loskoppelen kilometerteller Hornet

Rap

Rookie
17 dec 2001
9
0
Rotterdam
Een maat van mij wil voor een lang weekend een honda Hornet huren om naar de eifel te gaan. Er worden zeker meer kilometers gereden dan in de huurprijs zijn inbegrepen en hij wil dan ook proberen de kilometerteller los te koppelen om zo de extra heffing te voorkomen. Weet iemand hoe dat moet bij deze motor?

bvd
 
Een maat van mij wil voor een lang weekend een honda Hornet huren om naar de eifel te gaan. Er worden zeker meer kilometers gereden dan in de huurprijs zijn inbegrepen en hij wil dan ook proberen de kilometerteller los te koppelen om zo de extra heffing te voorkomen. Weet iemand hoe dat moet bij deze motor?

bvd

Vriendelijke vriend :?

Als er nou heel veel mensen dat gaan doen, dan gaan de huurprijzen geheit verder omhoog.
Voor mensen die net RBW hebben/niet veel te besteden hebben, maakt dat het er niet aantrekkelijker op.

En nee, ik weet niet hoe dat moet.

Niet alleen de lusten, maar ook de lasten })
 
Komaan zeg, denk je nu echt dat ze bij die zaak niet weten dat je er niet komt met het aantal km "vrij" rijden.
Zo was het waar ik een motor huurde per dag 150km inbegrepen. Je gaat toch niet maar 150 km rijden per dag op een lang WE als je eens mag rijden?
Ze rekenen erop dat er bijbetaalt wordt, betaal dus gewoon die extra km, goed besteed geld zeg ik maar.
 
Een maat van mij wil voor een lang weekend een honda Hornet huren om naar de eifel te gaan. Er worden zeker meer kilometers gereden dan in de huurprijs zijn inbegrepen en hij wil dan ook proberen de kilometerteller los te koppelen om zo de extra heffing te voorkomen. Weet iemand hoe dat moet bij deze motor?

bvd


twak.gif


.
.
(stukkie achteruit duwen :+ )
 
Laatst bewerkt:
Een maat van mij wil voor een lang weekend een honda Hornet huren om naar de eifel te gaan. Er worden zeker meer kilometers gereden dan in de huurprijs zijn inbegrepen en hij wil dan ook proberen de kilometerteller los te koppelen om zo de extra heffing te voorkomen. Weet iemand hoe dat moet bij deze motor?

bvd

Als je de boel wilt oplichten moet je niet hier zijn lijkt me zo.... :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan