Loslaten van de tankbeschermer

Suikermuis

MF'er
23 mrt 2006
171
0
Amersfoort
Ik heb een zwarte Triumph Daytona 955i. En daar zou een carbon beschermer op moeten zitten.
MAAR...
de motor staat overdags geparkeerd en vangt zonnestralen. Hierdoor laat de tankbeschermer los.
Ik heb al een anders soort plaktape geprobeert maar ben net even wezen kijken en het mag niet helpen, het laat weer los.

Heeft iemand een briljant idee om met dit warme weer ervoor te zorgen dat de beschermer vast blijft zitten.

Dingen die niet kunnen:
- in schaduw parkeren
- spijkers gebruiken
- popnagels gebruiken
of wat voor dingen dan ook die je in de tank moet rammen........
 
een soort van motorhoes maken de aleen over de tank en misschien zadel heen gaat.
 
Kijk uit met lijmsoorten, ik had een t595 met een jawel carbontankpad die met de originele kleefpleister dus echt niet bleef zitten. Dacht ik weet je wat plak hem vast met een soort twee componenten lijm. Nou dat bleef zitten totdat de pad loskwam met lak en al en een zeer fraaie kale plek achter liet, dus kijk goed uit wat je doet, beter nog laat je maar door professionals adviseren.
 
dus gewoon een tankpad? ik zou deze gewoon wegmieteren is toch niet veel meer waard en een nieuwe halen bij de motorboer. Alvorens met de fohn de oude weghalen, ff goed schoonmaken met wd 40 dat alle lijmresten weg zijn misschien met een droge doe alles schoon en droog maken dan een half uur wachten. nieuwe tankpad ff voorverwarmen met de fohn en dan dr op plakken. :W veel succes verder :W
 
dus gewoon een tankpad? ik zou deze gewoon wegmieteren is toch niet veel meer waard en een nieuwe halen bij de motorboer. Alvorens met de fohn de oude weghalen, ff goed schoonmaken met wd 40 dat alle lijmresten weg zijn misschien met een droge doe alles schoon en droog maken dan een half uur wachten. nieuwe tankpad ff voorverwarmen met de fohn en dan dr op plakken. :W veel succes verder :W
wd 40 veeg je echt niet weg met een droge doek.
vetvrij en dan plakken
ik gebruik altijd wasbenzine om het vetvrij te maken
 
Als je de ondergrond schoonmaakt met WD40 weet je zeker dat het er weer af komt zetten. Die meuk is veel te vet om lekker op te hechten.

Gewoon een nieuwe tankpad kopen, kost tussen de 10 en 50 euro..
 
Terug
Bovenaan Onderaan