loopt er in een keer een huilende vrouw...

Ik zou

  • rustig doorrijden..

    Stemmen: 10 18,9%
  • ook stoppen en kijken of ik kan helpen..

    Stemmen: 31 58,5%
  • kijken hoeveel punten ze oplevert.. :X

    Stemmen: 12 22,6%

  • Totaal aantal stemmers
    53

Twin

MF veteraan
11 apr 2004
2.643
0
midden op de weg (een 80 weg)!!! :?

verhaal:
Ik reed rustig 80 loopt aan de overkant ineens een vrouw midden op de weg!!!!
Ik denk what the fuck :o

dus ik maar ff omgedraaid en d'r naartoe gereden... er was inmiddels ook een man gestopt met de auto (die stond een stuk verder op). Ik stop met de motor naast die man en vrouw en vraag of ik kan helpen en wat er aan de hand was..
Die vrouw zei niets stond alleen maar te huilen, de man zei ik weet niet wat er is ik ken haar niet. Dus ik maar even de motor aan de rechter kant van de rijstrook gezet met waarschuwingslichten aan. (het was een 2 baans 80-weg). Vrouw naar de kant van de weg gebracht.
Ik vroeg aan haar wat er aan de hand was, maar dat wilde ze niet zeggen.
Ik vroeg waar ze vandaan kwam, toen zei ze uit het ziekenhuis (er ligt daar vlakbij een ziekenhuis).
Toen vroeg ik of ze er iemand kende die daar in het ziekenhuis lag, zei ze nee.
(inmiddels is die andere man de politie bellen)
Dus toen werd het wachten op de politie..
Nog geprobeerd te vragen wat er aan de hand was, of ik ergens mee kon helpen en naar haar naam en adres.. maar daar wilde ze allemaal geen antwoord op geven.
Toen kwam de politie, die zetten hun auto achter m'n motor (dus ik was heel erg blij dat m'n motor niet meer omver gereden kon worden door aankomend verkeer.. ;) )
Na heel vaak vragen of ze de politie auto in wilt gaan om even rustig mee te gaan naar het bureau ging ze met de politie mee.
De politie bedankte mij en die andere man.. dus toen ben ik weer weggegaan...

Maar wat zijn dit voor vreeeemde momenten..
en wat ik ook nog eens kut vind is dat ik niet weet wat er nou was en hoe het nou is afgelopen... (baksteen?? R(emco)1??)

Hebben jullie wel eens zoiets mee gemaakt??
en wat zouden jullie doen in zo'n situatie??
 
wegens een overleden iemand een beetje in shock?

volgens de uitleg....

goede reaktie van u, ze had kunnen overreden zijn.

ik had net hetzelfde gedaan.
 
In een ziekenhuis liggen niet alleen mensen die lichamelijk ziek zijn, maar vaak ook mensen die (een beetje) in de war zijn.
Het gebeurt vaker dat er mensen weglopen van een afdeling.
Ik werk in een ziekenhuis langs de A4 en het is al eens voorgekomen dat de beveiliging bij ons iemand van de vluchtstrook moest halen.
Meestal krijgen deze patienten een soort zendertje om hun pols of enkel zodat er een alarm af gaat zodra zij de afdeling verlaten, maar helaas is dit systeem niet altijd 100% betrouwbaar.
Het was sowieso goed van je om te ff stoppen !
 
wegens een overleden iemand een beetje in shock?

volgens de uitleg....

goede reaktie van u, ze had kunnen overreden zijn.

ik had net hetzelfde gedaan.

Maar ze kende niemand in het ziekenhuis :?

Volgens de uitleg? ik volg u niet helemaal...

Tsja, wie zal zeggen wat eraan de hand is/was.

Lokale nieuws ff in de smiezen houden of op politie.pagina.nl kijken.
 
Goede daad! Ik dacht ook gelijk aan een 'weglopertje' van de 'iets minder stabiele personen' afdeling :9 Ik heb geen flauw idee hoe ik zou reageren maar ik vind het wel toppie van je :}
 
Ik heb weleens iemand onder de Metro zien springen (Rotterdam Churchillplein) Iedereen zag het gebeuren maar je staat toch aan de grond genageld.. Daarom zou ik toch zeker stoppen omdat ik zoiets niet nog eens wil zien/meemaken
 
ja ik denk ook dat ze een 'weglopertje' is geweest.. maar daar denk je niet meteen aan als je in zo'n situatie komt.
 
Wij hadden hier zo'n 3 weken terug een klein drama voor de deur. Een man werd klemgereden door een dame in een auto met duits kenteken, bleek dr vriend te zijn,
Voor zover wij de discussie konden volgen stonden ze hier op de camping en had zij iets voor de derde keer gedaan waar hij het niet mee eens was :?
Er werd gehuild, gesmeekt tegen die Otto, maar Otto was niet te vermurwen en ging lopend zuruck zu hause.
Wij zaten aan een bakkie koffie en moesten zowaar hier een half uur tegenaan kijken met goed fatsoen.

De dame was in bikini, wat mijn man niet zo erg vond O-)
 
Vreemde situatie.
Heb ik ook eens gehad.
'sAvonds laat in een stortbui komt er ineens een naakte vrouw op de stoep aanlopen.
Volledig onaanspreekbaar, in zichzelf murmelend.
Ook de pol. maar bijgehaald.
Kon haast geen wegloper zijn; er is daar in de verste verte geen instelling of dergelijke waar ze uit zou kunen komen.
Nooit meer wat van gehoord.
 
Vreemde situatie.
Heb ik ook eens gehad.
'sAvonds laat in een stortbui komt er ineens een naakte vrouw op de stoep aanlopen.
Volledig onaanspreekbaar, in zichzelf murmelend.
Ook de pol. maar bijgehaald.
Kon haast geen wegloper zijn; er is daar in de verste verte geen instelling of dergelijke waar ze uit zou kunen komen.
Nooit meer wat van gehoord.

Naakte vrouwen die op de stoep staan zou ik ook wel binnen laten })
 
Bel gewoon ff naar het desbetreffende bureau, als ze zien dat je er wat mee inzit zullen ze je wel verdere uitleg geven vermoed ik.
 
Naakte vrouwen die op de stoep staan zou ik ook wel binnen laten })


stupid.gif


volgens mij liet die de vrouw in de regen staan :+
 
heeft iemand mijn vriendin gezien.....??? Ik heb haar het ziekenhuis ingeslagen en nu is ze weg.....maar ja ,ze kende daar ook niemand... O-)
 
Laatst bewerkt:
ik zou ook even bellen naar het daar dichtbijzijnde bureau , dat je betrokken was bij die dame en dat je toch erg mee leeft en je afvraagt hoe en wat er aan de hand was.. weet je ook meteen hoe het met haar is..
 
voor mensen met pech langs de kant van de weg stop ik altijd, bij hokken zeker als ze de koffer of motorklep open hebben (geleerd vanuit de VS).
maar mensen die "raar" over de weg lopen...
ik vind dat maar eng hoor...

(komt misschien omdat ik een half jaar in een plek genaamd "de Grote Beek" aka GGZE gewerkt heb en ik "rare" mensen liever niet meer tegenkom... geef mijn portie maar aan fikkie dan hoor).
 
Laatst nog de politie gebeld toen 1 of andere halve zool (wandelaar met bepakking) op de rijbaan liep op een 2 baans autoweg (100km/u dus). Wordt ik via 112 doorgeschakeld naar de verkeerde meldkamer van de politie. Politie wil me doorverbinden naar de juiste, wordt de verbinding verbroken. |(


Paar jaar geleden kwam ik in mijn woonplaats aan en sloot ik achteraan in een langzame stoet, bleek dat voorop iemand 30 reed waar je 70 mocht. Toen ik erachter reed, reed de bestuurder half de berm in, er weer uit en rechtsaf door rood licht. Heb 112 gebeld en ben erachter gaan rijden met alarmlichten aan. Die vent voor me keek niet in de spiegels, reed een paar keer tegen de stoep aan, reed bij de volgende verkeerslichten weer door rood en draaide om, weer naar de 70km/u weg. Ik was ondertussen doorgeschakeld naar de politiewagen, dus ik had rechtstreeks contact en kon vertellen waar die vent reed. Aangekomen bij de stoplichten voor de 70km weg, reed die vent weer door rood, rechtsaf, gelukkig kwam toen net de politiewagen eraan. Politie heeft m langs de kant gezet, ze hebben mijn nummner genoteerd en 's avonds belden ze op: Bleek dat die man dement was en al de hele dag onderweg was, ze hadden ook melding gehad van hem 100km verderop !
 
Goed bezig dude!

Zo heb ik in Harderwijk ooit nog eens met een collega iemand uit het water gehaald die druk bezig was met proberen zichzelf te verdrinken. Die bleek later, aldus de politie, uit een "gekkenhuis" (als ik het zo mag noemen) daar vlakbij te zijn gekomen en er ook weer naar toe was teruggebracht. Die was ook echt helemaal de weg kwijt, en er kwam geen zinning woord uit (toen ze weer bij was bedoel ik)...
 
Laatst nog de politie gebeld toen 1 of andere halve zool (wandelaar met bepakking) op de rijbaan liep op een 2 baans autoweg (100km/u dus). Wordt ik via 112 doorgeschakeld naar de verkeerde meldkamer van de politie. Politie wil me doorverbinden naar de juiste, wordt de verbinding verbroken. |(


Paar jaar geleden kwam ik in mijn woonplaats aan en sloot ik achteraan in een langzame stoet, bleek dat voorop iemand 30 reed waar je 70 mocht. Toen ik erachter reed, reed de bestuurder half de berm in, er weer uit en rechtsaf door rood licht. Heb 112 gebeld en ben erachter gaan rijden met alarmlichten aan. Die vent voor me keek niet in de spiegels, reed een paar keer tegen de stoep aan, reed bij de volgende verkeerslichten weer door rood en draaide om, weer naar de 70km/u weg. Ik was ondertussen doorgeschakeld naar de politiewagen, dus ik had rechtstreeks contact en kon vertellen waar die vent reed. Aangekomen bij de stoplichten voor de 70km weg, reed die vent weer door rood, rechtsaf, gelukkig kwam toen net de politiewagen eraan. Politie heeft m langs de kant gezet, ze hebben mijn nummner genoteerd en 's avonds belden ze op: Bleek dat die man dement was en al de hele dag onderweg was, ze hadden ook melding gehad van hem 100km verderop !

En vervolgens een boete krijgen voor niet hands-free bellen... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan