Loop/sloop Honda VF500 Interceptor

Status
Niet open voor verdere reacties.

StarGaze

MF'er
16 apr 2003
82
0
Kollum
Wie heeft er nog belang bij mijn oude Honda Interceptor'tje? Hij rijdt nog heel aardig, maar optisch heeft hij nu zijn beste tijd gehad en daarnaast rij ik tegenwoordig meer op mijn Kawa rond. Het lijkt alsof niemand er interesse in heeft... ;( Hij hoeft echt niet voor veel weg, maar aangezien het mijn eerste "echte" motor was zou ik het zonde vinden om hem over een tijdje naar de sloop te brengen. Alles is bespreekbaar!

Bijlage: mini-DSC03545.JPG
 
vind het wel een gaaf fietsje hoor..
die dingen rijden ook best wel lekker relaxt.
jammer genoeg zijn door de vakantie alle pekunia verdwenen als sneeuw voor
de zon..

maar weet wel dat degene die hem onder de hoede wil nemen er best een leuke fiets aan heeft..
 
full


:W
 
OK, dit is even de advertentie zoals hij ook op marktplaats staat:

Aangeboden een Honda VF 500 Interceptor uit 1986. 500 CC watergekoeld 16 kleps V-4 Blok met 70 PK. Optisch niet de mooiste meer, technisch nog heel redelijk. Mijlstand ong 37 000. Ik rijd nog regelmatig met deze machine.

Recent onderhoud:
- Olie + filter ongeveer 600(?) kilometer geleden
- Remmen voor en achter vloeistof vervangen en vrijgemaakt 500 kilometer geleden na winterstop
- Banden zijn goed, voor 60% en achter zo'n 40%.
- Ketting goed.
- Remblokken voor en achter goed.

Wat moet er nog gebeuren:
- Kleppen stellen zit er een keer aan te komen.
- Scheurtje in buddyseat
- Voorrem piept iets, ligt waarschijnlijk aan licht gegroefde rechterremschijf. Remt goed.
- Optisch werk, als je dat wilt doen.

Nog meer vragen? :W
 
Geplaatst op dinsdag 08 augustus 2006 23:04

Geplaatst op dinsdag 07 augustus 2007 16:32


Hoi oma :W, das bijna een jaar verschil :P
 
Ja, ik kwam via de zoekfunctie bij dit topic, en ik dacht heej dat is mooi, gepost op 7 augustus (vandaag dacht ik dus). Toen had ik gepost wat de vraagprijs was, en toen zag ik inderdaad dat het een jaar terug was :D

Toen heb ik het maar veranderd in of ie er nog was :P
 
Weer iemand die niet verder las dan 7 augustus?
Misschien wil een modje dit topic na al die jaren even dicht gooien?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan