Louis ( webshop ) , daar zijn ze best lief

Stefan666

MF veteraan
23 jan 2013
15.417
18.547
Zeeuws Vlaanderen
Als het kut is, word het verteld, als het goed is hoor je bijna nooit iemand.
Bij Louis ( eu ) wat spul besteld , en ook een pakking .

Pakking heeft transport niet overleefd, zat knel in de doos met het andere spul.

Mailtje naar hun klantenservice, foto's erbij.. ( normaal gezien moet je een defect terug sturen )
Of ze zin hadden in de porto , want het leek me wat onzinnig en duur om het weer met DHL terug
te sturen naar Duitsland..

Allemaal niet nodig, vandaag is de vervanger al naar me opgestuurd.

*O*

Dus bij deze, niet alle webshops zijn kut.




Stuk beter als die grafbakken van ETNA die je een berg rete dure keuken apparatuur verkopen,
en als het stuk gaat je de tering kan krijgen en voor het herstel van productie fouten gewoon moet lappen.

Bij deze, ETNA.. kaffer bedrijf..

( dit even ter compensatie van de iets te lovende preek ;p )..
Want.. als het KUT is.. moet je het ook zeggen.. zeker als het zo KUT is als ETNA
 
Louis is een leuk bedrijf en een bezoekje aan 1 van de megastores is ook de moeite waard.
 
Kom op he, die lui verkopen hetzelfde als Motozoom, maar dan goedkoper. Weer van die buitenlanders die een eerlijk Hollands bedrijf kapot maken.




:+
 
Sluit me aan bij positieve geluiden over Louis.
Ik heb daar echter nog nooit iets via de webshop gekocht.

Beetje van oude stempel: Liever eerst zien en voelen wat ik koop!
(hoewel ik geen negatieve ervaringen heb met wél on-line bestellingen)
 
Toch koop ik niet meer bij Louis en dat ligt volledig aan DHL die met hun particuliere tak (voorheen Selektvracht) er steevast een zooitje van maken hier in Den Haag. Altijd afleveren op steeds hetzelfde verkeerde adres.
 
Oeh, wageffe! dit kan ik ook!

ehm, ik heb ook goede ervaringen met louis webshop..
Maar niet met Multistrobe te kerkrade(heeft ook andere bedrijfsnamen op o.a. MP)
Die je een duidelijk defect onderdeel na betaling opsturen en deze niet terug nemen of restitueren..
Braaf aangifte gedaan maar dat helpt natuurlijk helegaar nix..

Maar louis is wel goed! *O*
 
Prima bedrijf, heb een paar jaar geleden een nieuwe helm in hun megastore in Koblenz gekocht.
M'n oude helm werd gratis en voor niets naar huis opgestuurd.
Heb ook al diverse dingen op hun webshop gekocht. Nooit problemen mee gehad.
 
Ik heb ook alleen maar goeie ervaring met Louis klantenservice.
- Handvatverwarming met kapot knopje teruggestuurd en snel een nieuwe gekregen + retour verzendkosten
- Stalen remleiding die niet klopte met het model motor (hoek van banjo's was niet goed), werd ik voor gebeld rond etenstijd om wat te regelen
- Oliefles die wat had gelekt omdat hij op zijn kant lag, verder niks aan de hand maar ik dacht ik meld het dat ze hem volgende keer beter rechtop kunnen zetten. Direct 4L gratis nagestuurd gekregen
- Schubert helm zonder problemen terug kunnen sturen


Dus bij deze, niet alle webshops zijn kut.

Ik weet maar 1 winkel waar ik altijd perfect wordt geholpen ongeacht wat ik er koop (soms is het maar 1 boutje _O- ). Meeste spul koop ik in webshops en dat gaat altijd goed, ook bij defecten retouren of wat dan ook. En dan koop ik niet eens alleen bij de grote webshops maar bij een verscheidenheid van verkopers, bijv ook willekeurige 'winkels' op ebay in Duitsland en Engeland of shabby Chinese verkopers. Verkopers op internet zijn afhankelijk van internet en als daar moordende recensies op staan dan overleef je het gewoon niet.
Webshops streven doorgaans veel harder naar een goede service omdat er op zo'n beetje 'op de gevel' recensies zijn geplakt of ze fatsoenlijk met klanten om gaan of niet.

Er zijn heel wat winkels die van mij kapot mogen gaan omdat ze 0,0 meerwaarde hebben tov webshops. Ik ga niet naar een winkel om 'advies' te krijgen van iemand die er nog minder van weet dan ik, ik ga niet naar een winkel om te horen 'niet op voorraad maar ik kan het wel voor u bestellen', ik ga niks kopen in een winkel als ik op internet een stuk betere kopersbescherming heb en het 20% goedkoper is, enzovoort.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al redelijk wat gekocht daar en ook al online besteld. Ik kom ook heel graag in de megastore in Aken. Nu had ik onlangs valbaren besteld bij Louis van sw motech voor mijn Bandit en er bleek een rondel/busje niet bij te zitten. Gebeld en het word meteen verstuurd. Ik ben er heel tevreden van en hebben ook vaak leuke acties. Ook ik ben een ZEER tevreden klant :)
 
Aan de andere kant, over FC-Moto in Aken ook veel lof. Had handschoenen besteld, geleverd en bleken een maat te groot te zijn. Een mailtje gestuurd en ik mag ze omruilen als ik ze in ongebruikte staat binnen lever binnen de 2 weken. Wat ik welk gek vond, mijn oude handschoenen zijn van het zelfde merk als mijn bestelde en dezelfde maat en die zitten perfect en de nieuwe zijn te groot. Iemand enig idee hoe dit kan?
 
Aan de andere kant, over FC-Moto in Aken ook veel lof. Had handschoenen besteld, geleverd en bleken een maat te groot te zijn. Een mailtje gestuurd en ik mag ze omruilen als ik ze in ongebruikte staat binnen lever binnen de 2 weken. Wat ik welk gek vond, mijn oude handschoenen zijn van het zelfde merk als mijn bestelde en dezelfde maat en die zitten perfect en de nieuwe zijn te groot. Iemand enig idee hoe dit kan?

Heb je ze heet gewassen?
 
Toch koop ik niet meer bij Louis en dat ligt volledig aan DHL die met hun particuliere tak (voorheen Selektvracht) er steevast een zooitje van maken hier in Den Haag. Altijd afleveren op steeds hetzelfde verkeerde adres.

DHL heeft het hier tegenwoordig weer heel goed op orde, werkelijk niets te klagen. ( meer )
Ben bang dat je erg regio afhankelijk kan zijn met dit soort bedrijven.

Tot een goed jaar terug was iets bezorgd krijgen met DHL totaal ruk , werd weer uitbesteed
aan een lokaal bedrijfje.
Nu rijden ze -zelf- hier, en is het gewoon netjes geregeld.

En.. durf ik het te zeggen... ja..
Zelfs Post NL doet het hier tegenwoordig gewoonweg netjes.
... dat dat nog eens uit mijn bek zou komen ... :)
 
Ook hier alleen maar goede ervaringen met zowel de webshop als de winkel van Louis in Aken. De service is echt top. Ik was een keer iets vergeten bij een online bestelling. Mailtje gestuurd of het artikel nog toegevoegd kon worden aan de bestelling. Dat was logistiek niet mogelijk. Ze hebben vervolgens een aparte bestelling aangemaakt en het artikel zonder extra verzendkosten geleverd.
 
Toch koop ik niet meer bij Louis en dat ligt volledig aan DHL die met hun particuliere tak (voorheen Selektvracht) er steevast een zooitje van maken hier in Den Haag. Altijd afleveren op steeds hetzelfde verkeerde adres.

Idem....alleen is PostNL tegenwoordig even erg bij mij. Voordeel van DHL is dat ze tenminste nog "iets" met je klacht doen en bij PostNL krijg je gelijk te horen dat het ze geen reet geintereseerd.
 
zo is rad uit belgie ook een zeer goede zaak voor je motoronderdelen
goede service ,denken met je mee, snelle versturing, en gratis verzonden boven 15€
plus mooie grote winkels

en nee ik ben niet van rad maar wel een zeer tevreden klant *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan