Lol of de lul?

rene_menting: rechten gestudeerd, maar zit er af en toe ook nog naast en dan nog wel in het gebied waar ik dagelijks mee te maken heb...

Baksteen: ik word nieuwsgierig naar het arrest en met name naar hetgeen ten laste wordt gelegd. Kun je ff de zaaknummers geven?

Nee, heb d'r geen zaaknummers bij, is parate kennis.
Ze zoeken is voor jou net zoveel werk als voor mij, alleen heb ik ze niet nodig ;)

Wat ten laste word gelegd is exact hetzelfde als bij een snelheidsoverschrijding ten laste word gelegd als je word gelaserd of dmv volgen of radar of wat dan ook, alleen de omschrijving die de verbalisant erbij zal doen is anders. Hij zal moeten omschrijven op grond waarvan hij vind dat hij de expertise bezit dat soort snelheden in te schatten en wat voor omstandigheden er waren waarom er op deze manier geverbaliseerd word enz enz.
 
Laatst bewerkt:
Die gasten weten best veel.... maar dan vooral over een heel smal gebied van 'recht' en liefst ook nog met erg veel voorbereidingstijd over een van te voren nauwkeurig omlijnd en vastgesteld onderwerp. O-)


klopt. En ik geef ze groot gelijk... het verdient niet beroerd O-)
 
Die gasten weten best veel.... maar dan vooral over een heel smal gebied van 'recht' en liefst ook nog met erg veel voorbereidingstijd over een van te voren nauwkeurig omlijnd en vastgesteld onderwerp.

Yep en ze worden dik betaald door bepaalde personen omdat ze dan een gerede kans hebben het eindresultaat van de dagvaarding aan de goede kant van de tralies te ervaren.

Van insolventierecht zullen ze net zo weinig weten als ik. :+ (ik weet net aan wat het woord betekent)
 
Yep en ze worden dik betaald door bepaalde personen omdat ze dan een gerede kans hebben het eindresultaat van de dagvaarding aan de goede kant van de tralies te ervaren.

Van insolventierecht zullen ze net zo weinig weten als ik. :+ (ik weet net aan wat het woord betekent)

Faillissementswet... Dat behoort dan weer tot mijn expertise, maar om TS nu gelijk failliet te verklaren ;)
 
Nee, heb d'r geen zaaknummers bij, is parate kennis.
Ze zoeken is voor jou net zoveel werk als voor mij, alleen heb ik ze niet nodig ;)

Wat ten laste word gelegd is exact hetzelfde als bij een snelheidsoverschrijding ten laste word gelegd als je word gelaserd of dmv volgen of radar of wat dan ook, alleen de omschrijving die de verbalisant erbij zal doen is anders. Hij zal moeten omschrijven op grond waarvan hij vind dat hij de expertise bezit dat soort snelheden in te schatten en wat voor omstandigheden er waren waarom er op deze manier geverbaliseerd word enz enz.

Daar heb ik dus weinig aan, want de tenlastelegging en motivatie kunnen het net die twist geven. Ik heb de betreffende arresten iig nog niet gevonden. Wel een idee in welk jaar ik moet zoeken / welke RB?
 
Terug
Bovenaan Onderaan