Louis.nl

Mario64

MF veteraan
13 aug 2013
2.377
73
Zijn er recente ervaringen met https://louis.nl?

Ik registreer net en krijg de melding:
Helaas werd uw klant-account nog niet aangemaakt. Wij informeren u per e-mail, zodra dit is gebeurd.
Dit kan 1 tot 2 werkdagen duren.

Dat is toch niet van deze tijd?
 
Alleen maar goede ervaringen met Louis.de (hetzelfde als NL)
Misschien even een account aanmaken op louis.de? is praktisch hetzelfde.
 
krijg je na 2 dagen een mooi persoonlijk mailtje van die lui, en een pasje, wat ze per deutsche post naar je toesturen, hartstikke mooi bedrijf.
 
Ook hier vorige week nog een pakketje van mogen ontvangen welke net als de producten zelf voor een hele schappelijke prijs wordt verstuurd.
Soms ga ik naar de winkel in Aachen (nee ik noem het geen Aken want ik wil ook geen Frits, Henk of wat dan ook genoemd worden) want die ligt op 3 kwartier binnendoor t.o.v. een uur over de snelweg als ik naar Tilburg moet.
 
Tilburg. Mooie winkel, goed assortiment, vriendelijke en deskundige medewerkers. Dat vond ik wel een prettige ervaring
 
Hmmmm, heel deskundig vond ik ze niet toen ik laatst in Tilburg was. Meer van het etiketjes lezen, dat kan ik zelf ook wel. Als je dan toch in Tilburg bent (handig, daar woon ik vlak in de buurt) dan ga ik liever naar Motorkledingcenter. Iets duurder, maar wel deskundig personeel dat me altijd vriendelijk helpt.
 
Hmmmm, heel deskundig vond ik ze niet toen ik laatst in Tilburg was. Meer van het etiketjes lezen, dat kan ik zelf ook wel. Als je dan toch in Tilburg bent (handig, daar woon ik vlak in de buurt) dan ga ik liever naar Motorkledingcenter. Iets duurder, maar wel deskundig personeel dat me altijd vriendelijk helpt.
Sluit ik me bij aan, zaken waarvan ik dingen wilde weten waren veelal duitsers, die iets van engels spraken. Ging mij om een communicatie set. Mijn vrouw heeft een shoei GT air 2, en ik heb een schuberth... Ik wilde niet de hoofdprijs betalen, stond ook bij de meer "budget" oplossingen, maar meneer zat al gauw boven de 500 euro, van SENA speciaal voor helm etc...

Afijn, kon hij ook niet helpen, vrouwlief bleef lief en vriendelijk knikken, verder leken ze wel kundig hoor! :)
 
Right..

De site van Louis is trouwens wel 'apart', ik kan mijn order van dinsdag helemaal niet terugvinden. Lijkt ook nog niet verzonden te zijn terwijl de items beschikbaar waren.
 
Right..

De site van Louis is trouwens wel 'apart', ik kan mijn order van dinsdag helemaal niet terugvinden. Lijkt ook nog niet verzonden te zijn terwijl de items beschikbaar waren.
Ben je wel ingelogd/accountje aangemaakt?
Ik kan altijd alles juist duidelijk terugvinden, inclusief mijn gehele bestelhistorie en facturen...

Ze zijn ook gewoon te bellen hoor als je je wat afvraagt, ik kreeg elke keer gewoon een Nederlander aan de telefoon. Ook wel eens wat telefonisch besteld trouwens.
 
Right..

De site van Louis is trouwens wel 'apart', ik kan mijn order van dinsdag helemaal niet terugvinden. Lijkt ook nog niet verzonden te zijn terwijl de items beschikbaar waren.

Had ik ook vorige week, was een of andere -bug- ( heb gebeld er voor naar louis )
Na m'n betaling, geen email, geen melding op de website.

Gebeld, gozer kon me gewoon vertellen dat het goed was doorgekomen, en 2 dagen later werd het keurig door dhl bezorgd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan