Loosduinseweg (DH) gebruikt als racebaan

Remie71

MF'er
7 aug 2007
182
0
Roosendaal
Gisteravond is er een aanrijding geweest tussen een motor en een voetganger. de voetganger heeft dit niet overleeft. De motor is doorgereden.

Volgens getuigen reed de motorrijder veel en veel te hard. Ik snap dit dan weer niet, ik hou ook van het gas een beetje open trekken, maar laten we wel wezen die Loosduinseweg (voor de kenners thv de 7sprong) is hier niet voor gemaakt.

Dit wilde ik even kwijt...
 
Ehmmm dus....alle motorrijders zijn klootzakken :?

Wat is hier precies het doel van dan?

Hmm even mijn eigen bericht terug gelezen:

Volgens mij noem ik niet alle motorrijders, ook geef ik aan dat ik mezelf ook nog wel eens schuldig maak aan harder rijden dat toegestaan is. Ik heb alleen nog nooit iemand doodgereden en naar ik mag hopen de meeste die hier zitten nog niet.

Het doel, zoals ik al aangaf, wilde ik het even kwijt, heeft dus geen doel op zich, ik vind het alleen niet te bevatten dat je iemand aanrijd en je niet eens even de moeite neemt om even te kijken wat je aangericht heb, ben je dan dronken, heb je dan geen rijbewijs of is de motor gestolen? Hoe dan ook je bent niet goed bij je hoofd, (zacht uitgedrukt).

Dus kort samengevat, niet alle motorrijders zijn klootzakken (tenzij ze dat zelf willen)
Het bericht heeft geen doel maar voor mij een functie..
 
Jezus..ik rij bijna dagelijks over die weg..en dat is inderdaad een stuk waar je echt scheurt..of iig automatisch een stuk harder rijdt. Laten we hopen dat het schrik was van de motorrijder en dat hij zich meldt. Dit is echt erg. '(
 
Laatst bewerkt:
het stukje ter hoogte van de 7-sprong is nou net het stukje Loosduinseweg
waar je niet hard kunt rijden.
de rest, vooral richting Loosduinen ....... yammie :9~
 
Een botsing tussen een voetganger en een motorrijder?Als dat frontaal is ga je je toch op je plaat?Zeker weten dat het een motor was?raar :?
 
Dat is niet best. Doorrijden is te asociaal voor woorden. Is de motor niet ten val gekomen dan??!?

Ik rij op die weg ook altijd flink door, maar bij de 7 sprong gaat dat echt niet. Ik kan me de laatste keer niet herinerren dat ik het stoplicht mee had. Doordat 7 straten bij elkaar komen op deze kruising is de kans op groen erg klein...

Wel heb ik daar wel eens een kamikazi voetganger gehad die nog effe overstak om de tram te halen. Maar dat heb ik bij andere straten ook wel eens. Dat blijft opletten. De voetganger zit te focussen op het halen van de tram en let niet op het verkeer....

Als de politie de motorrijder nog niet in beeld heeft zal de kans groot zijn dat in deze omgeving de komende tijd motorrijders staande gehouden zullen worden.

Is er een signalement?
 
wow, dat noem ik nog eens asociaal. hopelijk dat die mongool gepakt wordt en een passende straf krijgt.

wel vraag ik het me af hoe je als motorrijder door kunt rijden? en hoe ze weten dat het een motorrijder was? dan moeten er dus meer getuigen zijn geweest.
kan het niet bv. een auto met 1 werkende koplamp zijn geweest?
 
Het tijdstip was 22:18 zie ik. Er staat dat de locatie Loosduinseweg/Regentesselaan is. Dus ik heb het vermoeden dat het in de richting van Loosduinen is gebeurt en niet richting Centum.
 
Waar hebben jullie dit bericht gelezen. Ik kan het op geen enkele kranten- of nieuwssite vinden.

Erg genoeg trouwens. Ik heb gistermiddag zelf nog meerdere keren op die kruising gereden. De fases van de verkeerslichten duren zo lang, dat je af en toe wel geneigd bent om het gas nog even open te trekken.
 
Waar hebben jullie dit bericht gelezen. Ik kan het op geen enkele kranten- of nieuwssite vinden.

Erg genoeg trouwens. Ik heb gistermiddag zelf nog meerdere keren op die kruising gereden. De fases van de verkeerslichten duren zo lang, dat je af en toe wel geneigd bent om het gas nog even open te trekken.
Ik was er niet bij, ik heb ook géén idee waar het gebeurt is, maar zou het kunnen dat de voetganger ofwel door rood gelopen is, of zonder kijken de straat is overgestoken?
Het is niet dat alle voetgangers heilige boontjes zijn.
 
Gezien de toestand van de voetganger zul je zonder getuigen niet te weten komen wat er zich heeft afgespeeld. Dat doorrijden na een ongeluk komt de laatste tijd weer vaak ter sprake. Ik vraag mij af wat voor mentaliteit je hebt als je zoiets aanricht c.q. bij betrokken bent en niet je verantwoordelijkheid pakt.

Tijdje terug nog een bromscooter die een klein kind ernstig letsel toebracht en gewoon door reed en nu dit weer.

Hopelijk komt de betrokken verkeersdeelnemer(ster) tot inkeer en meldt hij/zij zich alsnog.
 
Het tijdstip was 22:18 zie ik. Er staat dat de locatie Loosduinseweg/Regentesselaan is. Dus ik heb het vermoeden dat het in de richting van Loosduinen is gebeurt en niet richting Centum.

Kan je mij vertellen waar je het bericht tegen gekomen bent. het klopt wel, ik was de hond aan het uitlaten. ik rij (met blik of op de fiets) daar dus ook dagelijks (zelfs een paar keer per dag) en loop er ook geregelt. Op dat kruispunt zoals meerdere al gezegd hebben kan je gewoon niet te hard rijden, daar gebeuren zoveel dingen waar je op moet letten, dat hardrijden vragen om ellende is. Verder is die loosduinseweg inderdaad een aardige weg om even een stukkie te touren.

het was richting Loosduinen, net op de hoek bij die sigarettenwinkel. Hoe het gebeurd is weet ik niet, wat ik weet is dat de paal waarop het bord met verplicht fietspad schreef stond, daarbij lag een plas bloed, later (rond 23:30 uur) heeft de TR daar hun werk gedaan, de oude krijttekening waardoor ik de bevestiging kreeg dat de voetganger overleden is.
 
Een botsing tussen een voetganger en een motorrijder?Als dat frontaal is ga je je toch op je plaat?Zeker weten dat het een motor was?raar :?

:-) Als ik lieg doe ik dat met permissie, was er niet bij. maar de getuigen (en dat waren er nogal wat offiecieel en onofficieel) zeiden het allemaal.
 
Gisteravond is er een aanrijding geweest tussen een motor en een voetganger. de voetganger heeft dit niet overleeft. De motor is doorgereden.

Volgens getuigen reed de motorrijder veel en veel te hard. Ik snap dit dan weer niet, ik hou ook van het gas een beetje open trekken, maar laten we wel wezen die Loosduinseweg (voor de kenners thv de 7sprong) is hier niet voor gemaakt.

Dit wilde ik even kwijt...

Er zijn motorrijders, ook hier, die ik vaak zie aangeven dat ze regelmatig fors harder rijden dan eigenlijk is toegestaan.

Ze vinden dat ze geen gevaar zijn, want ze hebben alles onder controle en er is bijna niemand anders op de weg. En de weg leent zich er ook voor.

Helaas menen dezelfde personen ook voor anderen een risico te moeten nemen, want uit bovenstaand bericht blijkt dat ze zich niet alleen tegen bomen of vangrail kapot rijden, sterker nog, een voetganger die een ommetje maakt of wat dan ook, wordt dood gereden door een motorfiets met hoge snelheid.

Elk slachtoffer in het verkeer is er een te veel, dit is wel heel erg zuur (vette understatement).
 
Vind het een beetje raar dat je met de motor iemand dood rijd en dan zomaar kan doorrijden. Als ik zie hoeveel schade mijn motor al heeft nadat een Duitser mij een tikje gaf terwijl ik 20 a 25 reed in de file ...
 
http://www.alarmeringen.nl/message/1104088/a1-loosduinseweg-regentesselaan-gv-68059.html

Op deze site kun je de P2000 meldingen zien. Dit is het bericht dat op het display van de betreffende ambulance verschijnt.

Ik heb bij dat verkeerslicht nog nooit kunnen doorrijden. Bijna altijd rood of verkeer voor je.

Het blijft natuurlijk speculeren. Maar als met 50 km/u een voetganger er voor springt doe je ook niks meer hoor. Maar doorrijden is natuurlijk asociaal en crimineel.
 
Laatst bewerkt:
Ik was er niet bij, ik heb ook géén idee waar het gebeurt is, maar zou het kunnen dat de voetganger ofwel door rood gelopen is, of zonder kijken de straat is overgestoken?
Het is niet dat alle voetgangers heilige boontjes zijn.
Typisch dat je nu niet schrijft dat het maar weer een bewijs is dat te hard rijden niet hoeft te lijden tot een ongeval.
Nu scheep je het af met 'ik was er niet bij, dus ik kan niet oordelen'
 
Typisch dat je nu niet schrijft dat het maar weer een bewijs is dat te hard rijden niet hoeft te lijden tot een ongeval.
Nu scheep je het af met 'ik was er niet bij, dus ik kan niet oordelen'

Maar uit TS' post uit te maken was hij er ook niet bij, dus waar is dat geval van te hard rijden geconstateerd

"volgens getuigen" uhuh, yeah sure!
Volgens niet motorrijdende kennissen ga ik ook ALTIJD te hard als ze me zien
 
Maar uit TS' post uit te maken was hij er ook niet bij, dus waar is dat geval van te hard rijden geconstateerd

"volgens getuigen" uhuh, yeah sure!
Volgens niet motorrijdende kennissen ga ik ook ALTIJD te hard als ze me zien
Je mist het punt.
 
Er zijn motorrijders, ook hier, die ik vaak zie aangeven dat ze regelmatig fors harder rijden dan eigenlijk is toegestaan.

Ze vinden dat ze geen gevaar zijn, want ze hebben alles onder controle en er is bijna niemand anders op de weg. En de weg leent zich er ook voor.

Helaas menen dezelfde personen ook voor anderen een risico te moeten nemen, want uit bovenstaand bericht blijkt dat ze zich niet alleen tegen bomen of vangrail kapot rijden, sterker nog, een voetganger die een ommetje maakt of wat dan ook, wordt dood gereden door een motorfiets met hoge snelheid.

Elk slachtoffer in het verkeer is er een te veel, dit is wel heel erg zuur (vette understatement).

Ja overdag,als het licht is met een zeer ruim blikveld.Als het donker is niet B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan