Louis.nl zuigt het chroom van je trekhaak!!

22 okt 2001
178
0
Wat een kut bedrijf .
als iemand het niet met me eens is moet die eerst effe mijn verhaal lezen.

TERUGSTORTINGEN:
Na 6 weken ben ik gaan bellen waar mijn geld bleef van een retourzending , ze waren aan het verhuizen , en het kon nog wel 2 weken duren voor het er was , in hun gids staat dat het maximaal 4 weken duurt!!!

BESTELLEN
ik heb ook al een keer na 10 dagen( 7 volgens de gids maximaal) een verkeerde zending gekregen.En als je dan in januarie wat besteld en vraagt of het duurder is geworden is het antwoord :"nee" , nou mooi wel dus he' 14% maar liefst!!

OM HET MAKKELIJK TE HOUDEN (voor de niet nuchteren : begin niet aan dit verhaal)
ik had een xena slot besteld , die kreeg ik geleverd zonder SLEUTELS! vervolgens terug gestuurd en meteen nieuw besteld omdat ik hem snel wilde hebben . En wat blijkt na 2 weken , ze hebben de bestelling gewist!!!
Ik wil opnieuw bestellen , TATATATATARRAAAA! DIT PRODUCT IS NIET MEER LEVERBAAR !! EN KOMT OOK NIET MEER TERUG!!! |(

Wat een stelletje tering lijers , nu kan ik dus ook nog eens 2 weken volgens de gids ( we maken er maar 4 van ) wachten tot ze het terug hebben gestort!!!

en dan moet ik wachten op de nieuwe catalogus die pas in maart uitkomt een een soort gelijk product uitkiezen.

en intussen heb ik dus bijelkaar opgeteld wel een half uur aan de lijn gehangen.

CONCLUSIE : LOUIS.NL zuigt verschrikkelijk.!!!!
 
nooit problemen mee gehad
al div keren wat besteld en een keer geld terug gehad.
was nix mis mee

pecht dag ?
 
Sjees dat is :j
heb net een nieuwe 2002 catalogus meegenomen van de beurs, jij zeker geen intresse :+
maar volgens mij is er al een topic over postorder :?
 
Dan heb ik ook nog iets. Had destijds voor m'n FJ mini RAW's besteld. Dingen erop gezet en 3 weken later sneuvelde het pitje. Er zaten van die buislampjes in. Nergens meer te krijgen, zelfs Louis had ze niet en zou ze ook nooit krijgen, terwijl ze me 3 weken daarvoor de RAW's verkocht hadden. |(

Moet er wel bijzeggen dat ze het redelijk netjes opgelost hebben. Mocht nieuwe RAW's uitzoeken en moest het prijsverschil bijbetalen. Heb toen ducati look-a-like RAW gekozen. BTW de oude mocht ik houden.
 
Sjees dat is :j
heb net een nieuwe 2002 catalogus meegenomen van de beurs, jij zeker geen intresse :+
maar volgens mij is er al een topic over postorder :?

kan je na gaan , ze vertellen mij net dat de nieuwe catalogus in maart uitkomt.

I'm very PISSED OFF!!!!!
 
misverstand... 8-)
ik bedoel de beurs van dortmund, daar is tie nu met bosjes te halen, evenals die van Polo, Gericke, buse, goets, nou ja, dat is wat ik heb meegenomen :]
 
louis duitsland is toppie !!!!!

ga gewoon naar duitsland daar heb je zaken waar je alles kun passen/bekijken enz.
kun je ook omruilen als je problemen hebt
 
Laatst bewerkt:
Ik weet hoe het daar is, niet erg efficiënt werkt het daar. Zo zonde, zou mooi kunnen zijn.
 
Heb ff al die hoofdletters in de titel (staat zo schreeuwerig) omgewarped naar kleine letters. :)
 
Louis is inderdaad klote, het heet nu MotoZoom omdat Louis Duitsland wel goed is, en Nederland gewoon een slecht bedrijf is met te simpele werknemers. E-mailers die zwaar dyslectisch zijn (sorry, maar ga dan wat anders doen in het bedrijf, je wilt toch professioneel overkomen?)

En verder als je wat besteld moet je verdomme 6 weken wachten voor je hoort dat het niet op voorraad is (winterhandschoenen) en dat het ook niet meer komt |( Wat een sukkels, ik bestel er in elk geval niets meer. Heb de hele winter maar doorgereden met zomerhandschoenen. Ze zijn gewoon te gemakkelijk naar de klant toe en nemen niet even contact met je op dat een produkt niet te leveren is :j nooit meer Louis voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan