Luister niet naar je vriendin voor wat betreft onderhoud!!

Ton-Chek

MF'er
28 feb 2008
48
0
mijn Suzuki GSX-R 600 k2 maakte sinds een tijdje een ligte tik in het blok. Dit waren mijns inziens de kleppen aangezien deze gesteld moesten gaan worden.

Ik dus meteen een afspraak gemaakt voor onderhoud bij de dealer en een leen motor kunnen regelen. Je kunt er tenslotte direct bovenop zitten voordat je kleppen doorbranden. Tot zover alles in kannen en kruiken...

Kom ik thuis en geef aan dat ik dus de motor ga wegbrengen en een andere motor mee terug neem. Nou daar was mijn vriendin dus niet mee eens: "je gaat toch niet zo'n leen motor meenemen, wie weet wat dat weer kost!" enz.enz.enz..... B|

Dus wat doe ik, ik cancel de hele afspraak en zeg tegen mijn meid.. Als je zulke dingen niet aan mij overlaat ook goed, hij rijd zolang hij rijd en als ie stopt is het klaar.. (dus wat doe ik |( blijf ik gewoon rijden..

En ja hoor, gisteren avond net voor huis een klapperend geluid. Hetzelfde als je uitlaat van je blok af is.. allen voor zover ik kan zien nog niet het geval...

Ik kwaad thuis kunnen komen al rollend en duwend met een verschikkelijk natte rug, een walk-of-shame gemaakt door de straat, iedereen was natuurlijk opeens in hun tuin bezig :$

maar goed, iemand ervaring mee? Iemand een idee wat het kan zijn?
aanleiding mijn inziens de kleppen.. zal zeker weer een duur geintje worden?

Leer moment: luister never naar je vriendin als je afspraken maakt over je motor!
 
je weet dat je motor onderhoud nodig heeft en alleen maar omdat dinnetje er geen verstand van heeft luister je daar ook nog naar.

En nu ook nog der de schuld geven, moet niet gekker worden hier vrijdag begint steeds eerder.
 
Als T.S. nog steeds naar zijn vriendin luistert zal het met zijn motor wel slecht zijn |( Maar ik kan me zo voorstellen dat T.S. met het mooie weer van afgelopen dagen met zijn vriendin naar 't strand is gegaan ;)




P.S. @ T.S. _O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sow wtf.. ben ff niet in de gelegenheid te reageren en ben een tijdje bezig om alles door te nemen. toch een gevoelig onderwerp voel ik zo. moet wel lache om al de reacties in elk geval..

volgens mij missen een aantal gasten hier het onderwerp.. die vinden de inleiding interessanter dan het uiteindelijke probleem..
had ik enigszins ook wel kunnen verwachten natuurlijk. -O- -O- -O-

Maar goed...
deze week zal in elk geval de motor opgehaald worden.. probleem is wel dat alles en iedereen dicht is ivm vakantie. degene die nog open zijn zitten bomvol dus zal nog wel even gaan duren.
 
hahaha

heb je wel om toestemming gevraagd *D *D

nee zo een vrouw met een ventiel is toch een stuk makkelijker :P want als je wat vraagt is het altijd goed ( wie zwijgt stemt toe ;) ) en als je der zat bent trap je der weer onder je bed :}
 
Ze leest zeker wel mee Frank ;)

Maar ik hoef geen toestemming te vragen :P

@Spider:

Zo dan niet te bloot :? ---->

burka2_.jpg
 
Laatst bewerkt:
Begin mei je motor aangeschaft.

Je weet niet wat voor olie erin moet> zie draadje wat je eerder startte. :Z

Je kunt niets over je motor vinden :?

Je beledigd je vriendin met opm. op het forum over haar. (dat zij je grote beurt...... slikken..... ) en dan zo'n avatar. :r


Man, man.


Jij bent gewoon aan de beurt! })

Goed dat je een tijdje van de weg af bent, kun je eens aan je relatie gaan werken.

:W
 
Denk dat dit een leermoment voor jezelf is, denk dat iedereen hier niet zo gek is om naar zijn vriendin te luisteren wat betreft je eigen motorfiets. Laten we zo zeggen''het is niet echt mannelijk gedrag om je te laten sturen door je vriendin kwa onderhoud :P
 
Of natuurlijk zoiets

f_1m_b8ad057.jpg


Als dit (zoals Bert Visser dan zegt) even met je zevengranenknuppel gaat spelen heb je niet genoeg bloed meer over om je hersens te laten werken natuurlijk O-)
 
ok ok ok.. ik ben niet helemaal eerlijk geweest..

qua de motor die stuk is, dat wel ;(

maar heb al een tijdje geen vriendin
hahahaha ik wist dat het halve forum hierover zou vallen
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

ik heb me dan ook kostelijk vermaakt met die reacties hier.

valt me trouwens wel op dat hier veel mannen zijn die erg schijnheilig overkomen en als je opmerkingen maakt over vrouwen. goe-jen-dag-zeg :N

dus nu weer ff on topic.. dat iedereen relatie therapeut is ben ik inmiddels achter *D maar wie heeft überhaupt technische ervaring hier op het forum?

er zal toch zeker wel 1 iemand zijn die een gixxer blok van binnen en buiten kent?
 
Afgaande op jouw omschrijving kunnen t slechts 100 dingen zijn dus word een beetje moeilijk zo he.
als ie een tikkend geluid gaf en nu meer kan t zo zijn dat je klepspeling te klein is geworden waardoor de klep open is blijven staan, verbrand en door de zuiger is platgestampt.
of t is een rotte uitlaatpakking....En alles daartussen kan ook nog

topic is wel killing voor je geloofwaardigheid btw ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan