luchtfilterhuis uit je savage en k&n er in, tips?

sagvagebiker

MF'er
15 jan 2008
108
0
dronten
ben bezig een k&n open luchtfilter op mn savage te zetten,

nu al gedemonteerd,

achterwiel
achterspadbord
accu
accuhuis
zadel
zijkapjes
alle kabbels en slangen en boutjes uit mn luchtfilterhuis

maar dat kreng wil er gewoon niet tussen uit zoals ik dat wil,

wat is nou de grote truc, tube gleimiddel??? :+



en iemand ervaring met openluchtfilters op n savage??? tips, sproeiermaat??

gr bart *O*
 
als je een open k&n monteert,dan vervalt je ori-luchtfilterbakkie toch?
hup de slijptol erin dan :)

of wil je hem heel houden,dan succes met demonteren.


ha, had ook gekund, maar hij ligt er al uit, lompe kracht!!!



en voor DaDragon, ga het eerst is even proberen met het handje, tis niet veel meer als me brommer, maar dan 600cc extra, princiepe blijft het zelfde, kreeg de tip al, te beginnen met een sproeier 25% groter, en dan is even te kijken
 
ha, had ook gekund, maar hij ligt er al uit, lompe kracht!!!



en voor DaDragon, ga het eerst is even proberen met het handje, tis niet veel meer als me brommer, maar dan 600cc extra, princiepe blijft het zelfde, kreeg de tip al, te beginnen met een sproeier 25% groter, en dan is even te kijken

Principe blijft inderdaad hetzelfde. Maar hoe wil je dan testen of je de juiste maat te pakken hebt? Dat kan je niet zeggen na een testrondje.. Zijn toch wel iets meer kilometers voor nodig voordat de adv de kleur van de bougies kan zeggen of je de juiste maat hebt.

Ik vermoed dat 25% teveel is, in de dynokit die ik voor mijn motor binnen kreeg voor mijn motor is 10% groter de grootste sproeiers die erbij zitten.


Als je na montage van de dynojet sproeiers, je bike laat testen op de testbank, blijkt dat er een maat sproeiers in moet die niet in het setje zit.
komt wel in de buurt maar niet de juiste.
 
i.i.g minimaal 155 hoofdsproeier misschien de witte spacer welke boven op je naald zit halveren.

neem als K&N de RC1250.

maar zoals ik al zei www.suzukisavage.nl daar moet je wezen
 
Terug
Bovenaan Onderaan