lokaal nieuwtje voor de friezen onder ons...

fast eddie

Die hard MF'er
23 okt 2001
688
0
klaverblad heerenveen
De bekende rode ( burger ) bmw is tegenwoordig
licht blauw gespoten op deze motor zit niet altijd
de zelfe juut die kale/ klein ventje met waar-
scheinlijk een minderwaardigheidkomplex ( bones-
scabbelwoord ) was vorige week weer aardig vervelend aan het doen....... je weet wel motorrijders pesten

verder reed de officier van justitie mee in de bekende
bora ( ook burger ) , om de situatie
eens zelf te zien, het was allemaal weer erg gezellig
de omgeving joure/ heerenveen.

heeft ie zelf kunnen zien dat er niks bijzonders te
zien is alleen wat mensen die van hun hobby genieten

greetings afz FE 8-)
 
Hmmm...waren de t#ringl##ers blauwe vrienden weer bezig? :? |(

Ik was er toen niet en kan as. woensdag helaas ook niet ;( maar bedankt voor het melden. Dat die politiemotor inmiddels blauw was heb ik gezien... paar weken terug stond die ook op het viaduct.

En de officier ook ter plekke...toe maar, hoog bezoek. :P :j

Ga criminelen aanpakken ipv mensen lastig te vallen die van hun hobby genieten. :r :j

Hee FE, jij rijdt toch op die blauw/witte GSX-R 600?
 
Laatst bewerkt:
Aha, dus die BMW is nu blauw. Ik had 'em al een tijdje niet meer gezien.....de rode versie dan he :)
 
Ikke wel.. en hij is ook niet meer herkenbaar aan een grote antenne, die zit nu verwerkt in het kuipruitje. :+
 
Hij heeft nog geen zijwieltjes, zodat er ook autowouten op kunnen rijden? Zijn meestal geschikter om motorrijders te pesten...
 
Ik haalde hem vanmiddag nog in met 150... tussen Drachten en Heerenveen, hij was net bezig een bestelbusje de vluchtstrook op de dirigeren...
 
Vanavond een zeer wazige aktie bij Joure.

Rijdt een groepje waarvan de voorste een wheely maakt van enkele versnellingen })
De rijder daarachter reed met 120 km en moest een vrachtwagen inhalen. Die doet dus zijn knipperlicht aan en gaat naar links, nog niets aan de hand dus...Totdat daar ineens uit het niets de blauwe bora :j kwam aanstuiven met een flinke snelheid.
Die wilde uiteraard die voorste aanhouden. De bora kwam tot 20 cm van het achterwiel van de inhalende motor en moest toen uitwijken naar links zodat die bora half in de berm erlangs vloog |( De uitleg van de agent was dat hij dacht dat de inhalende motor zijn 'vriend' wilde helpen door de linkerbaan te blokkeren.

Verder alles zoals het meestal is op woensdag: twee politie-auto's, één politie-motor(reed een rondje klaverblad met me :] ) en de bora.
 
ja ze waren weer lekker bezig.....

bora heeft ook nog een tijdje achter ons gezeten
we hadden um snel door want hij reed achter ons
met zijn lichten uit.... klevere boys...

verder waren er de "burger" bmw en een opvallende
politie motor aanwezig.....

lijkt er op dat ze omgeving klaverblad op woensdag
in de gaten gaan houden.....

ach we blijven gewoon onze bochtjes pakken....

he sander... waren dat allemaal mf-ers daar bij
afslag tjalleberd richting industrieterrein...?
 
ja ze waren weer lekker bezig.....

want hij reed achter ons
met zijn lichten uit.... klevere boys...


he sander... waren dat allemaal mf-ers daar bij
afslag tjalleberd richting industrieterrein...?
Bora heeft Xenon verlichting !!! Dat is 100% zeker. Is tevens ook de enige fout van die bora > Met Xenon vallen ze gewoon erg op. Dom van ze.

Ik nam afslag Tjallebert en bovenaan kwam ik een rijder tegen die hevig gebaarde dat ik langzaam aan moest doen > Er reed ook een politieauto namelijk bovenop die afslag. Die jongen verbaasde zich over alle politie > Hij wist niets van Joure-west :)

Gertjan reed met mij mee (heeft nog geen pc)
Die andere twee waren ook geen MF-ers.
 
Die Bora gasten zijn echt superziek bezig!

Een bekende van me reed op z'n motor een paar dagen terug ergens op een rustig weggetje, kom die Bora op een meter achter hem rijden en ging hem een beetje opdrukken, met als doel hem te hard te laten rijden. Hij trapte daar niet in en ging juist steeds langzamer rijden, tot hij nog 60 reed, toen haalde die Bora hem weer in en ging toen superlangzaam voor hem rijden maar ook daar trapte hij niet in.

Maar wat zijn dit voor extreem ZIEKE en ZIELIGE praktijken zeg... mensen in een overtreding proberen te dwingen. :r :r :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan