Lord Of The Rings: starring MrHawkeye-balhoofje

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrHawkeye

MF veteraan
9 mei 2002
49.353
14
Aan de motjes: dit is een serieus technisch onderwerp met een humoristische noot ..mag dat trouwens?

Welkom geachte lezers,

Aangezien ik van die sexy dame in spinnepak weer eens wat technisch mod posten..ben ik vandaag op me vrije dag eens wezen klussen..eerlijk gezegd daarnet ;)

Waar gaat dit over..tja het moet ergens overgaan ..dat is een vereiste..ok dan

BALHOOFDLAGERS vervangen..je weet wel die pokkedingen..:

Kijk dit zijn die bitches..net uit de wasmachine.

full
 
Geen hi-tech maar doe het in je tuin quick and dirty onderwerp..

Licht is handig maar niet noodzakelijk ..daarnet in het pikdonker met uitvallende gamma bouwlamp ff wezen knutselen..en mijn gsx1100f ff onthoofd en geamputeerd.

Geen zin om naar mijn garage te rijden, is in een andere stad

Goed gereedschap is het halve werk en soms een halve motor.. ;)

Beetje zitten editten omdat ik af en toe fotos schoot en niet alles in de juiste volgorde was..ivm vuile klauwen.

Wat is nodig...

1) Krik
2) 2 aluminium stangen met rand
3) Stalen hamer
4) Beetje gezond verstand
5) De afwezigheid van modjes
6) Metalen pijp
7) een schuiftrompet(schuifmaat)..zie verder
8) toegevoegd 30/12 : een momentsleutel om straks het e.e.a. vast te zetten


Zie de zwarte pijlen..in gothic stijl
full
 
Laatst bewerkt:
Nope its me THOR! Zo we gaan weer verder..Trasos zijn bike zat zeker in zijn achteruit..

<R> is achteruit Trasos..dus geen racen..tis geen Mille!

Wel ff je voorkant van je fiets eraf halen...Dat ga ik niet uitleggen.

Beetje tuinieren in the Dark dus..gelukkig geen kabouters te zien hier

full


Denk maar ff dat ik de stuurpen er nog niet uit heb..

Zie je me geile superbikestuurtje..overblijfsel van die streetfighter van me ;)
 
Laatst bewerkt:
Nope its me THOR! Zo we gaan weer verder..Trasos zijn bike zat zeker in zijn achteruit..

<R> is achteruit Trasos

Wel ff je voorkant van je fiets eraf halen...Dat ga ik niet uitleggen.

Beetje tuinieren in the Dark dus..gelukkig geen kabouters te zien hier

(Afbeelding)

Denk maar ff dat ik de stuurpen er nog niet uit heb..v
:+ :+ :+



gsx <R>




Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/154004/0244a6ddf539ee8516d6d16014b45f24 (vinger.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Voorheen hadden we de lagerschalen ff in de vriezer gelegd naast het kerstijs..o ja nog opeten..

Waarom omdat het lekker is en omdat dan die nieuwe lagerschalen iets..iets gekrompen zijn en straks makkelijker passen.

full
 

Trasos ff wat tegengas..hij was onder mijn suzukigordel. Een milleman op een suzuki..dammit. Kreeg je die Mille gratis bij die GSXR? als troostprijs?

Zo ik wil weer ff verder gaan..met dit topic aub ;) ;)
[im gatt]

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/154014/3a1225dde2ac515d04aaa7b41ec4c012 (RDW.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Zo en dit zijn ze dan ..de nieuwe komische lagertjes zonder glijmiddel of schalen (liggen immers in de ijskast) :

Wel altijd 100% zeker weten dat ze voor jouw fiets zijn anders zit je straks met de gebakken peren.

Vragen naar komische lagers in de winkel!

full
 
Laatst bewerkt:
Di is het randje op die ALU stangen waar ik het over had..Ik pak alu stangen want die zijn zachter dan het stalen frame van deze gsx1100f.

full


Dat randje..wat een eeuwigheid duurt om te creeren..gebruik je om die lagerschalen eruit te halen.

1x van bovenaf : de onderste lager schaal eruit tikken dus op het randje vd lagerschaal tikken iedere keer een ander stukkie van de lagerschaal om hem recht eruit te tikken.

1x van benedenaf: de bovenste lagerschaal eruit tikken, zie de rest boven.
 
Laatst bewerkt:
Zijn we er nog..? geacht publiek..beetje 110 maal hier kijken zonder ff toe te juichen..

Zie je hebben er weer een paar gekeken..staat nu op 120 maal. Gluurders ;)

Maar waar was ik gebleven...
 
Laatst bewerkt:
Zijn we er nog..? geacht publiek..beetje 110 maal hier kijken zonder ff toe te juichen..

Zie je hebben er weer een paar gekeken..staat nu op 120 maal. Gluurders ;)

Maar waar was ik gebleven...
kben er nog Hawk....ben er alleen stil van :)












zie alleen niks in je vriezer liggen waar je paars van gaat kotsen :?
 
Aha dat waren die gluurders ;)


O ja ..als je die stuurpen eruithaalt ...

1) Wel ff opletten...er zit fijn schroefdraad op de top en dat willen we zo fijn houden!

2) En je remblokken (allebei dus demonteren) ff ophangen met wat tyrereps..

3) En niet in je rem handles knijpen..o je hebt het al gedaan.

4) De poten haal je er zo uit na de elektronica etc te hebben losgehaald. Voorzichtig met de stekkers..ff goed ontgrendelen. Originele zijn kwanta kosta

En die paarse port..eens en nooit meer.. De leken mogen ff zoeken op mrhawkeye dronken..hebben ze wat leesvoer.
 
En als de lagerschalen eruit zijn...wat gaan we dan doen...

Weggooien: NEE

Over je vinger stoppen richting Trasos: NEE..alhhoewel..ok gooi ze dan maar ;)

DIE GAAN WE BEWAREN!!!! LEES GOED BEWAREN!

En meten is..................

METEN IS WETEN zeg mij allen NA

METEN IS WETEN
METEN IS WETEN
METEN IS WETEN

En wat gaan we meten?

Juistem de binnenkant en de buitenkant vd lagerschalen en die gaan we vergelijken met de nieuwe. Want je weet het nooit met die gasten achter de balie.

Wat zei je bijdehandje? die nieuwe zijn gekrompen door de vriezer..nee sukkel dat verschil kun je niet eens meten met onze schuiftrompetten. Zo nauwkeurig zijn die ook niet.

Kijk zo gaan we meten:

full


En wat gaan we dan doen met die lagerschalen ..bewaren ..want die kunnen we goed gebruiken als we die nieuwe erin douwen..
 
Als sp@der en arc@dis en de rest vd motjes nou ff meekijken kunnen ze zien hoe goed ik bezig ben voor ze..

Kijk en wat hebben we hier ???

Juistem het topbalhoofdlager (de schaal ligt even ergens anders..)

Man man wat ziet deze eruit..alsof de buttplugkabouter hem als lijdend voorwerp heeft gebruikt..Zo weer eentje voor Eefje haar kerkstuk.

Verroest en kurkdroog en de schalen waren het levend bewijs van allerlei .... acties.. ;)

Altijd ff naar je schalen kijken..kun je nog ff nagenieten.. ;)

full
 
Als spider en arcadis en de rest vd motjes nou ff meekijken kunnen ze zien hoe goed ik bezig ben voor ze..

Kijk en wat hebben we hier ???

Juistem het topbalhoofdlager (de schaal ligt even ergens anders..)

Man man wat ziet deze eruit..alsof de buttplugkabouter hem als lijdend voorwerp heeft gebruikt..Zo weer eentje voor Eefje haar kerkstuk.

Verroest en kurkdroog en de schalen waren het levend bewijs van allerlei .... acties.. ;)

(Afbeelding)

Jahja, ik let op Hawkie.....ik let op O-)
 
Zo en een dienstbiertje voor baksteen heeft die wel verdiend ;)

[im gatt]

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/154034/9c1b189e675f9334107ba22dde3ebf35 (003_mrhawkeye_biertje_nahettikken.j)​
 
Laatst bewerkt:
Zie hier het balhoofd waarvan de onderste lagerschaal eruit getikt is (let op hoe die erin zat)

De onderste lagerschaal viel iets in het frame (ff nameten voordat je gaat tikken)

Sorry voor de kwaliteit want valt niet mee om te flitsen in het donker..Lijkt me trouwens een zwaarberoep zo zittend op je gat te flisten ;)

Kiek me balhoofd:

full


Het is een zwartwit..want het is me toch smerig..tja dat heb je met die doorrijders..


Enne 2 vingers is toilet..1 vinger is banned..trasosje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan