Loop of sloop: Suzuki GS500 1990

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThumbleX

MF'er
22 jan 2008
56
0
Te koop; suzuki GS500 uit 1990, staat bijna 58.000km op de teller.
Zit wel wat werk aan, de achterband moet vervangen worden (geen profiel meer in het midden), de spanningsregelaar is kaduuk, en er zit een ratel in het blok. Reden dat ik hem weg doe, is doordat ik geen zin heb om te klussen en toe ben aan iets groters en wat meer vermogen.
Buitenom bovenstaande zaken heb ik er een jaar prima opgereden, redenen dat ik stil heb gestaan is een kapotte zekering (:z) en dat ik vergat hem aan de lader te hangen voordat ik wegwilde....

Oftewel, voor degene die zin hebben in een leuk klusproject, of hem als donor willen gebruiken.

Hier enkele plaatjes, let wel dat deze enigszins veroudert zijn, ondertussen is de achterband kaal, zijn de valbeugels verwijdert (krijg je er uiteraard bij), en zitten er andere spiegels op (originele nog aanwezig)

full


full


full


Vraagprijs; 300euro, ieder staat natuurlijk vrij om te bieden!
Inruil met betaling van mijn kant is ook mogelijk, ik zoek iets in de richting van een cbr600f of een gsx600f, jaartal ergens rond 90~93
 
Kickje! Van mijn part is hij dit weekend op te halen voor 200euro!
Nog vergeten te vermelden; er zit een ander SBK stuur op (met bijpassende kroonplaat) en een scott oiler.
 
Mocht je interesse hebben valt daar heus wel een mouw aan te passen hoor, 160km is wel te overzien ;)

Bedankt voor het kickje!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan