Love Parade Berlijn

Mr Hornet

MF veteraan
11 dec 2001
1.429
0
Gaan er nog Motor-forummers naar de Love Parade ??

Heeft iemand nog tips als je met de auto er naar toe gaat ??

Ik zit zelf te denken om het grootste gedeelte met auto te rijden en het laatste stuk met de trein
(moet nog ff uitzoeken waar op te stappen)
 
Denk dat je een goede keus maakt om niet met de auto of motor tot in Berlijn te rijden, dat zou ik dan wel een paar dagen vantevoren aanraden, anders is het ietsjes te druk. De trein is de beste optie. Veel plezier, ik ga niet, Mij te druk geworden laatste vijf jaar, daarvoor leek het me wel leuk.
 
Ik zou óf naar Dance Valley óf naar de Love Parade gaan, het is Dance Valley geworden :)

Misschien volgend jaar..
 
2 jaar geleden liep het op de snelweg al vast op iets van 80km vanaf Berlijn. Ook erg gezellig die alternatieve love parade in de file. Ik zou 1 dag eerder gaan met de auto.
 
2 jaar geleden liep het op de snelweg al vast op iets van 80km vanaf Berlijn. Ook erg gezellig die alternatieve love parade in de file. Ik zou 1 dag eerder gaan met de auto.

thanxs voor de info.

ik denk dat we de laatste 60 km met de trein doen (en heel vroeg weg s'ochtends)

waarschijnlijk vanaf brandenburg (an der havel)
 
Er zijn diverse georganiseerde reizen met de bus of met de trein.
kan je lekker slapen en eten ( tenminste sommige mensen )
Maar ik zou zelf een aantal dagen er voor uittrekken.
Lekker hotelletje en na de parade lekker afterparty uitzoeken in één of andere club.
Dan ff bijkomen voor de terugreis.
 
love parade?

hmmz, ik wil niets over je sexuele voorkeur weten eigenlijk... ;)
 
Als je eens gaat kijken wat een gevogelte daar rond losloopt zou je helemaal niet twijfelen aan een sexuele voorkeur + hoe meer homo's op de parade hoe meer minder concurentie :P :P
 
Ik ben er vorig ook met de auto erheen gereden. S'ochtends vertrokken. 14:00 aangekomen. Nauwelijks file. Op 10 min. loopafstand van de parade gratis geparkeerd!
S'nachts rond 01:30 weer teruggereden. 7:00 uur lag ik in m'n bed. (wel non-stop geplankt in de 206gti van m'n broertje)

Het was vorig jaar wel iets rustiger dan de voorgaande jaren, omdat het erop leek dat het zou worden afgelast. Maar het was een topfeest! :}
 
Als ik alleen maar dit soort beelden :P :P ziet wil ik er wel heen maarre denk dat het iets anders is daarrooo 8-)

misc.php
 
Was vanochtend op weg naar Winschoten. Kwam vanaf Heerenveen.

Was lekker aan het doorrijden, kom ik een busje tegen dat naar de Love Parade ging (was er met tape opgeplakt) Busje roste met 180 over de A7. Heb eventjes een stukje met ze mee gereden. Tot aan Groningen.

Oh ja, er wordt aan de rondweg van Groningen gewerkt. houd rekening met omrijden (je wordt de hele rondweg omgestuurd :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan