lookwell broek, welke merken jassen aan te ritsen

hansvaller

Rookie
6 mrt 2005
12
0
Heb een leren motorbroek van Lookwell. Ben op zoek naar een 2e hands leren motorjas die aanritsbaar moet zijn aan de broek. Echter hoeft deze niet persee van lookwell te zijn. Wie weet welke merken motorjassen aan een Lookwell motorbroek geritst kunnen worden ?? (bijv. Dainese, Alpinestars, etc)
 
Geloof het wel, maar het meeste past wel aan elkaar, ik heb zelf REVIT en mijn vrouw MQP, past ook aan elkaar.
Alleen ff rekening houden met de maat broek en jas(ivm overlappen v.d. rits)
 
ik heb een rev-it jas met een dunne rits die rondom gaat en een dikk rits alleen in t rug gedeelte,ongeveer 15cm ofzo.

weet iemand wat voorn broek ik daarop kan zetten?
 
Heb een leren motorbroek van Lookwell. Ben op zoek naar een 2e hands leren motorjas die aanritsbaar moet zijn aan de broek. Echter hoeft deze niet persee van lookwell te zijn. Wie weet welke merken motorjassen aan een Lookwell motorbroek geritst kunnen worden ?? (bijv. Dainese, Alpinestars, etc)
In Den Bosch hadden ze een hele zaak met lookwell pakken,misschien dat ze ook in Utrecht zijn.
Een losse overjarige jas was € 150
 
ik heb een rev-it jas met een dunne rits die rondom gaat en een dikk rits alleen in t rug gedeelte,ongeveer 15cm ofzo.

weet iemand wat voorn broek ik daarop kan zetten?


Heb ook een rev-it jas met een damen broek
 
Ik heb nog een lookwell jas liggen voor je bekijk de foto maar

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/177615/4e882571e6cafd6cffce6438bc81d50c (100_0787.JPG)​
 
Bijna alles is te koppelen. Zijn maar een paar merken die echt afwijken.

En anders kleine moeite om een andere rits te laten monteren.
 
Ik heb een broek met een grove rits en een jack met een fijne; daar zat echter ook het "broek-deel" van de rits gewoon bij.
Even een uurtje met naald en draad aan het stoeien geweest }) en nu heb ik een broek met 2 ritsen; nu kan ieder jack er aan :)
 
Wel ff belangrijk.. De richting welke de ritsen opgaan, heb nl een broek en jas met grove rits maar is niet te gebruiken omdat ze net verkeerd zitten.

Moet dus ook ff een van de twee loshebben en omdraaien.

:X
 
Terug
Bovenaan Onderaan