LMR NH 2021

Ik stond echt even met mond vol tanden. Zouden ze het zat zijn geweest, al die motoren die naar het bootje kwamen kijken? Dan het bootje maar weg 😂. Maar nu ben ik dus voor niks heen gereden 😉. Nou ja, was wel een leuk ritje.
 
Ik stond echt even met mond vol tanden. Zouden ze het zat zijn geweest, al die motoren die naar het bootje kwamen kijken? Dan het bootje maar weg 😂. Maar nu ben ik dus voor niks heen gereden 😉. Nou ja, was wel een leuk ritje.
Nou we toch allemaal de punten van de boot hebben, hoe vonden jullie deze locatie? Ik ben er toevallig langs gereden. Maar zelfs als ik de locatie weet, kan ik het niet vinden op het internet.

Oh ja, dus ik heb nu wel een unieke foto van iets dat niet meer bestaat.😁
 
Ik heb gewoon op veel gevoel, veel zoeken en beetje gokken gekeken.
Toen via een plaatje de plek weten te vinden.
En daarna op Streetview gekeken om zeker te zijn.
En op SV staat het bootje :t
 
Nou we toch allemaal de punten van de boot hebben, hoe vonden jullie deze locatie? Ik ben er toevallig langs gereden. Maar zelfs als ik de locatie weet, kan ik het niet vinden op het internet.

Oh ja, dus ik heb nu wel een unieke foto van iets dat niet meer bestaat.😁
Op google maps staat ie er nog steeds. Euro Villa Parcs De Rijp.
Zo had ik ook paar foto's die nog niet op google maps stonden......

Maar goed, iedereen blij ?? :)
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2021-06-13 211532.png
    Schermafbeelding 2021-06-13 211532.png
    631,7 KB · Weergaven: 10
Nou we toch allemaal de punten van de boot hebben, hoe vonden jullie deze locatie? Ik ben er toevallig langs gereden. Maar zelfs als ik de locatie weet, kan ik het niet vinden op het internet.

Oh ja, dus ik heb nu wel een unieke foto van iets dat niet meer bestaat.😁
Dankzei jouw foto kon in de brug er achter vinden! En dan is t vrij makkelijk te vinden;)
 
Spul doorgemeten, waarschijnlijk fout in printplaat teller. Teller opgestuurd via Mad-racing. Hoop dat het spul straks weer werkt; op 4 Juli ga ik een toertocht rijden met de Magna-club, ik reken er op dat ie dan weer voor elkaar is
 
Terug
Bovenaan Onderaan