Locaties begrenzen

xzenir

MF'er
26 jul 2011
32
0
Hey allemaal,

Ik ga vanmiddag me nieuwe en eerste FZR600 ophalen:)
Ik heb al heel erg veel gezocht op het forum, maar kan nergens iets concreets vinden helaas.

Waar in Noord-Holland kan ik mijn motor laten begrenzen (op het gas), voor een goede prijs en dat het goed gebeurt?

Mvg
 
Hey allemaal,

Ik ga vanmiddag me nieuwe en eerste FZR600 ophalen:)
Ik heb al heel erg veel gezocht op het forum, maar kan nergens iets concreets vinden helaas.

Waar in Noord-Holland kan ik mijn motor laten begrenzen (op het gas), voor een goede prijs en dat het goed gebeurt?

Mvg

MAD racing in noord-scharwoude
goede service en aardig volk :Y

ligt vlakbij alkmaar
 
Hallo, ben nu in het bezit van een geïmporteerde Cbr600 f3 uit 98 en wil hem ook graag laten begrenzen, weet iemand een betrouwbaar en niet al te duur adres in Zuid-Holland iig beetje in de buurt van Gorinchem??

Alvast bedankt! :)
 
Hallo, ben nu in het bezit van een geïmporteerde Cbr600 f3 uit 98 en wil hem ook graag laten begrenzen, weet iemand een betrouwbaar en niet al te duur adres in Zuid-Holland iig beetje in de buurt van Gorinchem??

Alvast bedankt! :)

FF google, Ik heb zelf goede ervaringen met de valkenier in Barneveld.
Hey allemaal,

Ik ga vanmiddag me nieuwe en eerste FZR600 ophalen:)
Ik heb al heel erg veel gezocht op het forum, maar kan nergens iets concreets vinden helaas.

Waar in Noord-Holland kan ik mijn motor laten begrenzen (op het gas), voor een goede prijs en dat het goed gebeurt?

Mvg

MAD racing in noord-scharwoude
goede service en aardig volk :Y

ligt vlakbij alkmaar

Nu kan ik je deze ook aan raden, zijn wel wat verder uit de richting, maar je hebt wel iets wat gewoon goed+een lekker stukje om te toeren. :]
 
hmm mij werd verteld door ttl motoren dat het 70 euro kost bij ruud frederiks in goes, ga er vrijdag langs omdat ik toch voor mijn theorie in goes moet zijn :) mn gsx f 600 moet er ook aan geloven
 
http://www.tovami.com/prijzen-motortesten.php (Tovami)
ze vragen 155 dusja bij ttl zouden ze het moeten weten ben daar laatst nog geweest en hadden we het erover.
heb het in kaatsheuvel laten doen wat alexx zegt echt goeie zaak. de man is heel voorzichtig met het kappenwerk wat ik heel belangrijk vind. en kon de volgende dag al mijn r6 brengen ideaal!!
 
ben bij ruud geweest en hij zei van als het zover is en jij bijna je rijbewijs heb, maak ff een afspraak dan breng je hem hier heen kun je er op wachten en kun je met 25kw naar huis. het is vlak bij het cbr in goes. als je wegrijd bij het cbr ga je gelijk links en de 2e rechts en op die hoek zit hij. een paar mooie fietse heeft hij staan:)
 
Hi allemaal, was dit topic ff uit het oog verloren..

Maar ben bij Mad-Racing in Noord-scharwoude geweest.
Goeie service en binnen 30mins reed ik weer verder,
voor mij een aanbeveling dus;)!!
 
Ringen en op het Gas is toch hetzelfde, ze zetten bij een carb model namelijk gewoon ringen in de gasschuif zodat je di enie tmeer zover open kan trekken, en anders een schroef in het gashandvat dacht ik
 
Nee, die ringen gaan in je carburateur zodat er minder lucht kan worden aangezogen (ze vernauwen de ingangen gewoon), ik heb hem afgelopen zaterdag op het gas laten begrenzen bij MADracing.

Ben heel erg tevreden, je kan je gashendel nog maar een belachelijk klein stukje draaien, maar trekt toch nog aardig goed, motorisch verandert er niks en haal de 200 volgens mij nog wel :)
 
Laatst bewerkt:
ja dus ringen betekent dat ze het mengsel nijpen, en op 't gas betekent dat jeje gas neit ver open kan draaien, hoe dan ook 't kan alle twee in de carburateur, dus om die verwarring even de wereld uit de helpen
 
Ik ben bij kms motoren in poeldijk geweest.

Mijn cbr is daar op gas begrenst, op uitdraai staat ie hoe het hoort maar hij heeft hem daarna even wat lekkerder afgesteld zodat ik toch nog een beetje voor uit kom.

Een goede zaak, goede service en voor 100 euro was ik klaar.
 
ben benieuwd, ik moet 20 oktober op voor mn AVD. Tegen die tijd zal ik eens naar Tovami bellen om een afspraak te maken, dan kan ik er op wachten. Wel raar ik heb juist sinds dat ik brommer rij alle begrenzers eruit gesloopt en nu ga ik hem zelf laten begrenzen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan