Lowbudget '79 suzuki GS 850

nr1freak

Rookie
12 jun 2013
24
0
gent
mijn '79 GS 850G: lowbudget, heb 'm gratis gekregen, helemaal omtdaan van alles wat overbodig was (spatborden, pinkers, "dashboard", koffers, zadel, noem maar op) clipons erop, de tank gepolierd, kelken erop, backsteps en onderliggende uitlaat (nog niet op de foto) ,een zitje gefabriceerd et voila! scheuren maar!
als ik ooit eens wat meer tijd heb haal ik 'm compleet uit elkaar en begin ik opnieuw, maar dan iets zorgvuldiger, het moest snel gaan!



















 
er was 1 naald afgebroken en heb er uiteindelijk na 2 maanden zoeken toch 1 gevonden in frankrijk... ik beschermde dat ding met mijn leven!!!
 
Aanraken is sterven, langzaam en pijnlijk.

Mooi en heel duidelijk, lekker kort ook.
Geen interpretatie mogelijk, vragen is overbodig.

Mooie fiets ook :)
 
Heel mooi!

Ik zie dat jij ook in België woont. Ooit al last gehad met de politie omdat je geen pinkers meer hebt?

eigenlijk zitten er wel pinkers op, daar waar ik de achterkant van het kader heb afgeslepen zitten 2 hele kleine oranje lichtjes in de buis ingewerkt (die normaal op de zijkant van een wagen zitten ofzo denkik) ik kocht ze bij IDE in zwijnaarde. je ziet ze amper, alleen als ze pinken! ben nog nooit tegengehouden maar als ze dat doen zal het zijn omdat mijn nummerplaat totaal onzichtbaar is voor flitspalen aangezien ze heel dicht, links en in het midden van mijn achterwiel hangt... }) ben al eens geflitst geweest maar tot op heden nooit een boete id bus *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan