Loosduinseweg (DH) gebruikt als racebaan

zolang er geen signalement is heeft de politie er niks aan om iedere motorrijder staande te houden. Wat willen ze vragen, of zij het hebben gedaan?
 
Ik ga er vanuit dat er getuigen zijn en er minimaal iets van een signalement is. Motorrijders die enigzins aan het signalement voldoen zullen zeker de aandacht krijgen. Wellicht zijn er technisch sporen e.d.
 
Ik ga er vanuit dat er getuigen zijn en er minimaal iets van een signalement is. Motorrijders die enigzins aan het signalement voldoen zullen zeker de aandacht krijgen. Wellicht zijn er technisch sporen e.d.
... zoals, een remspoor? nah, even zonder dollen, als de politie dat gaat doen zijn ze wel erg raar bezig. Maar wat een actie om door te rijden na een ongeval, klootzak dat het is.
 
Kan me het wel voorstellen dat je zo extreem schrikt dat je door rijd in een soort van shock toestand ofzo. Wat natuurlijk niet wegneemt dat het dom en fout is. Ik denk dat hij zich later wel meld als hij van de schrik bekomen is.
 
Typisch dat je nu niet schrijft dat het maar weer een bewijs is dat te hard rijden niet hoeft te lijden tot een ongeval.
Nu scheep je het af met 'ik was er niet bij, dus ik kan niet oordelen'
Inderdaad, ik geef aan dat het deze keer misschien wel eens een andere oorzaak zou kunnen hebben.

De overheid moet zijn investering beschermen, dus daarom wordt snelheid gemakkelijkheidshalve als oorzaak van alle ongevallen verkocht, zodat flitsen en flitspalen kunnen rondgezaaid worden en de inkomsten blijven stromen.

Maar het is goed hoor, ik zie dat de hersenspoeling al goed bezig is.
 
Inderdaad, ik geef aan dat het deze keer misschien wel eens een andere oorzaak zou kunnen hebben.

De overheid moet zijn investering beschermen, dus daarom wordt snelheid gemakkelijkheidshalve als oorzaak van alle ongevallen verkocht, zodat flitsen en flitspalen kunnen rondgezaaid worden en de inkomsten blijven stromen.

Maar het is goed hoor, ik zie dat de hersenspoeling al goed bezig is.

Zeg me maar wat ik moet denken en vinden.
 
1 ding wil ik vragen (want ik heb dit niet op het nieuws gezien, ben vandaag aan het touren geweest):

die voetganger? was ie netjes en legaal aan het oversteken, op een daarvoor bestemde plek, nadat hij goed links en rechts had gekeken? niet omdat dit uit zou maken, dood is dood.

maar als ik zo oversteek dan weet ik wat de risicos zijn en ik accepteer ze. en als ik dood ga ga ik niet zeiken dat ik aangereden ben. niet dat dat zou kunnen, maar je doet het zelf. ik vind het nog steeds belachelijk dat volwassene mensen nog teeds aangereden worden. likt me iets primitiefs, dit kan niet!
 
1 ding wil ik vragen (want ik heb dit niet op het nieuws gezien, ben vandaag aan het touren geweest):

die voetganger? was ie netjes en legaal aan het oversteken, op een daarvoor bestemde plek, nadat hij goed links en rechts had gekeken? niet omdat dit uit zou maken, dood is dood.

maar als ik zo oversteek dan weet ik wat de risicos zijn en ik accepteer ze. en als ik dood ga ga ik niet zeiken dat ik aangereden ben. niet dat dat zou kunnen, maar je doet het zelf. ik vind het nog steeds belachelijk dat volwassene mensen nog teeds aangereden worden. likt me iets primitiefs, dit kan niet!

Dronken?????
 
en als ik dood ga ga ik niet zeiken dat ik aangereden ben
Zing! ;) 't Is wel een vreemd verhaal; iemand met een motor hard genoeg raken om hem dood te rijden, en dan nog kunnen doorrijden? Maar ja, vreemde dingen gebeuren :)
 
Laatst bewerkt:
Zing! ;) 't Is wel een vreemd verhaal; iemand met een motor hard genoeg raken om hem dood te rijden, en dan nog kunnen doorrijden? Maar ja, vreemde dingen gebeuren :)


mss een bejaarde die uit zn balans is gebracht door m net ff aan te tikken, valt met ze broze lichaam hard tegen t asfalt....ken zo gebeurt zijn.... staat nergens dat t frontaal was
 
Laatst bewerkt:
1 ding wil ik vragen (want ik heb dit niet op het nieuws gezien, ben vandaag aan het touren geweest):

die voetganger? was ie netjes en legaal aan het oversteken, op een daarvoor bestemde plek, nadat hij goed links en rechts had gekeken? niet omdat dit uit zou maken, dood is dood.

maar als ik zo oversteek dan weet ik wat de risicos zijn en ik accepteer ze. en als ik dood ga ga ik niet zeiken dat ik aangereden ben. niet dat dat zou kunnen, maar je doet het zelf. ik vind het nog steeds belachelijk dat volwassene mensen nog teeds aangereden worden. likt me iets primitiefs, dit kan niet!

Oh, dus nu is het die arme gast z'n schuld :?
 
1 ding wil ik vragen (want ik heb dit niet op het nieuws gezien, ben vandaag aan het touren geweest):

die voetganger? was ie netjes en legaal aan het oversteken, op een daarvoor bestemde plek, nadat hij goed links en rechts had gekeken? niet omdat dit uit zou maken, dood is dood.

maar als ik zo oversteek dan weet ik wat de risicos zijn en ik accepteer ze. en als ik dood ga ga ik niet zeiken dat ik aangereden ben. niet dat dat zou kunnen, maar je doet het zelf. ik vind het nog steeds belachelijk dat volwassene mensen nog teeds aangereden worden. likt me iets primitiefs, dit kan niet!


Zo belachelijk is het niet hoor....

Mijn buuf stond op n tramhalte op de tram te wachten, dronken betsuurder heeft ze blik nie onder controle gaat kegelen met de wachtende menigte, 2 op slag dood en mijn buuf mocht een been missen voor de rest vd leven.....sta je met je goed gedrag om naar je werk te gaan :(
 
Laatst bewerkt:
Ik lees hier over een krijttekening.

Het feit dat er een krijttekening aanwezig is op plaats "ongeval" wil niet per definitie zeggen dat er iemand is overleden hoor. Is enkel om aan te geven waar slachtoffer lag ivm de reconstructie van het ongeval e.d.
 
dronken, drugs, crimineel, de voetganger heeft gewoon zonder te kijken over gestoken ( In dat geval natuurlijk nog steeds verkeerd om door te rijden ).
Ik ben nu eigenlijk wel heel nieuwsgierig geworden wat er precies gebeurd is. Er zal nu wel onderzoek naar worden gedaan, maar als er wat meer over bekend is zou ik dat graag lezen. Want ook ik vind het raar dat een motorrijder na zo'n ongeval gewoon door kan rijden ( of het nou dodelijk was, of zwaargewond)
 
dronken, drugs, crimineel, de voetganger heeft gewoon zonder te kijken over gestoken

Waar staat dat dan?



Maar even over doorrijden na ongeval

Denk je in:
als iemand geen zin meer heeft in wat de TV morgen laat zien en zich voor jouw fietsje
gooit terwijl je je aan alle mogelijke regels houd die onderhand verzonnenwaren/zijn/gaan
worden (BMW rijders springen in gedachte }) )

dan NOG ben je de snor

en dan sta je daar onschuldig te zijn met de gedachte dat zowel de nabestaanden als de wet
niets van je heel zullen houden
je je familie ook nog eens moet uitleggen waarom ze een hele goede advocaat moeten gaan inhuren
en zelf de rest van je leven ermee moet leven

...keuzes, keuzes,....

Niet/wel doorrijden is niet zo makkelijk gerelativeerd als dat het lijkt
iedereen zal bij hoog en laag zweren dat ze blijven staan, maar de menselijke geest doet
gekke dingen in panieksituaties
 
Waar staat dat dan?



Maar even over doorrijden na ongeval

Denk je in:
als iemand geen zin meer heeft in wat de TV morgen laat zien en zich voor jouw fietsje
gooit terwijl je je aan alle mogelijke regels houd die onderhand verzonnenwaren/zijn/gaan
worden (BMW rijders springen in gedachte }) )

dan NOG ben je de snor

en dan sta je daar onschuldig te zijn met de gedachte dat zowel de nabestaanden als de wet
niets van je heel zullen houden
je je familie ook nog eens moet uitleggen waarom ze een hele goede advocaat moeten gaan inhuren
en zelf de rest van je leven ermee moet leven

...keuzes, keuzes,....

Niet/wel doorrijden is niet zo makkelijk gerelativeerd als dat het lijkt
iedereen zal bij hoog en laag zweren dat ze blijven staan, maar de menselijke geest doet
gekke dingen in panieksituaties


:(














:+
 
Trouwens, waar praten we nou over? Ik kan op geen enkele nieuwsbron, zelfs regionaal, iets over het ongeluk vinden. Er is dus nog helemaal niet eens duidelijk wat er nou precies gebeurd is!
 
Het vraagstuk van hoe een ongeluk gebeurt verdwijnt bij mij altijd enigszins wanneer ik lees dat de/een bestuurder doorgereden is na het ongeval. Misschien kon het slachtoffer nog wel gered worden bij een slagaderlijke bloeding of bij een reanimatie. Nu laat je het slachtoffer aan zijn lot over, omdat misschien de no-claim wordt aangetast of omdat je je rijbewijs niet kwijt wilt raken omdat je gedronken hebt.

Hoe het ook gebeurt is, ik hoop in ieder geval dat ze de doorrijder pakken, rijbewijs voor eeuwig afnemen, auto/motor in beslag nemen en dan eens gaan kijken wie er 'schuldig' was in dit tragisch ongeval!
 
Terug
Bovenaan Onderaan