loopt er in een keer een huilende vrouw...

Ik zou

  • rustig doorrijden..

    Stemmen: 10 18,9%
  • ook stoppen en kijken of ik kan helpen..

    Stemmen: 31 58,5%
  • kijken hoeveel punten ze oplevert.. :X

    Stemmen: 12 22,6%

  • Totaal aantal stemmers
    53
ik weet uit ervaring met een vriendin (zie topic ineens is ze er niet meer) dat iemand in bijvoorbeeld een psychose ook niet echt meer weet wie ze is en waar ze is. dus in zo'n geval zou ik toch wel ff stoppen en kijken of ik kan helpen, je weet nooit wat er aan de hand is. sommige mensen zijn nou eenmaal echt in de war ;)
 
Laatst bewerkt:
ok
verhaal van de politie:
de vrouw was uit het ziekenhuis ontslagen.
De politie had het RIAGG ingeschakeld en nu is ze in bewaring gesteld in een psychiatrische inrichting.
 
In een ziekenhuis liggen niet alleen mensen die lichamelijk ziek zijn, maar vaak ook mensen die (een beetje) in de war zijn.
Het gebeurt vaker dat er mensen weglopen van een afdeling.
Ik werk in een ziekenhuis langs de A4 en het is al eens voorgekomen dat de beveiliging bij ons iemand van de vluchtstrook moest halen.
Meestal krijgen deze patienten een soort zendertje om hun pols of enkel zodat er een alarm af gaat zodra zij de afdeling verlaten, maar helaas is dit systeem niet altijd 100% betrouwbaar.
Het was sowieso goed van je om te ff stoppen !

Die zendertjes hebben wij ook in het verpleeghuis voor de weglopers,soms werden ze in de hak van de schoen gedaan, totdat de patient het door had en op z,n sokken naar buiten ging |(
 
loop maar eens een dagje mee in zo'n GGZ...
dan weet je wat gek is...
ik heb 6 maanden automatiseringsproject geleid in zo'n toko.
je moest de systeembeheerders niet met schroevendraaiers ofzo op pad sturen hoor.
 
TS: Gothika niet gezien zeker? :P
Ik dacht meteen aan precies hetzelfde! :} :}

Wel sick om mee te maken trouwens :o

Het enige dat ik een keer op de weg heb meegemaakt was iemand die op de fiets de snelweg op wou. Een oudere verwarde man. Die heb ik maar verteld dat ie toch beter op het fietspad kon blijven... En IKBENGEK maar doorkachelen :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan