Lui reismaatje gezocht, van 22-9 t/m 26-9 bergjes pikken

Robertehv

FM DONATEUR
3 sep 2009
3.818
633
Zuidoost Brabant
Motormaatje kan i.v.m. familieomstandigheden waarschijnlijk niet mee op ons geplande kleine weekje naar de Alpen.

Bedoeling is om met motor op de aanhanger (jaja, ik weet het, maar ik doe het toch) donderdag de 22 te vertrekken naar waar het mooi weer is en bergen zijn, daar drie dagen passen te rijden en op maandag 26e weer terug naar huis.

Ik rij een auto van de zaak, dus alleen diesel voor terugreis betalen, trailer voor twee motoren leen ik van mijn zwager dus voor € 30,= p.p. zijn we op en neer. Lekker lui, geen bagageproblemen en geen pijn aan mijn achterste.

Accommodatie ben ik flexibel in, mag camping pension of hotel zijn. Wel een eigen kamer, kan goed tegen mijn eigen zweetvoeten maar die van een ander vind ik minder prettig.

Ik rijd zelf een KTM 990 Adventure in wegtrim, normale rijstijl, nijgend naar sportief.

Iemand zin om nog een paar dagen pasjes te pikken?
 
Ik wil wel een paar dagen passen rijden in de alpen. En ik kan nog wel een paar dagen vrij nemen.
Ik rij een Hornet 900. Ik heb ook een normale rijstijl. Alleen afgelopen jaar wat weinig km gemaakt.
Ik kom uit de omgeving Eindhoven.
 
Hoi Alex,

Helaas te laat, hebben het al op een andere manier ingevuld door een lang weekend Westerwald te rijden. Hier ook vanuit Eindhoven trouwens....
 
Terug
Bovenaan Onderaan