Locatie spanningsregelaar Honda CB600

Haniry

Rookie
16 mrt 2020
9
3
Weet iemand waar ik de spanningsregelaar van de Honda CB600 FA 2011 kan vinden , de accu wordt
rijdend niet meer geladen , ben bang dat deze stuk is

vele malen dank alvast
 
Zoek jij die es op, meestal klote aangegeven hoor, WPHB geeft meer kans...
Ik had bij wijze van service naar de topicstarter al gekeken in het Hornet topic, maar de WPHB linkjes daar doen het niet. Daarom dit alternatief (dat in dit geval wel zeer minder handig is trouwens). Je kunt er eigenlijk alleen uit opmaken dat de SR op z'n kop hangt. Waarschijnlijk. :/


WPHB of Haynes zoeken. Of de bedrading volgen. Of hier kijken: hondahornet.co.uk • View topic - Fixing Charging System and Regulator/Rectifier Replacement

En dan specifieker
FH010BA_installed.jpg
 
sr gevonden . zit onder de buddy op zijn kop. De regelaar is iid overleden , beetje rondgebeld voor een nieuwe , bizar veel prijs verschil , aftermarket vragen sommige zaken er 150 euro voor , zelf installeren , beetje ouderwets jengelen en hem meegenomen voor 95 euro

Dank voor alle hulp
 
sr gevonden . zit onder de buddy op zijn kop. De regelaar is iid overleden , beetje rondgebeld voor een nieuwe , bizar veel prijs verschil , aftermarket vragen sommige zaken er 150 euro voor , zelf installeren , beetje ouderwets jengelen en hem meegenomen voor 95 euro

Dank voor alle hulp
Controleer de stekkers van stator naar spanningsregelaar nog eens goed. en meet je accuspanning bij verschillende toerentallen.
Er gaat niks boven zeker weten.
 
De spanningsregelaar is vandaag binnengekomen , vervangen, kabels gecontroleerd , met draaiende motor meet ik stationair 12.5 aan de accu en bij toeren 14.
Ligt nu aan de druppellader , als ik morgen tijd heb een stuk rijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan