Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een K&N filter laat meer lucht door, als je de carburatie en uitlaat daarop aanpast
hmmz ik heb nu dus een ook een K&N filter besteld en heb wel een open demper op me fazer..
nu is het zo dat hij..
3500-4500 iets te arm loopt
5500-6200 iets te rijk
rond de 7000 weer iets te arm
de rest is hij perfect
maar nu is me vraag... door een K&N filter erop te zette gaat hij dus in t algemeen armer lopen. is dit te verhelpen door gewoon de gasnaalden een standje hoger te zette zodat hij weer wat rijker loopt?? of werkt dat niet zo??
edit: ik bedoel met K&N filter een filter in t originele luchtfilter huis
En dat weet je zo precies door belast de uitlaatgassen gemeten te hebben?
Zoiets lijkt me alleen op te lossen door grotere hoofdsproeiers voor het gedeelte bovenin, en andere naalden om de rest van het gebied optimaal te krijgen.
Want het eerste wat ik wil is probleemloos rijden.
ik weer de waardes zo precies omdat ik een dyno uitdraai heb..maar verhogen van de gasnaalden heeft dus geen effect???
Daarmee verschuif je alleen het probleem omhoog, de vorm van je naald en de grootte van de sproeiers blijft hetzelfde.
Een K&N 'vervangingsfilter' laat net zoveel lucht door als een nieuwe papieren filter.
Dus je zit niet met je ''gasfabriek'' te kloten integendeel je ''gasfabriek'' loopt contstant net als met een nieuw papieren filter.
Ik heb zelf nu zo'n half jaar een K&N 'vervangingsfilter' in mijn CBR maar echt vermogenswinst merk ik niet
Alleen heb ik nu wel een iets zwaarder inlaat geluid en hij hoeft pas om de 50.000 een keer gewassen en opnieuw geolied te worden.
(Afbeelding)
Een K&N 'vervangingsfilter' laat net zoveel lucht door als een nieuwe papieren filter.
Dus je zit niet met je ''gasfabriek'' te kloten integendeel je ''gasfabriek'' loopt contstant net als met een nieuw papieren filter.
Ik heb zelf nu zo'n half jaar een K&N 'vervangingsfilter' in mijn CBR maar echt vermogenswinst merk ik niet
Alleen heb ik nu wel een iets zwaarder inlaat geluid en hij hoeft pas om de 50.000 een keer gewassen en opnieuw geolied te worden.
(Afbeelding)
Als een K&N 'vervangingsfilter' net zoveel lucht doorlaat als een nieuw papieren filter, waarom zou je er dan een K&N 'vervangingsfilter' in zetten? Waarom verwacht je een vermogenswinst van een filter dat net zo veel lucht doorlaat?