Lucky Strike Replica

Status
Niet open voor verdere reacties.

riper

MF'er
16 okt 2006
136
0
Oosterlittens
Te Koop van 2e eig. een hele nette in orginele staat verkerende Lucky Strike Replica.

Motor is geheel orgineel niet overgespoten en heeft 25xxx km gereden

is voorzien van Laser Carbon demper (orginele uitlaat aanwezig) en Dyno-jet kit (orginele naalden en sproeiers ook aanw.)

Motor wordt verkocht omdat ik een andere hobby fiets gekocht heb (SP1). Heb nu 3 fietsen staan, wordt een beetje te gek.

Heb er verleden jaar na aanschaf gelijk een nieuwe ketting en tandwielenset onder gezet, banden zijn 80%. en hij heeft vorige maand verse Olie en filter en remvloeistof gehad.

Van Liefhebber voor liefhebber,

serieus bod gevraagd na bezichtiging boven de 2500 euro (heb er zelf verleden jaar 3300 voor betaald) dus geen onzin aub.

bellen mag op 06-50576808

full
 
Laatst bewerkt:
Oooew! Heb hem ook een poos op MP zien staan, jammer datik het geld niet heb hoorm erg mooie motor!
 
Gave fiets! Zag ik jou hier niet een paar weekenden geleden mee bij motor houtrust in het forepark?
 
Laatst bewerkt:
Klopt helemaal, was een rondje aan het doen en wilde ook even de Nieuwe vette BMW zien, mooi ding is dat zeg.

Heb nu net zelf een SP1 erbij gekocht naast m'n VFR en de Suuz, nu dus 3 fietsen wordt een beetje veel vandaar de verkoop van de Lucky Strike.

staat wel leuk op de oprit trouwens.

full
 
Moet wel ff zeggen dat je een goede smaak hebt qua motoren ;)
 
Moet wel ff zeggen dat je een goede smaak hebt qua motoren ;)


Dank je, de VFR is voor de langere ritten, de VTR is voor de fun, en ik ben helemaal weg van de sound 8-) die die maakt. Deze is eigenlijk dus ipv de Lucky Strike.

Was bezig geweest bij Mercuur om hem in te ruilen, maar daar moest nog steeds een hoop geld bij voor een oudere VTR met meer km's en minder mooi als deze. Nou was er een geintereseerde voor mijn fiets via MP, maar zoals zo vaak haakte die op het laatste moment weer af.

Is nu nog iemand die 'm wil, maar heeft al een aantal motoren staan en heeft dus geen plek. :?

greetz
 
volgens mij is deze van 1994... volgens mij is dat het enige modeljaar met blauwe voorvork :}

echt een SUPERVETTE fiets... ik wou dat ik er geld en plaats voor had :]


Klopt idd 1994, en deze is pas in 1997 op kenteken gezet.

En over de prijs een bod onder de 3000 mag ook, maar wel redelijk blijven 2850 euries!!??

greetz
 
Mooie fiets, replica van een 's werelds beste coureurs allertijden, naar mijn mening.

Ik zag hem op MP staan, met een kmstand die niet klopt toch.....

Greetz
 
Mooie fiets, replica van een 's werelds beste coureurs allertijden, naar mijn mening.

Ik zag hem op MP staan, met een kmstand die niet klopt toch.....

Greetz


Ja klopt (niet) de adv. was van een auto geweest die ik moest verkopen voor m'n buurman, en heb toen ook nog m'n eigen auto erop gehad vandaar de hoge km's.

De Lucky heeft echt 25XXX km gelopen.

greetz
 
centjes wel já ;) Als ik hem voor 3700 2850 cent mag kopen... ;)
 
Laatst bewerkt:
Willen de kn..zen die je het hemd van het lijf vragen, doen alsof ze serieus geintereseerd zijn en vervolgens toch weer afhaken:Z

Lekker iemand anders gaan zitten lastigvallen.

2850 euro is voor deze fiets absoluut niet te veel en tevens m'n bodemprijs, heb je dat niet. Moet je er ook niet op reageren.


Sorry maar dat moest er even uit:r
 
Sorry MF maar was deze idd ff uit het oog verloren.

kickje up

hij is nog te koop, maar er wordt ergens in of in de buurt van Den Bosch heel erg nagedacht over deze mooie Motor.
full
 
Dikke kick voor deze mooie replica :)

Economische trage tijden in combinatie met een liefhebber die je denk ik moet hebben voor deze fietsen zal de verkoop wel een beetje tegenstaan gok ik zo :P

Succes met de verkoop :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan