Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, was met NOS alleen de kopbouten waren niet berekend op zoveel power dus werden ze ietsje langer waardoor de koppakking sprong. Komen nu nieuwe in van APE en gelijk ook speciaal gemaakte blokbouten omdat ook de carterhelften ten opzichte van elkaar bewogen hebbenPower zat ja is ie getest met NOS inspuiting bij? Ik heb een 1428 cc dus ook koppel plenty. Zie wedergeboorte v-max.
Heb je er een orginele diafragmaveer op zitten?
Welke koppelingsplaten zitten erin? Orgineel of kevlar Barnet spul?
Hoe gaat het schakelen bij jouw hoog in toeren, met name terug schakelen?
Bij mij soms hakerig.
Ook lijkt het wel of dit ding een licht jankend geluid maakt, wat vind jij?
Ik ben naar de superraley in Zweden geweest geen problemen bij normaal gebruik gehad. Is toch 1700 km, dus het lijkt dat alles goed in elkaar zit.
Veel vragen he maar ja als je geld uit geeft voor zo'n koppeling moet het ook goed zijn. Anders had ik net zo goed een dubbel Diafr veer kunnen houden.
Ik heb alles laten maken via Paul Ritzen in Weert, kopbouten komen uit Amerika, bij APE vandaan, hadden ze niet in het assortiment en nu opeens wel, rara hoe kan datNitromax, wat is het adres van die cilinderkopbouten. Als het sterker kan is altijd meegenomen. Ik heb na de revisie weer orginele gemonteerd. De carterhelften dynamodeksel enz zijn bij mijn motor afgemonteerd met titanium bouten. Maar of dit sterker is dan orgineel?
Welke kopping gebruik jij. Ik knip altijd met een nagelschaartje de pakking op maat. Daarna afwerken met een dremeltje. Wat een kut werk. Ik weet geen pakkingen voor een boring van 91 mm te krijgen wel voor een 93mm boring.