luchtfilter klep vast zetten pc41

mark2009

Die hard MF'er
8 jun 2009
467
0
mooi achterhoek
wat je wel kan doen is het volgende, vanwege een geluidsemisie eis zit er in het luchtkanaal naar het filter een klep die automatisch dichtslaat bij een X aantal toeren. Deze klep kan je vastzetten. geeft een geweldig geluid en de motor ademt ook beter.

full



bij het rondje zie je een slangetje zitten, dit slangetje lostrekken en een goed passend schroefje/boutje in draaien. De klep zelf zet je gewoon vast met duct tape, het rode vlak is het stuk duct tape aan de buitenkant, die je naar de binnenkant doortrekt waarmee je de klep vast zet.


als het goed is werk de klep zo zie foto..
946flap1.jpg

*O*
grt m
 
Laatst bewerkt:
Wat is nu precies jouw vraag.

Eerst zeg je precies wat je moet doen.
Dan zie je in eens geen klep.
Daarna op de foto weer wel.....


Dus gewoon slangetje los en afdoppen.
Klepje met een plakbandje vast.......klaar.
 
hoi heb ik er later bij geplaatst was er toen nog niet uit,zal het effe weg halen maar zo heeft een ander er ook wat aan..ik verwachte een klep die draait maar in dit geval is het een klep die schuift van links naar rechts..
 
Laatst bewerkt:
zo net de boel effe verandert eerst de vijver gedaan,heb de schuif(klep)niet vast gezet,volgens mij doet die niks om dat het slangetje er nu af is,dus lijkt het mij niet zin vol...straks effe testen eerst eten...

ow de klep is bij een model hornet 2009 iets anders,voorin scharniert die en achterin komt die omhoog,daar trekt die hem dicht :+
 
Laatst bewerkt:
of die beter loopt nu denk net zo goed als hier voor,enigste verschil is wat meer geluid van af de 5000 toeren,en het verbruik moet minder zijn ik ben er te vrede over,anders had ik de cat er onder heen gehaald..
 
Je kan die leovince uitlaat ook gewoon in de winkel laten liggen
en de katalisator uit jouw eigen uitlaat rossen met een stuk pijp.
Dat scheelt alvast weer een mooi beetje in de kosten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan