Lord Of The Rings: starring MrHawkeye-balhoofje

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrHawkeye

MF veteraan
9 mei 2002
49.353
14
Aan de motjes: dit is een serieus technisch onderwerp met een humoristische noot ..mag dat trouwens?

Welkom geachte lezers,

Aangezien ik van die sexy dame in spinnepak weer eens wat technisch mod posten..ben ik vandaag op me vrije dag eens wezen klussen..eerlijk gezegd daarnet ;)

Waar gaat dit over..tja het moet ergens overgaan ..dat is een vereiste..ok dan

BALHOOFDLAGERS vervangen..je weet wel die pokkedingen..:

Kijk dit zijn die bitches..net uit de wasmachine.

full
 
Vlie een biertje om..


Oke nu heb je alles eruit en kijk je ff in het balhoofd van boven en beneden wat de stand van zaken is...





Vies hé?


NU SIGARETTEN UIT EN GEEN BRANDENDE ZAKEN AAN ..aanstekers ff wegleggen en peuken in water gooien...geloof me ik heb alles meegemaakt..Klinkt overdreven maar wasbenzine scoort ook lekkha..

Ok pak een doek en douw de doek ff in de wasbenzine
We gaan nu het balhoofd ff schoonmaken..hier heb ik geen foto van want schoonmaken doet mijn hond meestal. En dat wil ik hem natuurlijk niet aandoen...


Is die schoon?

ff kijken..

NEEE GODDAMMIT

Kijk goed ja daar!

Pak een dunne kruis schroevedraaier (nee niet die dombo) een kruisschroevedraaier dat is zon schroevedraaier zonder platte bek..
En douw dat ding in een doek met wasbenzine en dan ff tot in de hoeken waar de lagerschalen komen te zitten schoonmaken..anders knellen ze en zitten ze straks scheef.
 
Ok...

Kijk en mijn konijn doet ook mee die gaat zijn vet offeren

(lagervet van Chris Slager, Zoetermeer, zonder grafiet)


Het vet doe je in je hand en daar rol je de lagers in ...goed invetten HEEL GOED invetten vooral het top lager (die kleine)



full


Morgen gaan we verder..

Ben ik nu een beetje goed bezig...ik hoop maar dat al die motjes liggen te spinnen van plezier.... :)
 
Laatst bewerkt:
Zo en dit zijn ze dan ..de nieuwe komische lagertjes zonder glijmiddel of schalen (liggen immers in de ijskast) :

Wel altijd 100% zeker weten dat ze voor jouw fiets zijn anders zit je straks met de gebakken peren.

Vragen naar komische lagers in de winkel!

(Afbeelding)

Conisch denk ik, anders vinden ze je wel komisch denk bij de motorzaak(zeker bij van Wijk..) Zoetermeer, is dat die herrie die ik hier achter hoorde...

Je mag volgende keer ook me heftafel gebruiken hoor! sta je lekker warm,droog en op werkhoogte! Alleen geen computer bij de hand..

Succes.
 
Conisch denk ik, anders vinden ze je wel komisch denk bij de motorzaak(zeker bij van Wijk..) Zoetermeer, is dat die herrie die ik hier achter hoorde...

Je mag volgende keer ook me heftafel gebruiken hoor! sta je lekker warm,droog en op werkhoogte! Alleen geen computer bij de hand..

Succes.

Niks conisch het zijn komische lagers ..geloof hem maar niet dames en heren. Elke motorrijder zal je dat bevestigen het zijn komische lagers. Ga maar vragen in een goede motorwerkplaats..Juist als je om conische vraagt liggen ze dubbel. Het zijn nogmaals komische lagers. Erewoord!

;)

Al die luxe heb ik niet nodig en ik heb zelf een garage ..gebruik hem echter zelden.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Conisch denk ik, anders vinden ze je wel komisch denk bij de motorzaak(zeker bij van Wijk..) Zoetermeer, is dat die herrie die ik hier achter hoorde...

Je mag volgende keer ook me heftafel gebruiken hoor! sta je lekker warm,droog en op werkhoogte! Alleen geen computer bij de hand..

Succes.
Je bent nog niet zo gewend aan Hawkeye :?



Wie wel :X O-)



Blij met de 1e edit })
 
We gaan weer verder maar ik kan het verhaal echter niet helemaal afmaken want ik heb een lagertrekker nodig voor het onderste lager van de stuurpen. Daar gaan we straks op in Dit was ingecalculeerd ;)

De buiten diameter v.d. lagerschalen van een Suzuki GSX1100F: (de F is van Fast)

- topbalhoofdlagerschaal is 47 mm
- onderbalhoofdlagerschaal is 55 mm

Binnen diameter: (vul ik straks aan)

BTW: Dit vet is ok met de groeten van Chris Slager. Ben altijd die kleine gele lagervetbakkies gewend echter..in mijn garage was die ook op en die had die niet, dit was goed zeiden ze.

Het duurde even voor ik ons konijn had ontdooit en uitgewrongen..maar het tis gelukt..alles in de tube zonder morsen. Zo dat mag Trasos eens proberen na te doen..maar ja die zal alles wel elektronisch doen..daar zijn italianen goed in hoorde ik laatst van hem.

Een echte vent/vrouw gebruikt zijn handen (nee, niet voor dat :) )

full
 
Kan iemand baksteen bannen hij stoort me. ;)

Shit er staat een auto op..en wedden straks zegt hier iemand ..je hebt het verkeerde vet...kan mij het rotten. Erin gaat het spul tis ok ..was niet van mijn handen te wassen op een normale manier en zoveel wrijving is er niet in die balhoofdlagers.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan