Loosduinseweg (DH) gebruikt als racebaan

Ik lees hier over een krijttekening.

Het feit dat er een krijttekening aanwezig is op plaats "ongeval" wil niet per definitie zeggen dat er iemand is overleden hoor. Is enkel om aan te geven waar slachtoffer lag ivm de reconstructie van het ongeval e.d.

:^
Daar zat ik ook aan te denken.
Er is ook nog geen woord gerept over een dergelijk ongeval in de media en op de officiele websites.
Ook omdat de TS het niet zelf heeft gezien en het 'via via' heeft meegekregen denk ik dat het slechts een ernstig ongeval is waarbij het slachtoffer (nog) niet overleden is.
 
wie leest over alle 750 doden per jaar en over de 15 tot 18 duizend gewonden per jaar in het verkeer. moet nu alles in de krant staan voordat het ECHT gebeurd is?
misschien heeft dit nieuws het moeten afleggen tegen rusland-georgie, is het verslag in het archief beland en niet ingetypt, weet je veel.
als er nou een krijttekening is gezien, een paal uit het lood en een lading bloed, dan zal het dus geen onoplettend egeltje zijn geweest. trouwens hoe harder je rijdt des te makkelijker blijf je overeind. dat leren we allemaal, bandje pakken op de snelweg, gas erop, bambi op de veluwe, zekers niet maximaal remmen.
't is te hopen dat de motor rijder zichzelf alsnog aangeeft, anders dat zijn omgeving die dit waarschijnlijk wel op de een of andere manier te weten komt, hem alsnog aangeeft.
 
nee nee, jullie begrijpen het verkeerd. ik zeg niet dat het de schuld van de voetganger is. ik zeg alleen maar dat oversteken waar dat niet mag eigenlijk een spelletje is... je gaat of je gaat niet dood. en dan ket het wel de schuld van de motorrijder zijn die te hard reed, maar de voetganger had daar ook niks te zoeken.

maar dit is alleen als de voetganger op een ilegale plek aan het oversteken was. zo niet,dan is de motorrijder SO WIE SO 100% schuldig en zal worden bestraft voor moord.
 
nee nee, jullie begrijpen het verkeerd. ik zeg niet dat het de schuld van de voetganger is. ik zeg alleen maar dat oversteken waar dat niet mag eigenlijk een spelletje is... je gaat of je gaat niet dood. en dan ket het wel de schuld van de motorrijder zijn die te hard reed, maar de voetganger had daar ook niks te zoeken.

maar dit is alleen als de voetganger op een ilegale plek aan het oversteken was. zo niet,dan is de motorrijder SO WIE SO 100% schuldig en zal worden bestraft voor moord.

Maak daar doodslag van, tenzij de motorrijder op pad ging met de gedachte; ''Laat ik is even iemand platrijden deze avond!'' wat ik dan weer ten zeerste betwijfel.
 
wie leest over alle 750 doden per jaar en over de 15 tot 18 duizend gewonden per jaar in het verkeer. moet nu alles in de krant staan voordat het ECHT gebeurd is?
misschien heeft dit nieuws het moeten afleggen tegen rusland-georgie, is het verslag in het archief beland en niet ingetypt, weet je veel.
als er nou een krijttekening is gezien, een paal uit het lood en een lading bloed, dan zal het dus geen onoplettend egeltje zijn geweest. trouwens hoe harder je rijdt des te makkelijker blijf je overeind. dat leren we allemaal, bandje pakken op de snelweg, gas erop, bambi op de veluwe, zekers niet maximaal remmen.
't is te hopen dat de motor rijder zichzelf alsnog aangeeft, anders dat zijn omgeving die dit waarschijnlijk wel op de een of andere manier te weten komt, hem alsnog aangeeft.
Ik zeg niet dat het in de krant gestaan moet hebben voordat het echt is. Echter heb ik ook bij Radio/TV West gekeken, en die melden het zelfs al als er een egeltje onoplettend oversteekt 8-)
Er zal best wat gebeurd zijn, maar zonder details over het hoe of wat zitten we allemaal een beetje in het donker te schieten hier. We weten niet of het slachtoffer dood of gewond is, hebben geen idee of er nu wel of niet een motorrijder bij betrokken is geweest, of die wel of niet doorgereden is, en dat soort variabelen meer.

Wel worden er ondertussen allerlei sterke uitspraken gedaan over rijbewijs inleveren etcetera. Laat ik vooropstellen dat indien er sprake is van doorrijden na een ongeval ik het hier volledig mee eens ben. Zolang die details echter niet bekend zijn heeft het geen enkele zin hierover te discussiëren!
 
wie leest over alle 750 doden per jaar en over de 15 tot 18 duizend gewonden per jaar in het verkeer. moet nu alles in de krant staan voordat het ECHT gebeurd is?
misschien heeft dit nieuws het moeten afleggen tegen rusland-georgie, is het verslag in het archief beland en niet ingetypt, weet je veel.
als er nou een krijttekening is gezien, een paal uit het lood en een lading bloed, dan zal het dus geen onoplettend egeltje zijn geweest. trouwens hoe harder je rijdt des te makkelijker blijf je overeind. dat leren we allemaal, bandje pakken op de snelweg, gas erop, bambi op de veluwe, zekers niet maximaal remmen.
't is te hopen dat de motor rijder zichzelf alsnog aangeeft, anders dat zijn omgeving die dit waarschijnlijk wel op de een of andere manier te weten komt, hem alsnog aangeeft.

Ik zie denk ik alle koppen van nieuwsberichten over dodelijke ongevallen voorbij komen. Ik lees ze niet allemaal inhoudelijk, alleen diegene die mn aandacht trekken.

Als politie Haaglanden een bericht plaats over vissen die uit de kom gingen na een rem/snij-actie op de snelweg (*link*) verwacht ik toch dat een dodelijk ongeval met doorrijder grootser wordt gebracht door de overheidsinstantie :Y

Eigenlijk zou het een slotje op dit topic moeten: voldoet niet aan de MF richtlijnen :N
[FAQ=richtlijnen,]Richtlijnen[/FAQ]
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht inderdaad ook aan de richtlijnen, maar dit topic deed me een beetje teveel stof opwaaien, om daar een opmerking over te maken.
 
Zo belachelijk is het niet hoor....

Mijn buuf stond op n tramhalte op de tram te wachten, dronken betsuurder heeft ze blik nie onder controle gaat kegelen met de wachtende menigte, 2 op slag dood en mijn buuf mocht een been missen voor de rest vd leven.....sta je met je goed gedrag om naar je werk te gaan :(
Die buurvrouw van je STOND STIL op een reguliere plaats, die dronken chauffeur deed een manoeuvre met doden en zwaargekwetsten tot gevolg. Die buurvrouw had het volste recht om daar op de tram te staan wachten.

In het geval van TS ZOU het kunnen zijn dat de voetganger een manoeuvre maakte (oversteken maar niet op een zebrapad, want op een zebrapad heeft de voetganger voorrang)

De twee voorvallen zijn niet te vergelijken.
 
Hey daar woon ik vlakbij! Ik heb niet het idee dat deze weg veel als racebaan wordt gebruikt. Al was het maar omdat ze er met de regelmaat van de klok laserguncontroles houden. Al vaak zat gepakt daaro vroeger, inmiddels afgeleerd. Dat nieuws heb ik overigens gemist, zal zo het ad/hc even doorspitten!

Ik weet wel dat ze vorige week op de Dierenselaan (steenworp afstand vd Loosduinseweg) van de week een stel motordieven hebben "opgepakt". Wat ik had begrepen was het woord "opgeraapt" meer van toepassing.

Groeten, Karl
 
:^ de eeuwige kruistocht is weer begonnen.

:)

Hij laat het al aan de overheid over....

Die boevenbende die er op uit is om het leven van iedereen slechter te maken, en dan iedereen zo hersenspeoelen dat ze het nog fijn vinden ook... ;)
 
Die buurvrouw van je STOND STIL op een reguliere plaats, die dronken chauffeur deed een manoeuvre met doden en zwaargekwetsten tot gevolg. Die buurvrouw had het volste recht om daar op de tram te staan wachten.

In het geval van TS ZOU het kunnen zijn dat de voetganger een manoeuvre maakte (oversteken maar niet op een zebrapad, want op een zebrapad heeft de voetganger voorrang)

De twee voorvallen zijn niet te vergelijken.


Was meer n reactie op de text van aloeks dat ie t belachelijk vond dat er een volwassene aangereden word.....
 
het stukje ter hoogte van de 7-sprong is nou net het stukje Loosduinseweg
waar je niet hard kunt rijden.
de rest, vooral richting Loosduinen ....... yammie :9~~
De rest is een rechte weg binnen de bebouwde kom. Dus gewoon saai en vol onverwachte situaties door slecht zichtbare zijstraten en geparkeerde auto's. Oftewel, hooguit 10-15 te hard zoals overal binnen de bebouwde kom indien het toelaat.
 
Ik heb even navraag gedaan. Het blijkt dat een voetganger door een knul op een scooter is aangereden. De scooterrijder is doorgereden. Het slachtoffer is niet dood, maar met o.a. een hersenschudding een nachtje opgenomen ter observatie!!

Hoe verhalen opgeblazen kunnen worden.....
 
Ik heb even navraag gedaan. Het blijkt dat een voetganger door een knul op een scooter is aangereden. De scooterrijder is doorgereden. Het slachtoffer is niet dood, maar met o.a. een hersenschudding een nachtje opgenomen ter observatie!!

Hoe verhalen opgeblazen kunnen worden.....
Dat bedoel ik...
 
Dat is perfect samengevat. (de pil vergulden: we gaan de belasting verminderen, maar de taxen slinks verhogen...)
Jij werkt voor de overheid?

Wat heeft mijn werk er mee te maken? Ik werk overigens voor werknemers in Nederland en ben zelfstandige (hele kleine..).


Reactie op het laatste nieuws: zal wel een gejatte scooter zijn, geen scooterbrevet en opgevoerd (dus toch een motor...) ;)

Oh ja, en dronken en high... en 12 jaar...
 
:)

Hij laat het al aan de overheid over....

Die boevenbende die er op uit is om het leven van iedereen slechter te maken, en dan iedereen zo hersenspeoelen dat ze het nog fijn vinden ook... ;)
Aaah... nu snap ik het. Wat heeft dat in hemelsnaam met eventueel fout overstekende voetgangers en eventueel te hard rijdende motorrijders te maken?

Wat overigens wij met zijn allen niet op basis van deze sumiere informatie kunnen, danwel mogen concluderen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb even navraag gedaan. Het blijkt dat een voetganger door een knul op een scooter is aangereden. De scooterrijder is doorgereden. Het slachtoffer is niet dood, maar met o.a. een hersenschudding een nachtje opgenomen ter observatie!!

Hoe verhalen opgeblazen kunnen worden.....
Ja, ik vond het al vreemd dat TS uit het aanbrengen van zo'n krijtomtrek kon afleiden dat het slachtoffer de eeuwige jachtvelden was gaan opzoeken :?
 
Aaah... nu snap ik het. Wat heeft dat in hemelsnaam met eventueel fout overstekende voetgangers en eventueel te hard rijdende motorrijders te maken?

Wat overigens wij met zijn allen niet op basis van deze sumiere informatie kunnen, danwel mogen concluderen.


Ik zou wat filosofische hypotheses kunnen neerzetten. Even de zaken scherp zetten, het denken van mensen uitlokken, maar... -O-


Je hebt gelijk: helemaal niets. *D

En over kunnen en mogen concluderen: alles kan en mag he. We hebben niet onder controle wat een ander denkt en hoe die persoon tot die gedachten komt. Er naar handelen ed is natuurlijk wel een punt gesprek. En dat moet zo blijven :)
 

Nou we zullen het verhaal dan nog maar verder opblazen.
Kan je mij vertellen waar jij navraag gedaan hebt.

Mijn vak ligt in dezelfde branch.

De ambulance kwam aan, (dit heb ik zelf gezien), deze heeft zeker 10 minuten staan wachten voor er iets gedaan werdt. Daarna werdt hij met veel bombarie in de ambulance gelegt.

Dat een knul op een scooter een andere knul (jonge turkse man) aanrijdt vind ik al raar, Want het lijkt mij toch dat jonge knullen of de scooter beheersten of een scooter knunnen ontwijken. Dit kan ik met mijn 36 jaar ook nog.

Maar goed laat ik er een eind aan bereiden, laat ik de getuigen geloven, en gewoon wat beter opletten. ik hoop dat het inderdaad allemaal gegaan is zoals hierboven geschets wordt echter denk ik dit niet.

Dat het niet in het nieuws komt (ook niet op rtv west) vnd ik niet zo raar, er komen veel dingen niet in het nieuws als dit niet voldoende animo opleverd.

Voor nu de groeten.

Jou verhaal dat het een scooter was, klopt niet met meerdere getuigen,
 
Wat heeft mijn werk er mee te maken? Ik werk overigens voor werknemers in Nederland en ben zelfstandige (hele kleine..).


Reactie op het laatste nieuws: zal wel een gejatte scooter zijn, geen scooterbrevet en opgevoerd (dus toch een motor...) ;)

Oh ja, en dronken en high... en 12 jaar...

Ik mis nog een Aprilia Leonardo 125cc... Stél dat dat 'm was, hoop ik dat scooter+bestuurder onder tram 2 eindigen. Vervolgend mooie grote foto in de krant zodat zn vriendjes voorlopig ook geen stoute dingen meer doen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan