ltd 454 schakel probleem

BDRAGON

Rookie
14 apr 2015
5
0
Kerkrade
Hoi, ik heb pas een kawasaki ltd 454 gekocht. Ben hem een beurt aan het geven en kwam erachter dat hij niet goed schakeld:
van de neutraal schakeld hij naar de 1 als ik dan op schakel gaan hij weer automatisch in de neutraal, maar kom niet in de 2.

voordat ik hem opentrek vraag ik maar eerst even.

heb nu pas eerat een nieuwe radiatorreservoir erop gezet en de radiator doorgespoeld en opnieuw afgevuld.
volgende stap was eigenlijk olie en filter vervangen.
wilde hem warm laten lopen maar loopt alleen maar met volle choke open.moet dus denk ik ook maar eerst carberateurs schoonmaken.

het schakelelen heb ik geprobeerd met lopende motor op de middenbok.
ik heb de motor voor niet lopend gekocht.
 
Hoi, ik heb pas een kawasaki ltd 454 gekocht. Ben hem een beurt aan het geven en kwam erachter dat hij niet goed schakeld:
van de neutraal schakeld hij naar de 1 als ik dan op schakel gaan hij weer automatisch in de neutraal, maar kom niet in de 2.
het schakelelen heb ik geprobeerd met lopende motor op de middenbok.
ik heb de motor voor niet lopend gekocht.
Kawa's kennen de eigenaardigheid in de versnellingsbak dat in stilstand je vanuit neutraal wel naar de eerste versnelling kan maar niet vandaar naar de tweede. Er moet eerst iets gereden zijn om dat te kunnen. Ook in stilstand kan je niet vanuit neutraal naar de tweede versnelling.

Probeer met lopende motor vanuit neutraal naar de eerste en vandaar naar de tweede versnelling te schakelen. Het achterwiel moet hierbij wel draaien. Zorg dat het achterwiel nooit de grond kan raken want je lanceert dan je motor :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan