LMR NH 2023

T is effe te warm voor die brug, ik weet wel welke het is ;-)
Zeker weten dat het te warm is, zeker met een luchtgekoelde motor, stilstaan is nu geen pretje.
Maar ben wel nieuwsgierig of Eddy die foto van het bruggetje vanaf de motor heeft genomen. Want doordat Ryanh de verkeerde heeft, twijfel ik nu ook welke het is. (Zet Google ons op het verkeerde been 🥴)
 
nieuwe punten, @Ryanh steekt @Randyfisherman voorbij, maar @TheLittle blijft ervoor! @Willem1979 blijft nog steeds op de eerste plaats!

En weet dat de winnaar degene is die als eerste alle fotos heeft, maar als niemand alle fotos heeft, is de winnaar degene met de meeste punten.

@Willem1979 215 punten (bonus voor boogje en kraantje)
@TheLittle 200 punten
@Ryanh 170 punten (Bonus voor oud paleisje)
@Randyfisherman 130 punten (bonus voor bunkertje)
@Strikkie 110 punten
@Bor_S 90 punten
@morsint 30 punten
@HighKing 10 punten
@Artemecion 0 punten
@fighternorrie 0 punten
@Jaegermeister 0 punten
@Bueno 0 punten
 
Ik denk het juiste bruggetje gevonden te hebben.
IMG_20230912_134809.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nog een paar daagjes om voor vuurwerk te zorgen! Zondag is het klaar en weten we wie de LMR NH 2023 gewonnen heeft!
 
Het hangt een beetje van het weer van a.s. zaterdag af… het lijkt prima weer voor een eindsprint te worden!
 
*O* *O*

Gefeliciteerd! Ik heb flink verzaakt op het eind, potverdorie

Ik ben toch wel eeeeerrrggg benieuwd naar waar het groene boogje uit de eerste maand was...
 
definitieve punten:

@Willem1979 265 punten (bonus voor boogje en kraantje)
@TheLittle 220 punten (bonus voor bruggetje)
@Ryanh 170 punten (Bonus voor oud paleisje)
@Randyfisherman 130 punten (bonus voor bunkertje)
@Strikkie 110 punten
@Bor_S 90 punten
@morsint 30 punten
@HighKing 10 punten
@Artemecion 0 punten
@fighternorrie 0 punten
@Jaegermeister 0 punten
@Bueno 0 punten

Locaties van de landmarkjes:

Mei:
Ruigoord (boogje staat niet op googlemaps blijkbaar)
ING HQ
Molen tZand
Seinpaal koedijk
Veelbunkers

Juni:
Haukes kraan
Havenlicht Enkhuizen
Kippenhokken
Schouwburg
Stompetoren

Juli:
Bunker afsluitdijk
Fietsers
Kaassjouwers
Kerk Zaanstad
Lancaster Monument

Augustus:
Ivoren Wachter
Lange Jaap
Ruine
Hoedje
Waag

September:
Amsterdamse School
Gemaal C Mantel
Molen Barsingerhorn
Bruggetje
Stadhuis
 
Laatst bewerkt:
Het boogje in Ruigoord was een soort van KV zoals ze het in andere landmark topics geloof ik noemen, een kennis vind: een landmark dat je al kent.

Ik kende het boogje niet concreet, maar bij het zien van de foto deed de achtergrond me denken aan Ruigoord, en toen ben ik daar gaan rondneuzen op google maps street view.

Zo is het natuurlijk vaak bij landmarken: alle details op een foto kunnen hints geven, soms concreet zoals ooit een vlag van de gemeente Beemster of een bepaald tekst, soms een bepaalde bouwstijl, de grootte of vorm van een water of horizon op de achtergrond, of bijvoorbeeld een vage spiegeling in een ruit op de foto.

Ik miste dit jaar eigenlijk een beetje de écht moeilijke, waar je gewoon niet of slechts met langdurig puzzelen mee verder kon komen. Maar eerlijk is eerlijk: ik speel altijd samen met mijn schoonmoeder, die er ook dit jaar weer veel voor me gevonden heeft.

Hulde en veel dank voor mijn oude aartsrivaal Eddy voor de organisatie dit jaar!
Wat ga je volgend jaar doen? Nog een keer? Of Cor (Strikkie) lief aankijken?

Komt er nog een afsluitend etentje (en uitreiking van de wisselbeker) in de Victory Wok?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan