Losse banden laten monteren

Wat vind je ervan dat niet alle motorzaken losse banden will

  • Waarom zouden ze dat niet doen?

    Stemmen: 10 52,6%
  • Waarom zouden ze dat wel doen?

    Stemmen: 8 42,1%
  • Anders..... zeg dan waarom of wat je vind hieronder.

    Stemmen: 1 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Shit, ik had het kunnen weten... Dacht in dit topic wat nuttige adressen te vinden, maar het bestaat toch weer voor 90% uit gezeik van moraalridders :Z

Een adres waar je losse banden kunt laten omleggen is bij Michael R1 in Bleiswijk. Vraagt wel 30 euro voor meegebracht een setje, is 20 euro als je ze bij hem koopt.
 
Laatst bewerkt:
Shit, ik had het kunnen weten... Dacht in dit topic wat nuttige adressen te vinden, maar het bestaat toch weer voor 90% uit gezeik van moraalridders :Z

Dat had ik ook gedacht, maar ja misschien komen die nog!
 
Nou ik kan me idd herinneren dat je vanmorgen gebeld had, ik ben al een hele tijd aan 't overwegen als ik niet tóch meegebrachte banden moet gaan monteren, en achteraf had ik spijt dat ik nee gezegd had, ik had de knoop nog niet doorgehakt, maar ik kon niet terugbellen.
Dus ik wil ze wel voor je d'r opleggen, ik vraag hiervoor de tijd die ik nodig heb gewoon aan uurtarief, en ook de verwijderingsbijdrage wordt in rekening gebracht.
Hetgeen wat me aan heel dat gedoe van die prijzen stoort, is dat de particulier denkt dat we de banden bij de importeur zowat gratis krijgen, en dat renteverlies op de voor de klant voorradig gelegde banden (je wilt iemand immers meteen kunnen helpen) niet bestaat.
ook wordt er niet nagedacht wat een ontzettende kosten het hebben van een motorzaak met zich meebrengt, de opbrengsten kunnen daar vaak niet tegenaan.
Ook krijg ik zeer vaak 't gevoel dat ik alleen maar goed ben als er gezeur is met iets, waar ze op het laatst bij me komen aanzeulen, en dan mag het ineens niks meer kosten, want er is op een aantal onkundige adressen al voor veel geld aan verspijkerd.
Maak ik dat ding goed en voor een goede prijs, komt de klant als dank niet meer terug totdat hij weer vast zit met een ander probleem, en tussentijds gaat hij de onderdeeltjes en de rest van eventuele benodigdheden gewoon weer op het allergoedkoopste adres kopen, waarna ik het weer mag opknappen als er weer eens gezeik is, en natuurlijk alweer liefst voor niks, en gisteren klaar.
Vreemd hè dat er zoveel zaken de deuren moeten sluiten, en er minder service verleend wordt........., de klant heeft hierin NET ZOVEEL schuld als de ondernemer, beide argumenten zijn begrijpelijk, maar op een of andere manier lukt het niet om een goede overeenstemming te verkrijgen.

Het ging om 2dehands banden, sorry voor het misverstand had ik namelijk moeten zeggen.
Maar ze zitten er helaas al om, volgende keer zal ik er aan denken!
Zou het misschien een goed idee zijn om een centraal topic te maken met banden montage adressen en prijzen per plaats/provincie?
 
Laatst bewerkt:
Het ging om 2dehands banden, sorry voor het misverstand had ik namelijk moeten zeggen.
Maar ze zitten er helaas al om, volgende keer zal ik er aan denken!
Zou het misschien een goed idee zijn om een centraal topic te maken met banden montage adressen en prijzen per plaats/provincie?


Ja goed plan, handig!
 
Ik laat de bandjes er altijd omleggen bij van Veen motoren in Wateringen. Echt een prima zaak met een goede service. Ik probeer ook zoveel mogelijk bij hem te kopen ipv bij de grote concurrenten zoals Safe en Van Wijk.
 
Ik heb al een goedkoop montage adres bij mij in de buurt gevonden. Namelijk vlak over de grens in Belgie bij iemand van MF! (Bekkie) :)
 
[modbreak]
Als je niks nuttigs toe te voegen hebt, post dan niet...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan