Lorenzo hard onderuit in Shanghai

Nald

MF veteraan
11 aug 2007
1.920
6
NB
SHANGHAI - Motorcoureur Jorge Lorenzo heeft zich vrijdag zwaar geblesseerd. De bijna 21-jarige Spanjaard ging tijdens de vrije training in Shanghai met zijn Fiat Yamaha hard onderuit en belandde in het ziekenhuis.

Doktoren vermoeden dat Lorenzo zijn rechterenkel heeft gebroken, terwijl ook de linkerenkel is beschadigd.

Lorenzo, die onlangs een operatie aan zijn rechteronderarm onderging, lijkt deelname aan de MotoGP in Shanghai van zondag te kunnen vergeten.

Bron www.nu.nl


Ondanks dat ik het geen sympathieke rijder vind, toch jammer.
 
20678.jpg

Ziet er pijnlijk uit...
 
Niet leuk voor hem, en niet leuk voor ons. -O-

Overigens op de officiele site van de MotoGP stond het volgende:
The extent of the injuries incurred by Jorge Lorenzo in the opening MotoGP session have been assessed, after the Spaniard was subjected to an x-ray and examination at the Huashan hospital in Shanghai.

A chipped bone in his left ankle and pain in that of his right side are the consequences of a huge highside onboard his Fiat Yamaha M1. His upper body braced as he took the impact on his forearms, Lorenzo´s injuries have been limited to his lower body.

Whilst he did not ride in the afternoon session, it is possible that he will return to action on Saturday morning.
 
Laatst bewerkt:
ik ben geen lorenzo fan maar dit is toch wel balen hij deed het zo goed
ik ben benieuwd of hij kan rijden nog dit weekend
een spuitje van dokter costa doet meestal wonderen
 
Update:
Inmiddels is bevestigd dat de Spaanse tweevoudig 250cc wereldkampioen een botje in zijn linkerenkel heeft gebroken terwijl ook zijn rechterenkel erg pijnlijk is. De kans is aanwezig dat Lorenzo morgen weer op zijn motor zal stappen, al is het maar om te kijken of het gaat.
 
Erg jammer dit B| . Zeker als Lorenzo niet mee kan rijden zondag, én Dani Pedrosa de wedstrijd weet te winnen, is de spanning wat minder groot in het kampioenschap. Beide heren delen nu een eerste plek, met 61 punten. Zou jammer zijn als deze spanning wegvalt tussen de twee kemphanen.

Hoop dat hij morgen, en zondag dus ook, in ieder geval kan rijden! *O*
 
Die reactie van Rossi. *D

Hij komt ook zo hard met z'n kop op straat dat ik 't knap vind dat ie geen hersenbeschadiging of iets dergelijks heeft. :}


tja hij voelde denk ik zelf ook wel de klap .... :X :X tenminste hij beelde zich dat in .. ;)

damn zeg wat een klap van lorenzo .. :X :X :X
 
Laatst bewerkt:
Als die nu al zo een highsider weet te maken met deze elektronica...hoe moet het dan volgend jaar als al die shit eraf is...?

dag Lorenzo... *zwaaien*

;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan