low budget zijspanrijden

[b

Ik vraag mij af hoeveel belgische zijspannen echt ingeschreven zijn als zijspan.
dit is de story of mijn leven lol

er zijn er niet veel dat wel ingeschreven zijn in B , maar ik heb er altijd voor gezorgd dat de mijne wel in orde waren , ja , ik weet het , ik heb er al enkele keren serieus moeten voor vechten , maar tot nog toe alles in orde gekregen ...

wat je schrijft , in verband met een controle , dat is nog het minste denk ik , het ergste is de dag dat er bij een ongeluk enkele doden vallen , dat gaat de aap uit de mouw komen , de verzekering verzekerd alles hoor , zelf een hond met 3 poten , maar de dag dat ze moeten een grote som uitkeren (dode of 2 )gaan ze alles uitpluizen tot ze iets vinden , en vinden gaan ze , uw span is niet conform met de papieren ................. en daar sta je dan ........

mijn zijspan is verkocht , de cbr is weg , heb ingeruild met een flat 6 C , een engelse motor , en mijn gevecht herbegint , op het registration certificate staat geen KW vermeld , moet in Belgie , dus moet ik nu alles uit de kast halen om dat in orde te krijgen lol
 
er zijn er niet veel dat wel ingeschreven zijn in B , maar ik heb er altijd voor gezorgd dat de mijne wel in orde waren , ja , ik weet het , ik heb er al enkele keren serieus moeten voor vechten , maar tot nog toe alles in orde gekregen ...

Alle tips zijn welkom om het span zoals het hoort ingeschreven te krijgen.
 
Ik ga er geen hoop geld aan uitgeven. Mocht dat het geval zijn dan verkoop ik het bakje en de motor en koop voor dat geld een afgeragde rus, die zullen wel code L3 hebben.
 
Wil je in de stijl van de motor? Of toch gewoon een tour zijspan?
Ik denk dat een EZS Summit ook erg goed naast die motor past.
 
Hoi Wouterbelg,

Leuk topic! :)

En wellicht heb je iets aan de theorie over zijspanrijden?
Download dan hier het pdf bestandje:
http://www.megaupload.com/?d=CK5TDXM9

Hopelijk gaat het met het kenteken ook helemaal goed komen!

Suc6 en zijspangroet van een MZ zijspanrijder.

Ook een budget combi...
;)
 
Ik heb vandaag een nummerplaat aangevraagd voor de motor.
Normaal komt deze morgen, ten laatste overmorgen, toe met de post.
Wel ingeschreven als motor en niet als zijspan.
 
Dan kun je zeer binnenkort gaan sturen met het span! :]
Leuk!!!

En heb je toevallig dat handboek zijspanrijden al bekeken waar ik inmijn vorige berichtje de link van heb gegeven?
 
Dan kun je zeer binnenkort gaan sturen met het span! :]
Leuk!!!

En heb je toevallig dat handboek zijspanrijden al bekeken waar ik inmijn vorige berichtje de link van heb gegeven?
Ik ben eens benaderd door het derde wiel of ik dat boekje van mijn site wilde halen, de mannen willen er nog iets aan verdienen :X
 
Dan kun je zeer binnenkort gaan sturen met het span! :]
Leuk!!!

En heb je toevallig dat handboek zijspanrijden al bekeken waar ik inmijn vorige berichtje de link van heb gegeven?

Ja, ik heb dat handboek eens bekeken.
Ik had al een gelijkaardige naslagwerk , maar dan netjes en zonder reklame op een of andere website zien staan.

Ik heb het met veel belangstelling gelezen en er veel van opgestoken.

toch bedankt
 
Dat heb je niet gedaan neem ik aan? Ik heb er ook een bij mijn Sabre span gekregen destijds. Is ook al eeuwen oud trouwens ;)


Inderdaad, 't is een oud boekje.
Weet niet of er een nieuwere versie van is.

Maar Halflive, je hebt gelijk, heb het bestandje verwijderd van de site... :$

Groet, TigerManZ.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben eens benaderd door het derde wiel of ik dat boekje van mijn site wilde halen, de mannen willen er nog iets aan verdienen :X

Dus heb je hem gewoon lekker laten staan. :+ Is toch gewoon ouwe info, of wat?

LINK VERWIJDERD DOOR MIJ

Richard 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze week een ouwe GL1200 gekocht met schade in de gedachte er met der tijd een zijspan aan te zetten. Iemand ervaring met het aanbouwen aan dit type goudvink.

Het ophalen ging trouwens al vreemd bij het eerste benzinestation dat ik aandeed om de terugweg te aanvaarden bleek plots de rechterzijkap weg te zijn. De voetsteun was omlaag terwijl die eerst omhoog zat. Kennelijk was de bak koffie na het vastzetten van de motor op de aanhanger het moment om de zijkap te laten verdwijnen want iets anders kan ik haast niet bedenken. ;(

Maar wat voor bak past een beetje in verhouding. en moet er een hulpframe komen of heeft het GW frame al voldoende aanknoopingspunten van zichzelf. :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan