LMR NH 2023

Eddytoo

MF veteraan
Donateur
9 mei 2011
1.670
317
Julianadorp
Jaaaa, daar is hij dan! Het LMR NH 2023 topic!

Wat is een Landmark Rally?

Een Landmark Rally is eenvoudig en erg leuk.
De bedoeling is om plaatsen/punten naar aanleiding van foto's te zoeken en er naar toe te rijden om er vervolgens weer een foto van te maken met je eigen motor erop.
Je krijgt 25 landmarks (foto’s) verdeeld over 5 maanden.
Denk hierbij aan gedenktekens, markante plaatsen en/of gebouwen of andere objecten die in het landschap kunnen opvallen.

Wat is het doel?
Gewoon lekker zoeken en rijden.

Deelname aan de LMR NH 2023 is geheel gratis en is bedoeld voor iedereen die een motor heeft.
Winnaar is degene die alle landmarks heeft kunnen vinden of degene die de meeste Landmarks heeft kunnen vinden voor de sluitingsdatum. (30 sept 2023)

Voor de winnaar staat een pracht van een wisselbeker ter beschikking, voor de rest gaat het om de eeuwige roem.
Wisselbeker.jpg


Voor eventuele vragen en overleg kun je hier terecht, ook zal de score hier bij gehouden worden.
Voor vragen kun je mij altijd een PM sturen.


Spelregels:

1. Elk gevonden landmark dient hier in het topic gepost te worden. Op deze foto moet, naast de landmark, je motor duidelijk zichtbaar zijn. Mocht je om onvoorziene reden niet dicht genoeg bij een landmark kunnen komen, fotografeer deze dan “zo dichtbij mogelijk”.
2. Het is niet toegestaan landmarks te publiceren inclusief (plaats-)namen of zodanig dat ze voor mede- deelnemers (gemakkelijker) vindbaar worden.
3. Het is niet de bedoeling om deze foto's in het donker te maken.
4. Overleg is leuk, maar geef geen hints weg.
5. Landmarks zijn allemaal gelegen in de provincie Noord-Holland.
6. Winnaar is hij of zij die binnen de looptijd van de rally als eerste alle landmarks heeft gefotografeerd en gepubliceerd op het forum. Als er bij sluiting geen deelnemer is met alle landmarks zal degene met de beste score de winnaar zijn.
7. Er wordt gestreden voor de eeuwige roem, maar voor de winnaar is er "De Beker".
8. Deelnemers melden zich vooraf aan via dit topic, ovv foto van hun motor en nick-name.
9. Vanaf 1 mei 2023 zullen iedere maand 5 foto's hier op het forum gepost worden.
10. Het inleveren van een niet zelf gemaakte foto(’s) of digitaal bewerkte foto’s leidt, naast grote vernedering, tot automatische diskwalificatie.
11. Aan iedere foto voor de betreffende maand zal een score worden toegekend van 10 punten per foto. Voor de foto's buiten de betreffende maand om zal een score toegekend worden van 5 punten per foto.
12. Voor de deelnemer die als eerst de 5e foto vindt binnen de betreffende maand, zal een extra bonus toegekend worden van 10 punten.
13. Alle Landmarks liggen aan of zijn te bereiken via prima begaanbare wegen, noppenbanden, vlotten en / of snorkels zijn dus echt overbodig....

Mijn dank gaat uit naar @Strikkie en @BigJim die deze LMR in ere hebben gehouden.

Voorgaande topics:
Be-He Landmark Rally 2011
BE-HE LMR 2014
BE-HE LMR 2015
BE-HE Landmarkrally 2016
Be-He Landmarkrally 2017
Landmarkrally Noord-Holland 2018
Landmarkrally Noord-Holland 2019
LMR NH 2021 / 2022

Deelnemers:
@HighKing
@TheLittle
@Artemecion
@fighternorrie
@Strikkie
@Willem1979
@Bor_S
@Randyfisherman
@Bueno
@Jaegermeister
@Ryanh
@morsint
 
Laatst bewerkt:
TVP

En zeker een bedankje voor Strikkie en BigJim 👍🏼👍🏼
(Door de meervoudige winnaar te laten organiseren, nu hebben wij normale stervelingen meer kans 😁)

Maar spelregel 1: eerst de foto mailen...., Hoop dat ik dat niet vergeet in mijn enthousiasme als ik er een gevonden heb.
 
O dat mailen moet eruit, ik vind het prima bij te houden met alleen posten hier op het topique!
Ja betere kansen zo. Trouwens is @Flowergirl uiteraard uitgesloten van deelname "for obvious reasons".
 
Is het leuk om een "social" regel in te stellen?
bv: een foto per maand mag voor dubbele punten ingeleverd worden als er 2 of meerdere deelnemers op staan.
Dus dat kan leiden tot:
* foto van buiten de maand = 2 * 5 punten, 10 punten voor iedere deelnemer op de foto
* foto van binnen de maand = 2 * 10 punten, 20 punten voor iedere deelnemer op de foto
* laatste foto van die maand = 2 * (10 + 10 bonus) punten, 40 punten voor iedere deelnemer op de foto.

Dan heb je wat meer mogelijkheden om snelle zoekers (ik noem geen namen) een hak(je) te zetten.
 
Is het leuk om een "social" regel in te stellen?
bv: een foto per maand mag voor dubbele punten ingeleverd worden als er 2 of meerdere deelnemers op staan.
Dus dat kan leiden tot:
* foto van buiten de maand = 2 * 5 punten, 10 punten voor iedere deelnemer op de foto
* foto van binnen de maand = 2 * 10 punten, 20 punten voor iedere deelnemer op de foto
* laatste foto van die maand = 2 * (10 + 10 bonus) punten, 40 punten voor iedere deelnemer op de foto.

Dan heb je wat meer mogelijkheden om snelle zoekers (ik noem geen namen) een hak(je) te zetten.
Is voor mij nadelig.
Door drukte ben ik al niet snel (2022 0 km gereden en de motor moet nu nog in de verbouwing voor dit seizoen)
En ik heb geen vrienden op MF _O-
 
kei-hendig excel sheetje gemaakt voor de puntentelling.
Nieuwe routes voor mezelf gemaakt om de landmarks op de foto te zetten.
25 stuks kriskras door de provincie is toch wel een beetje veel van het goede op 1 dag.

Laat dat mooie weer maar komen!!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan