Luidste kwalitatieve uitlaat met DB killers en E-keuring

VFooR

Rookie
7 jan 2002
18
1
Belgiė
Welke type uitlaat maakt het mooiste/luidste geluid MET db-killer en E keuring?
Zou gaan voor een driecylinder (mt09).

Ik weet dat een akrapovic met DB killer voor zo een Yamaha amper luider is als standaard. Dus lijkt me de dure meerkost amper waard.

Btw...verlies je veel pk's met de killer erin invhl met killer eruit?
 
Je mag dus niet op de openbare weg rijden met die demper. Op circuits ook al niet, en een MT09 was toch al geen racemotor. Waar is die demper dan voor?
Om te zorgen dat mooie wegen worden afgesloten voor motorrijders?

Zucht, ga op de website kijken. RACING ONLY. Circuits mag gewoon, mits binnen de gestelde geluidseisen. Nooit van gehoord dat je op het circuit een E-keur moet hebben namelijk ;) Maar als je zo denkt, hoe ver wil je gaan?
 

Deze heeft er ook een mooie onderzitten.
De resultaten van de staande houding komen in een volgend filmpje op YouTube zegt hij in de commentaren.

Dat is de dus de Akra Carbon zonder e-keur zoals eerder genoemd. En zonder db killer uiteraard, dan is het natuurlijk vragen om problemen ;) Om over de rijstijl maar te zwijgen. Dus ik weet niet wat je wil zeggen met dit filmpje? Ook jouw uitlaat is niet goedgekeurd als je de db killer er niet in hebt zitten.
 
Ik zeg alleen dat hij er een mooie onder heeft zitten. De mijne rijdt anders prima zonder DB killer en ook met DB killer is hij niet goed gekeurd voor mijn motor ondanks ze e keur. Het interesseert mij in Nederland ook niet voor die 10 ritjes per jaar en in Duitsland doe ik braaf de DB killer erin als ik een week ga touren.
 
Heb nog getwijfeld voor die versie, maar vond het de lijnen breken van de mooie compacte look.
Toen het geluid ook nog, voor mij niet mooi was, was ik gauw om.

Heb proef gereden op een sp, waaronder de euro4 akra zat, dat was ook niet wat ik wilde, vond de euro3 het mooiste om te zien, en qua geluid ook..
 
Heb nog getwijfeld voor die versie, maar vond het de lijnen breken van de mooie compacte look.
Toen het geluid ook nog, voor mij niet mooi was, was ik gauw om.

Heb proef gereden op een sp, waaronder de euro4 akra zat, dat was ook niet wat ik wilde, vond de euro3 het mooiste om te zien, en qua geluid ook..
Waarom was dat ook niet wat je wilde de akra euro4? Te weinig geluid?
 
Ik heb nog geen 1 originele Akra gemonteerd die niet perfect paste en subliem afgewerkt was. Er zijn ook een hoop kopieën te koop waarbij sommige knap nagemaakt zijn en andere tranentrekkend.

Ik heb onder 1 van mijn motoren een volledig Termignoni systeem zitten, absoluut goed maar toch wat grover afgewerkt.
Een Akra kan weer niet tippen aan Yoshimura wat betreft de afwerking.

Een knappe Yoshi is bijna een metalen kunststukje als het om afwerking gaat. Een R77 ofzo
 
Ik heb zelf een Akra racing line systeem voor een 600RR circuitmotor en het is een hele stille uitlaat op die motor.

Stiller dan mijn Yoshi slip on op de GSXR waar zelfs nog de kat onder zit.

Verschillende fietsen dus lastig vergelijken, maar die racing line is niet perse luid.

E keur boeit niet in NL.
 
Terug
Bovenaan Onderaan