LSL Wide Bar 22m Suzuki Intruder VS750

tjalling85

MF'er
9 feb 2008
51
0
Heerenveen
Ongetwijfeld al vaker gevraagd:

Wie rijdt er allemaal met een LSL Wide Bar op z'n Suzuki intruder?

En bij welke (web)winkel in de omgeving Friesland is deze verkrijgbaar. Heb al gelezen in eerdere topics bij motozoom.nl maar zie hem nu niet staan bij de 22mm sturen.

En natuurlijk wat zijn je ervaringen met dit stuur, volgens mij rijden er wel aardig wat intruder en andere cruisers met dit stuur rond :] .

Deze bedoel ik: http://www.lsl-motorradtechnik.de/php/artikeldetail.php?ID=500&l=de
 
Dat is goed nieuws! Dan kan ik hem namelijk gewoon bestellen bij motozoom of een andere zaak :)

Iemand nog foto's en ervaringen met dit stuur op een Intruder VS?
 
Volgens mij is het vergelijkbaar met een flyerbar. Heb dit jaren op mn dragstar gehad. Rijdt wel lekker maar nu ik een Wildstar stuur erop heb merk ik wel verschil in comfort. Had nogal vaak last van dove vingers. Vooral in de winter. Maar het staat wel heel gaaf en das ook wat waard. Heb het stuur niet om dei reden vervangen hoor. Dat had meer met de duopassagier te maken. Je zit namelijk nogal voorover met een breed stuur.
 
Vind het wel een mooi stuurtje. Vorm kom ik vooral tegen onder de naam wide flyer. Wil ook zoiets, maar ach, mijn huidige stuur voldoet ook prima. Geld kan ik nu niet echt missen. Hoeveel kost die ?
 
Ik heb ook zo iets op mijn Truder en vind het heerlijk rijden.

Alleen geloof ik dat alleen de 1400 1" heeft en de kleinere niet hoor. Maar dat kun je toch zo opmeten op je huidige stuur?
 
Ik heb m'n motor inmiddels!
't originele stuur is inderdaad 1 inch. De widebar is besteld, zodra 'ie' er op zit post ik een foto!
 
Hey Tjalling! Is het nog gelukt om het stuur erop te zetten? Wil zelf ook evt een LSL Wide Bar op m'n Intruder zetten. Ging deze daar goed op? Enneh, hoe rijdt 'ie ;)?
 
thx! Was natuurlijk ook te verwachten. Vraag me alleen nog steeds wel af of hij past op m'n VS1400. Want als ik hem uit Duitsland bestel moet ik wel weten dat hij op maat is. Iemand deze ooit op een VS1400 gezet? Of maak ik me te druk en past elke 1" bar met uitsparingen voor bekabeling op mijn standaard VS1400 risers?

Graag hulp!
 
Gewoon Highwayhawk...te bestellen bij BR-custom.
Ook in het chroom en een meter breed.

DSCF0350.jpg
 
Lijkt me niet meer dan een kwestie van even meten...
Als jou stuur 1" is dan kun je ook een 1" stuur bestellen!!!

Het is niet moeilijker dan neuken toch...
 
@Matiezzz
Klopt! Maar ik wilde ook graag weten hoe het zat met de kabeldoorvoering. En die is dan wel weer motorafhankelijk niet? Als ik het fout heb hoor ik 't ook graag hoor :)

Enneh, als het over 1" gaat begin jij aan vergelijkingen met neuken? :):):)
 
Hoe het met kabeldoorvoering zit weet ik ook niet, heb zelf een flybar d'r op zitten.
En heb zelf de gaatjes in het stuur moeten boren voor de bevestiging van de knoppen links en rechts omdat het stuur universeel is.
Als je je bedrading door je stuur wil laten lopen moet je dit idd even na vragen bij de leverancier.

Ik vergelijk veel met neuken ja, dat maakt het allemaal wat leuker ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan