Luca Marini

Na Minimoto racing zou luca over gaan naar moto gp ?

  • ja heel zeker

    Stemmen: 5 38,5%
  • meschien

    Stemmen: 3 23,1%
  • nee zeker niet

    Stemmen: 5 38,5%

  • Totaal aantal stemmers
    13

Mini Rossitjuh

Die hard MF'er
7 mrt 2006
293
0
Belgie
Hallo iedereen zoals jullie weten heeft Valentino Rossi een halfbroertje LUCA MARINI. Ik heb wat foto's gezocht op google en op andere sites maar er zijn er niet veel.Hoe noemt de moeder van Valentino Rossi en Luca Marini ? Je ziet soms in sommige racen dat de vader van Valentino in de pitbox zit maar waar is de moeder en Luca ? De vraag is komen ze nog in contact Valentino en Luca ?? Dus als er iemand een paar mooie foto's en informatie heeft van Luca Marini zet ze dan hier neer op deze topic.(Kweet niet dat er al een topic(s) is van Luca Marini dus ik open een nieuwe) :P *D
full
 
Halfbroertje van moeders kant.




Luca in actie in Stadskanaal, Nederland, met het EK Pocketbikes 2006.
Foto's heb ik gemaakt. :)
Hier nog meer.

De moeder van Vale en Luca was er ook bij in Stadskanaal. Vale zelf niet.. -O-
Ik heb Luca wel eens gezien bij een huldiging van Valentino in de MotoGP, op televisie..
 
Halfbroertje van moeders kant.

(Afbeelding)
(Afbeelding)

Luca in actie in Stadskanaal, Nederland, met het EK Pocketbikes 2006.
Foto's heb ik gemaakt. :)
Hier nog meer.

De moeder van Vale en Luca was er ook bij in Stadskanaal. Vale zelf niet.. -O-
Ik heb Luca wel eens gezien bij een huldiging van Valentino in de MotoGP, op televisie..
thanx voor mooi pics :W als je er meer hebt mag je ze altijd hier plaatsen op dit topic
 
ik heb ook hoort dat valentino nog een halfzusje zou hebben :?
op deze foto zie je graziano maar wie is die kleine dat is valentino niet en zeker luca niet :? ze zeggen dat die kleine cara noemt gelezen ? maar zijn ze zeker dat hij een halfzusje heeft ???
full
 
Kalender is er zeker!
Als je Luca Marini in actie wil zien, moet je helaas wachten tot het EK 2007..
Maar de Nederlandse Minibike Cup rijdt het hele seizoen door in Nederland. Kalender vind je op www.pocketbikes.nl

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan