Lookwell broek - leer - maat 52/42 L - prijs goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Morrits

MF veteraan
3 jul 2007
1.461
5
Utrecht
De broek verkeert in een zeer mooie staat.
Het leer is mooi soepel, schoon en absoluut vrij van beschadigingen.

Is voorzien van zowel een lange als een korte verbindingsrits. Ook zijn er lussen voor een riem aanwezig.
Op de heupen zitten zachte protectiestukken.
Ter hoogte van de liezen zit een stukje geperforeerd leer.
Zoals zichtbaar op de foto is het mogelijk kneesliders te plaatsen. Zitten er niet bij

Let op:
- Knieprotectie zit er niet in. Kan echter wel geplaatst worden, pockets zijn aanwezig.
- Trekkertje van de rits in de linkerpijp is kaduuk en tevens stuk. Zit nu een sleutelringetje aan.
De rits functioneert verder prima, net als de andere ritsen in de broek.

Dan de maat, het is een 52/42 L, wat dat ook moge betekenen.
Voor hen die dat (ook) niets zegt heb ik een paspop laten aanrukken.

De paspop is 1,82m en weegt 74 kg. Slank postuur.
Bij hem zat de broek een iets te ruim. De lengte was goed.
Zijn inschatting: 'Komt overeen met een spijkerbroekmaat w32 à 33.'

Overbodig te melden dat de broek voor mij 'iets' te krap is, met 1,92 m en 100 kg.

Passen kan natuurlijk sowieso, en geniet de voorkeur. In Utrecht.

Zoek je een betaalbare veilige broek en denk je qua maten tussen mij en mijn paspop in te zitten, laat maar wat horen dan. De prijs is goed. Aan evt. geïnteresseerden de taak om te bepalen wat 'goed' in dit geval is.

Ook vragen, opmerkingen, verzoeken om extra informatie e.d. kunnen hieronder geplaatst worden en zullen zo spoedig mogelijk beantwoord worden.

rsu70n.jpg

k2n3mo.jpg


€ 25,-
 
Laatst bewerkt:
Omhoog (advertentie) en omlaag (prijs).

€ 30,-

€ 25
 
Laatst bewerkt:
Kom je toevallig soms in de buurt van Dordrecht of Alblasserdam? Ben zelf 1.90 meter en rond de 70 kilo niet zo zwaar dus voor mijn lengte zoek nog een leren broek omdat ik wil knee down en en dit met mijn textielen broek niet goed lukt (zit nu een klein gat in). Ik weet dat er nu geen pads op zitten maar die kan ik er uiteraard bij kopen in de motorzaak. Vindt utrecht eigenlijk te ver en wil toch wel passen voordat ik hem koop.
 
Helaas...

Neen, die kant op kom ik zelden. :N
Maar groot gelijk, ik zou zeker ook eerst willen passen. Kan zo ook lastig bepalen of het gaat werken. Qua lengte zou het nog net moeten gaan en je past er zeker in, maar of ie fijn zit kan ik onmogelijk zeggen. Kan hem ook niet voor je proberen, want ik ben maar 2cm langer en 30 kg zwaarder. Ik kom er zelf echt niet in...

Mocht ik een binnenkort een andere reden hebben om jouw kant op te komen, laat ik dat wel even horen. Maar de kans is gering. Succes met verder zoeken!

Dat KD'en niet werkt met textiel had je trouwens vantevoren niet bedacht? :P

In ieder geval bedankt voor het kickje! :)
 
Ik heb de broek zelf nooit gedragen, wegens op de gok te klein gekocht.
Nieuwprijs heb ik dan ook geen idee van, evenmin welk type/model het is. Hij zal ook best een paar jaar oud zijn, maar ziet er zoals gezegd heel netjes uit.
Mijn prijs is touwens nog steeds een richtprijs. Ik vraag er niet graag teveel voor.

Maar kopen zonder passen is niet handig. Ik weet het uit ervaring. ;)

edit: die inzet bij de kuiten is een stukje stretchmateriaal. Geen leer dus.
 
Laatst bewerkt:
Nee maar zit er wel over na te denken alleen kijk ik weet totaal de prijs niet heb zelf Lookwel textiel maar kijk als die broek 50 euro in de winkel kost ik zeg maar wat hoor daar ga ik niet dat stuk voor rijden snap je.
 
Laatst bewerkt:
Weet je... Ik zou het niet doen. Als het niet past is het zonde van de kilometers. Of je moet op een mooie dag toevallig eens in de buurt zijn.

Niet echt het advies van een opdringerige verkoper, maar ik meen het wel. Lijkt me dat ie voor jouw postuur sowieso wat ruim is en qua lengte net aan. Zou kunnen, dat zeker, maar voor het zelfde geld is het niks.

Dan beter kijken voor iets in de buurt, er is van alles te koop.

Overigens weet ik dus niet wat ie nieuw heeft gekost, maar € 50,- lijkt me stug. Iets wat het leer dus niet is. :P
 
Laatst bewerkt:
Verkooptechnieken hihihi nee grapje bedankt voor je eerlijkheid ik denk er nog even over ga zowiezo nog even in de motor zaak kijken. Ik wil eigenlijk alpinestar compleet geheel pak liefst nieuw maar dan praten we over een andere prijs moet daar even voor sparen dus wil dat pas ergens in Augustus halen alleen tot die tijd wil ik wel knee downs leren dus heb eigenlijk een leren broek nodig met pads. Vandaar dat ik iets goedkoop zoek. Jij zegt het volgende: die inzet bij de kuiten is een stukje stretchmateriaal. Geen leer dus. Is het dan wel veilig als je met precies dat gedeelde over de weg schraapt bij een ongeluk brand dat niet direct je huid in?
 
Vast niet de bedoeling om met een stukje stretchstof over het asfalt te raspen.
Maar... Onder je broek heb je geen badslippers aan, toch?

Zonder gekheid, dat stukkie wordt normaliter deels door je laars gecoverd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan