Loten projectfiets ten behoeve Doe een wens Nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mascotte

MF veteraan
13 jun 2009
2.084
0
Haarlem
Facebook
Dag dames en heren,
wij (van xtreme bikez) zijn bezig met een motorfiets, welke verloot gaat worden op de motorbeurs Utrecht dit jaar. Op de zondag wordt het winnende lot getrokken.
De lootjes zijn te koop voor 5e per stuk en de totale opbrengst gaat naar Doe een wensstichting Nederland.
Deze zijn te verkrijgen via een pm naar mij of op de motorbeurs Utrecht.
Er lopen zowel Doe een wens vrijwilligers als leden van Xtreme bikez rond bij wie de lootjes ook te verkrijgen zijn.
Voor meer informatie en foto's, neem een kijkje bij de volgende link.

http://www.xtremebikez.nl/phpbb2/viewtopic.php?t=4942&start=0
 
Laatst bewerkt:
Tim en Boy :W

misschien ook een link bij de streetfighters alhier op mf ?

... en vermeld dan ook gelijk in de openingspost WAAR en HOE de loten te bestellen zijn ;)



"KICK"
 
Laatst bewerkt:
Leuk idee, ik zie net dat dat het salaris van de directeur in het jaarverslag nog niet de balkende norm haalt, dat is ook weinig zeg ( in 2009 zou dat 17200 kaartjes zijn alleen voor de directeur dan).
 
Ga op de vrijdag naar de beurs, reserveer alvast maar 2 lootjes voor mij (welke ik ongetwijfeld toch weer kwijt ga raken / vergeet te checken waarna de motor een 2de keer geveild kan worden mocht ik winnen).
 
Dacht eerst nou als je dat ouwe barrel kan winnen :X

Maar ziet er strak uit! Zal op de beurs mijn ogen eens open houden naar jullie! Kan nog wel een wegfiets gebruiken :)
 
Goeie actie ! Kost dat zon lot ?
5 euro dus :)

Zie je op de beurs ;)
 
Laatst bewerkt:
nog even een kickje.

Ben je op of ga je naar de beurs koop dan wat loten voor het goede doel en wellicht staat deze fiets stras bij je thuis

size.php
 
Motor gisteren live bekeken. Is een strak geval geworden. Met hulp van veel vrijwilligers en sponsoren :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan