LN is slim bezig...nu nog voor de motor rijders.

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
Teeven`(LN) wil wegraces
legaliseren

AMSTERDAM - Leefbaar Nederland wil het mogelijk maken dat snelheidsduivels toch wegraces kunnen houden onder toezicht van de politie. De afgelopen weken is de politie in onder meer Limburg hard opgetreden tegen illegale wegraces, waarbij auto's in beslag zijn genomen en de racers hun rijbewijs moesten inleveren.

LN-leider en voormalig officier van justitie Teeven stelde gisteren voor in de Tweede Kamer dat de overheid wegraces mogelijk maakt, want "het is niet mijn hobby, maar er is kennelijk behoefte aan".

Teeven hekelde de verschillen in aanpak van de wegraces tussen de diverse gemeentes.

we gaan ook gewoon illegaal racen..massaal...krijgen we ook circuits onder toezicht :) :?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb sterk de indruk dat LPF zieltjes aan het winnen is. Ik dacht dat D66 een partij was die met alle richtingen mee ging, om maar stemmen te houden, maar LPF is er 10x beter in.
 
Teeven is van Leefbaar Nederland, niet van de Lijst Pim Fortuyn. Die zitten met z'n tweeën in de kamer ipv met bijna dertig dus daar hebben we vrij weinig aan. Jammer...
 
Ik heb sterk de indruk dat LPF zieltjes aan het winnen is. Ik dacht dat D66 een partij was die met alle richtingen mee ging, om maar stemmen te houden, maar LPF is er 10x beter in.

LPF zal toch wat moeten doen om er bij de volgende verkiezingen niet compleet uit geknikkerd te worden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan