Lookwell lederen combi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bright

MF veteraan
10 apr 2004
2.047
0
Wegens aanschaf nieuw pak wil ik deze gaan verkopen.

Maten:
Jack 52
broek 50

Merk/model:
Jack: Lookwell Steelmax
Broek: Lookwell Hyper

Combi:
Zomerpak met extra binnenvoering. Body gedeelte eruit te halen. Verder zitten er veel protectie stukken in/op het pak. Op beide mouwen staat het Lookwell woordlogo. Het pak ziet er echt als nieuw uit! D.m.v. een rits zijn beide delen aan elkaar vast te maken. Alle naden zijn dubbel gestikt; Kwaliteit dus!

Prijs 300 euro

full
 
Laatst bewerkt:
Eventueel ook nog bijpassende handschoenen te koop...

Handschoenen: Lookwell "schoeller Keprotec"
Maat: XL

Handschoenen:
Deze zijn in exact dezelfde kleursamenstellingen als de combi. Voorzien van het Lookwelllogo woordje. Knokkels worden op de bovenzijde beschermd door carbon/kevlar beschermers; ook aan de uiteindes van de vingers. De handen worden "gekoeld" door de ventilatie openingen. Binnenzijde handschoenen zijn verstevigd door extra stukken leder. Alle naden zijn dubbel gestikt. Kwaliteit dus!

full
 
Laatst bewerkt:
Mooi pak inderdaad.
En niet om lullig te doen... maar in Rotterdam bij Vriends heb ik dit pak nieuw voor € 299,- gekocht :X

Tevens een kickje ;)
 
Dan valt de prijs uiteraard nog te bespreken. Maar weet je zeker dat het dit pak voor deze prijs was? Kan het me namelijk amper voorstellen. Het is niet zo'n goedkoop pak als van het huismerk van Louis.de of Motozoom.nl namelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan