Loris Capirossi

Mr Hornet

MF veteraan
11 dec 2001
1.429
0
Fan\'s van Loris Capirossi moeten vandaag naar Motor Eibergen

Capirossi komt er vandaag van 10:00 t/m 16:00 (stond ook in de moto 73)

Aangezien dit dichtbij is, ga ik maar ff kijken

meer info http://www.motoreibergen.nl (of kijk ff in de moto73)
 
Pic\'s

misc.php

misc.php


Sympatieke kerel die Capirossi :) :) hij nam alle tijd voor handtekeningen/praatje/foto\'s (ik verwacht had dat het zo\'n arrogante bal was)
 
Die man rechts op de foto is dat de beroemdheid uit Eibergen! Frank Weeink van Motor, toch?
 
Ja, hij is in ieder geval van de Motor. Hij had laatst ook nog iets gevraagd over de vorige keer (rond de TT ergens) dat Capirossi ook in Eibergen was. Antwoord Loris: \'It was only because Honda told me to go\' Wat een enthousiasme.

Motor Nr 25/2001
 
jip die kerel is inderdaad van motorblad MOTOR

kan zijn dat capirossi dat zij maar dan speelde hij het goed
 
:r tot de macht 28

Honda kan beter Barros laten komen.., stuk beter om naar te kijken...

ik denk dat de vrouwen (op een andere manier kijkend) op dit forum het daar ook wel mee eens zullen zijn.
 
Laatst bewerkt:
:r tot de macht 28

Honda kan beter Barros laten komen.., stuk beter om naar te kijken...

ik denk dat de vrouwen (op een andere manier kijkend) op dit forum het daar ook wel mee eens zullen zijn.


Eeeuuuhhh

weet niet wat ik van deze post moet denken :?

(wat ik er nu van denk is niet veel goeds maar ik hoop dat dat van de drank komt :+ )
 
Loris is lang niet zo populair als de andere bekende 2,maar deze krielkip is razend snel.......als hij er op blijft zitten.
En keihard voor zichzelf,vorig jaar in de warmingup op zijn plaat gegaan tijdens de TT hand gebroken(botje)en toch peinzend aan de race deelnemen.Het huilen stond hem meer op het gezicht dan het lachen .....op het \"podium\".

Over karakter gesproken,zal rossi ook nog deelnemen aan de race met zoiets of als een verwend kind aan de kant blijven staan....denk het laatste.
 
Ik vind Loris idd een veel gaver persoon.
Haalt het net niet bij de andere 2, hoewel ik helemaal niet kapot ben van Biaggi, geloof eigenlijk dat die 2 aardig aan elkaar gewaagd zijn, maar Loris is mooier om naar te kijken, qua racen bedoel ik dan.
En geloof ook dat Loris net niet het materiaal heeft als de andere 2.

Barros vindt ik weinig aan.
 
Een paar jaar geleden was ik een fan van Loris maar hij heeft het een beetje verknalt door Harada toen van zijn motor af te rijden. Helaas is de carriere van Loris daarna wel goed gegaan en is Harada twee jaar lang opgezadeld met een niet competitieve 500cc twin.

Ik moet bekenen dat hij tegenwoordig alweer beter op me over komt en ook erg goed rijd...maar sympatiek vindt ik hem nog steeds niet.
 
Een paar jaar geleden was ik een fan van Loris maar hij heeft het een beetje verknalt door Harada toen van zijn motor af te rijden.

Oke hij werd wereldkampioen door die :j aktie. Maar ze hadden \'m beter kunnen diskwalificeren.

Daarom ga ik liever naar de World Superbikes. Daar loop je de \'helden\' nog gewoon tegen het lijf. Dit jaar Frankie Chili nog tegen gekomen op Brands Hatch. Stond in een winkeltje (2x3 m) onder de hoofdtribune handtekeningen uit te delen. Even een praatje gemaakt. Sympatieke vent, zullen we hem dit jaar terugzien?
 
Ben met je eens dat dat geen mooie actie was, maar ben er ook van overtuigd dat hij het niet express deed, het was echt een alles of niets actie die een beetje te ver ging, ook voor Loris, maar hij had het een beetje heel erg verkeerd ingeschat.

En nu het dillema.

Je rijdt op de 2e plaats, met een wilde actie kan je je voorrijder voorbij en dan ben jij wereldkampioen.

Rara, wat doe jij??

nee jij denkt, dat doe ik niet, want dan gaat het misschien fout en da\'s niet leuk.

Of

laten we het maar eens proberen.

Vindt hem eigenlijk niet zo moeilijk.
 
Ben met je eens dat dat geen mooie actie was, maar ben er ook van overtuigd dat hij het niet express deed, het was echt een alles of niets actie die een beetje te ver ging, ook voor Loris, maar hij had het een beetje heel erg verkeerd ingeschat.

En echte topcoureur (formaat Spencer, Rainey, Doohan en waarschijnlijk Rossi) kan in juist die situaties inschatten of iets net wel of niet zal kunnen. In dit geval kon het dus niet en dat had Capirossi moeten weten. Dit was geen duwtje maar hij zette hem keihard bij Harada binnen.
 
Haha een echte toprijder als spencer.....doen dit niet(lawson heb je er niet tussen staan)..hier moet ik om lachen racekenner?joris..

Spencer reed papa roberts(opzij pappa) buiten de baan in anderstorp in 1983......ging toen om de wereldtitel
Roberts had spencer al eerder dat jaar op francorchamps opzij gezet ook in 1983.
Lawson reed kevin........?juist wie rara..in de haarbocht(assen 1992) van de baan en zich zelf ook........foutje van 1 van de beste rijders in die tijd.
Joris dit is racen geen liefdadigheidsoptochtje op motoren :j
En zo kunnen wij nog wel even doorgaan.loris capirossi is een keiharder rijder die een aanwinst is voor de 500cc,je raad het al ik hou van dit soort rijders...alles of niets.
Verdomd jammer dat hij niet op het beste matriaal zit next year maar,maar we zullen wel zien.

Trouwens is chili altijd zo\'n lievertje??????????????denk eens na.
 
Laatst bewerkt:
Uit de gegevens van Aprilia bleek dat hij 10 meter later remde dan alle rondes ervoor. Dat is geen foutje meer en ook niet een beetje lomp.

Ik vind overigens ook dat de wedstrijdleiding een fout heeft gemaakt door hem niet te diskwalificeren. In dat geval was het hele voorval beperkt gebleven tot een lompe actie waaruit Loris zelf geen voordeel heeft gehaald.
= vergeten binnen 1 dag. Nu werd hij wereldkampioen en plakte er in het seizoen daarna nog zo\'n mooie actie achteraan door ik dacht Nankano op het rechte stuk van zijn motor af te kegelen. Vlek op vlek zal ik maar zeggen...dat was je er moeilijk uit.
 
Nankano op het rechte stuk van zijn motor af te kegelen.
Dat was Aprilia testrijder Marchelino Luchi (starte vanaf pole), Capirossi beukte hem net na de start opzij, en Luchi ging op z\'n plaat wannaar Nakano over de aprilia van Luchi hen reed en ook crashde.
 
Laatst bewerkt:
Een beetje lomp rijden af en toe moet kunnen, dat maakt de races juist zo spannend dat in het heetst van de strijd wat verf uitgewisseld wordt, of men even bandkontakt maakt.(Zie Rossi vs Barros Philip Island :} )
Maarja je kunt het natuurlijk te bont maken, Capirossi werdt na die aktie tegen Luchi ook voor 1 race geschorst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan