Lol gehad in Zutphen en omgeving

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.852
1
Vandaag even rondgeraced van Neede naar Zutphen en alles wat daar tussen ligt.
Op de rondweg van Zutphen heb je echt het gevoel dat je op Hockenheim rijdt, flauwe bocht waar je (op een Bandit) vol overheen kunt racen :}

Stonden nog wel een paar motorrijders op een viaduct, ik herkende er niet de Plastic powers in.
Langs een of ander gebouw gereden dat leek op een gevangenis, richting Toldijk.
Nog wel een vraag: Als je aan die kant Zutphen verlaat kun je dan niet een of andere dijk op langs de Ijssel, of doen ze daar niet aan in Zupthen? ;)
 
Ik heb lol gehad in Z-limburg.

Af en toe lopen vlammen maar zowaar ook echt getourd...echt relax beetje om me
heen gekeken ipv alleen maar de weg afstruinen
naar obstakels. :]

Stukken limburg gezien die ik nog nooit eerder
gezien had.

Valkenburg was ook weer ouderwets druk.
Stonden nog een paar coppers beetje te zeiken
bij wat motorrijders.. :j :j :j

...ik voel een avondrit opborrelen.. :] :)

O ja, hoop seizoensrijders denken volgens mij
nog erg selectief in wie ze groeten en wie niet..
:(
 
Laatst bewerkt:
Een motoragentje op Ressen was pas de derde keer da'k langs kwam zover dat ie me groette (met een glimlach nog wel), verder door iedereen (op een BMW toerder na) gegroet...

Effe on topic:
Dus Zutphen bevalt wel als speelterrein? Als het goed is moet je daar ook ergens een dijkje op kunnen, maar ik weet het zo niet uit het hoofd... Was in augustus vorig jaar wel een kleizooi daar in de buurt op de dijk...
 
De dijk die bedoelt wordt zal de Wilpse dijk zijn.
Bij Deventer/Twello

Het is daar idd erg leuk rijden.
Gelijk ook Busloo meepakken dan.
 
ik denk dat hij de dijk bedoeld die achter het park bronsbergen licht.
daar kan je niet op nee is fietspad geworen.

je kan er idd leuk spelen is 1 km bij mijn huis vandaan.
over 1/1½ is me bike weer heel dus ben ik daar weer erg vaak te vinden
 
Mooie route vanaf Zutfun over de dijk richting Zwolle: rijdt een keertje met Gerard en/of ons mee. 't Is een beetje te ingewikkeld om het precies uit te leggen, dan rijd je misschien verkeerd.

Er zijn twee mooie dijkroutes vanaf Deventer naar Zwolle, en deze zijn voor twee verschillende soorten rijgedrag. De kant van Deventer - Olst - Zwolle is om harder te gaan en de andere kant is smaller maar met veel meer mooie bochten. :]

En natuurlijk is het Zutfun-circuit bij het viaduct niet te versmaden!!
 
Vandaag even rondgeraced van Neede naar Zutphen en alles wat daar tussen ligt.
Op de rondweg van Zutphen heb je echt het gevoel dat je op Hockenheim rijdt, flauwe bocht waar je (op een Bandit) vol overheen kunt racen :}
Geniet er nog maar even van. Ik las in de krant dat er nog een rotonde bij in komt, voor een nog te bouwen wijk '(
Stonden nog wel een paar motorrijders op een viaduct, ik herkende er niet de Plastic powers in.
Grote kans dat ik daar stond samen met een vriend. Mensen die langs komen kunnen altijd stoppen voor een gezellig kletspraatje. Mooi uitzicht daar hoor. Komen er veel motoren onder het viaduct door (en er overheen). Ik had al het idee om er stiekum een bord in de berm te zetten met de tekst:

Motor meeting point

Wie weet komt dat bord er van de zomer nog wel :)

PS: had even laten weten dat je er langs kwam, had je mn DVD (Judgment Day) kunnen meenemen. Maar -VIPER- heeft hem nu al thuis en gaat er aan werken om er een divx van te maken.
 
Laatst bewerkt:
Van het weekend over de dijk aan de westkant van de ijssel gereden (groen aangegeven op de michelinkaart): van deventer naar het noorden. Inderdaad mooie bochten, en het eerste deel nog geen 60 km-zone.

Moeten binnenkort maar eens in Zutphen afspreken, lijkt me wel leuk rijden.
 
Van het weekend over de dijk aan de westkant van de ijssel gereden (groen aangegeven op de michelinkaart): van deventer naar het noorden. Inderdaad mooie bochten, en het eerste deel nog geen 60 km-zone.

Moeten binnenkort maar eens in Zutphen afspreken, lijkt me wel leuk rijden.

Lijkt me een leuk plan, heb tot nu toe alleen maar aan de oostkant van de Ijssel gereden, is niet echt denderend meer. Ook staan ze daar regelmatig te flitsen, dus je kan je niet alleen maar concentreren op het rijden, je moet ook letten op auto's e.d. in de berm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan