Thieze88
Rookie
Hallo motorrijders,
Sinds kort ben ik trots eigenaar van een suzuki gsx r uit 1992.
Vorige week heb ik (heel slim) een stuk of 10 kilometer op de pri stand gereden ipv de reserve.
Toen ik een uur nadat ik de motor geparkeerd had weer keek lag er een redelijke hoeveelheid benzine onder de motor.
Ik alles los en uit elkaar gehaald bleek dit uit mijn luchtfilter te komen.
Dus netjes tank eraf gehaald luchtfilter schoongemaakt enz enz.
Dag later weer benzine in de motor gedaan in een keer starten en rijden.
Echter na een kilometer (als de motor warm is) houdt hij verschrikkelijk in en kan ik hem niet meer op toeren houden.
nadat ik eenmal stil stond kreeg ik hem met warm blok ook niet meer aan.
Later weer geprobeerd met een koud blok starten en hop, hij pakt hem in een keer tot hij weer warm werd en hij het er weer mee op hield.
Wat kan ik doen?
Ben wel een klein beetje technisch maar zeker geen monteur
Alvast bedankt voor de reacties!
Groeten Thijs
Sinds kort ben ik trots eigenaar van een suzuki gsx r uit 1992.
Vorige week heb ik (heel slim) een stuk of 10 kilometer op de pri stand gereden ipv de reserve.
Toen ik een uur nadat ik de motor geparkeerd had weer keek lag er een redelijke hoeveelheid benzine onder de motor.
Ik alles los en uit elkaar gehaald bleek dit uit mijn luchtfilter te komen.
Dus netjes tank eraf gehaald luchtfilter schoongemaakt enz enz.
Dag later weer benzine in de motor gedaan in een keer starten en rijden.
Echter na een kilometer (als de motor warm is) houdt hij verschrikkelijk in en kan ik hem niet meer op toeren houden.
nadat ik eenmal stil stond kreeg ik hem met warm blok ook niet meer aan.
Later weer geprobeerd met een koud blok starten en hop, hij pakt hem in een keer tot hij weer warm werd en hij het er weer mee op hield.
Wat kan ik doen?
Ben wel een klein beetje technisch maar zeker geen monteur

Alvast bedankt voor de reacties!
Groeten Thijs