Look what I've found! (dragracer)

done-and-gone

MF veteraan
27 mei 2003
5.359
1.701
In Willemstad, op Curacao. Sowieso veel van dit soort fietsen op Aruba en Curacao (ja, ik heb 'n goeie vakantie gehad :P ). Allemaal met 'n verlengde achterbrug. Tja, veel bochtjes rijden op 'n eiland en op dat slechte asfalt is er niet bij; je hebt er nog meer aan een SM/allroad/crosser.

full
 
Op aruba in oranjestad (echt super daar!: }) rijden ze ook met super mooie motoren rond, en allemaal met een verlengde achterbrug.

Geen idee waarom ?!
 
1 remschijf vooraan?
Dragracert, hè. Die maken zich meer druk om het op snelheid komen dan weer af te remmen. Dragracen doe je toch bij voorkeur op een plek met voldoende uitloop.

Apparaat is wel serieus lelijk, overigens. :o
 
Op aruba in oranjestad (echt super daar!: }) rijden ze ook met super mooie motoren rond, en allemaal met een verlengde achterbrug.

Geen idee waarom ?!

Yep, ook veel gezien daar. En idd ook erg fraai uitgevoerd (op Curacao ook hoor).
Zowel op Curacao als op Aruba is er 'n dragstrip. Volgens mij is dat het enige dat je daar serieus leuk kan doen met zoveel vermogen: dragraces. 't Wegdek op Aruba is zelfs nog slechter dan op Curacao. Op beide eilanden is 't spiegelglad en hobbelig, en na een regenbuitje wil je helemáál zijwieltjes .....
 
Als mooi datgene is wat binnen de gouden gemiddelde's valt dan is deze zeer origineel.

Ik vind hem zeer apart. En niet lelijk. Gewoon anders ..gelukkig zijn die ook nog..al die standaard randstad kleuren..
 
lekker hoor zo'n achterbrug. als je toch bijna geen bochtjes op je eiland hebt had ik het ook gedaan. kun je teminste echt hard op het gas bij de stoplichten. Ik ben benieuwd naar de specs van dat ding. zal ook motorisch wel niet meer helemaal standaard zijn.

alleen die paintjob had ik zelf niet zo gedaan.
 
Snap alleen niet dat ze hiervoor een gsxr750 gebruiken ipv een 1100 :?
 
Na 15 jaar op curacao gewoont te hebben weet ik wel waarvoor zij die lange achterbru hebben.
Ga maar eens kijken bij races, en je zult zien dat die lange achterbrug niet voor niets is.
die gasten hebben meestal een opgefokte motor met een ge-blue printe versnellings bak waardoor zij kei hard kunnen optrekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan