LMR NH 2021

Ik ben tijdje op vakantie geweest, maar hoop nog wel wat te vinden en dan ook nog te rijden. Helaas wat korter de tijd gehad dit jaar dan verwacht ;(
Maar ik wil wel meer dan die 8 punten inderdaad.
Denk wel dat de trofee inderdaad op z'n plek kan blijven staan
 
Nog 11.... 😜
IMG_20220921_184713.jpg

De snotneuzen
 
Gaat mij helaas niet meer lukken om een rondje te rijden ;(
Weet er nog 2 te vinden.
Maar ja, niet op de foto. Dus geen punten
 
Eindstand;

Highking 1 punt
Eddytoo 21 punten
Artemecion 3 punten
Bor-S 0 punten
Bueno 8 punten
Susanna 0 punten
TheLittle 7 punten

Onder voorbehoud van vergissingen

Eddytoo/Flowergirl houden de beker
Bueno tweedst
TheLittle derdst
 
Met overmacht gewonnen.
Van harte gefeliciteerd @Eddytoo
Ik vond ze lastig deze keer en ook minder tijd gehad dan verwacht.
Helaas...
Gelukkig wel gewoon genoeg op de motor aangezien ik bijna elke dag woon-werk doe.
Volgend jaar beter hoop ik.
Als iemand dan weer een LMR wilt organiseren
 
Als ik tijd heb, vandaag dus niet, post ik de fotoos nog eens met de locatie er bij.

Dit was écht de allerlaatste keer dat ik de landmarkrally gedaan heb; Fleur heeft me véél te goed in de peiling, en ik vind het ook moeilijk om nog nieuwe landmarks te vinden
 
Allereerst wil ik eddytoo/Flowergirl feliciteren met deze eclatante overwinning. 🎊 Well done 🎊

En dan natuurlijk niet vergeten de organisator van dit alles dit jaar, ondanks dat het dit keer minder animo is geweest, was het voor mij toch weer de uitdaging (soms te groot) om maar weer iets te vinden. Hierbij wil ik ook mijn excuus aanbieden aan een ieder die achter mij reed en maar niet kon inschatten wat ik van plan was, ja ik was zoekende 😁
Maar het heeft mij, zeker in de coronatijd, wel doen rondjes rijden, en nog meer bewust zijn van mijn omgeving. Nog steeds kijk ik naar dat stomme paaltje op de kruising bij Enkhuizen, nog steeds niet wetende wat het nou is.🥴
 
Terug
Bovenaan Onderaan