Lullig einde van een dagje sturen in de warmte

In wat voor een wereld leven we? |( dit is toch te triest voor woorden...

Sterkte en neem contact op met advocaat/rechtsbijstand om te kijken wat je aan ziektekosten en eventuele gederfde inkomsten (van jezelf als ondernemer, of van je werkgever) kan verhalen en uiteraard smartegeld. Niet geschoten is altijd mis.
 
Laatst bewerkt:
Wat was de aanleiding nou?


De weg is daar ter plaatse als twee rijstroken. In het midden van deze twee rijstroken ligt een hele brede rijstrook die eigenlijk is voor het bouw- en busverkeer. Dit staat echter met gele borden aangegeven. Dus wij rijden daar weleens meer om het langzamere verkeer voorbij te gaan. Echter de medelander die vond het nodig om tijdens de pasage mijn zoon te meppen met het racket. Toen wij daarop stopten en naar hem toe liepen zij hij "je mag hier niet rijden". Ik denk dat ik meer recht heb om daar te rijden als dat hij het als een tennisbaan gebruikt. Dit heb ik hem dan ook medegedeeld. Nadat er een woordenwisseling was geweest kreeg mijn zoon een stomp in zijn rug toen we weg liepen. Dit is zo'n beetje het verhaal van de voorgeschiedenis.
 
Ik kom wel ff langs als mede-motorrijder en kan ik mijn ex-legerervaringen wel ff uitoefenen op die kuttennissers! Ik kan hier zo kwaad van worden he! :(

Veel sterkte jij en je zoon met de verdere afhandeling. :r
 
inderdaad erg lullig en weet uit ervaring met een zo goed als vergelijkbaar voorval dat je jezelf daarna zwaar beroerd ervan voelt uit macheloosheid. kan het ook zo bekijken; had allemaal ook anders kunnen aflopen...

sterkte ermee.
 
De weg is daar ter plaatse als twee rijstroken. In het midden van deze twee rijstroken ligt een hele brede rijstrook die eigenlijk is voor het bouw- en busverkeer. Dit staat echter met gele borden aangegeven. Dus wij rijden daar weleens meer om het langzamere verkeer voorbij te gaan. Echter de medelander die vond het nodig om tijdens de pasage mijn zoon te meppen met het racket. Toen wij daarop stopten en naar hem toe liepen zij hij "je mag hier niet rijden". Ik denk dat ik meer recht heb om daar te rijden als dat hij het als een tennisbaan gebruikt. Dit heb ik hem dan ook medegedeeld. Nadat er een woordenwisseling was geweest kreeg mijn zoon een stomp in zijn rug toen we weg liepen. Dit is zo'n beetje het verhaal van de voorgeschiedenis.


Wat !#!@#zak. Waar vind die l@l dat nou voor nodig? Wat was de zin er van?

Maarre keep it cool jongens anders word het van kwaad tot erger. Voordat je het weet heb je iemand mishandeld en zit je met een strafblad of iets dergelijks..Probeer het slim te spelen en pluk ze kaal.

Wat een beschaving weer..maar ja met zoveel blauw op dit forum kan het ook niet anders.


cbx heeft trouwens een lastig emailadres..
 
Laatst bewerkt:
Wat !#!@#zak. Waar vind die l@l dat nou voor nodig? Wat was de zin er van?
Kan ik je wel vertellen hoor, Hij vindtdat de wereld van hem is en dat hij mag bepalen of iemand goed zit of niet, dmv lijfstraffen blijkbaar.
Jammer voor hem is de realiteit net ff wat anders en ik hoop dat i flink aangepakt wordt door in 1e instantie justitie (zal wel 4.6 uur bladeren vegen worden op ee ndoor de dader zelf gekozen tijdstip)
 
Kan ik je wel vertellen hoor, Hij vindtdat de wereld van hem is en dat hij mag bepalen of iemand goed zit of niet, dmv lijfstraffen blijkbaar.
Jammer voor hem is de realiteit net ff wat anders en ik hoop dat i flink aangepakt wordt door in 1e instantie justitie (zal wel 4.6 uur bladeren vegen worden op ee ndoor de dader zelf gekozen tijdstip)


Openbare geweldpleging is volgens mij niet mis..
 
Als je weet waar hij woont, nu alvast langs gaan, niet wachten op justitie... ik rijd daar ook altijd op de breedste baan, maar nooit iemand te zien. Misschien ga ik wel op de juiste tijdstippen als die twee medelanders slapen :z

Ik heb nog nooit staan knokken in m'n leren pak, maar met carbon op je knokkels moet je toch flinke meppen kunnen uitdelen... maar zoals gezegd, nog nooit geprobeerd.

Wanneer komen we samen bij de Mac met z'n allen ? Je zou uit deze persoon het adres van de ander kunnen slaan. Enige nadeel is, als je met een dertigtal motoren langs komt rijden, wordt de politie snel genoeg gewaarschuwd en mag je wel heel snel z'n nieuwe huis verbouwen.

Al met al slaat het nergens op van die buitenlanders en ze krijgen hier echt geen straf of hoge boete voor in Nederland, nee, hier zitten ze (eigenlijk iedereen) prima !
 
Openbare geweldpleging is volgens mij niet mis..
klopt, maar het zal wel strafvermindering worden door vormfouten, ontoerekeningsvatbaar of wat voor rede dan ook.
Maar ik zal proberen niet te negatief te denken.

Ik hoop dat die gasten gepakt worden en dat ze krijgen waar ze recht op hebben
 
Had het gelezen op de politieberichten... zat me toen al te verwonderen over wat voor idioten er rond lopen :(

Ach gasten voelen zich min of meer beschermd in dit land... misschien dat een passende straf daar verandering in zal brengen, al denk ik/ben ik bang dat ze er weer met een waarschuwing van af komen of zo :r
 
Had het gelezen op de politieberichten... zat me toen al te verwonderen over wat voor idioten er rond lopen :(

Ach gasten voelen zich min of meer beschermd in dit land... misschien dat een passende straf daar verandering in zal brengen, al denk ik/ben ik bang dat ze er weer met een waarschuwing van af komen of zo :r


Geef mij die link eens aub (politieberichten)
 
Als je weet waar hij woont, nu alvast langs gaan, niet wachten op justitie... ik rijd daar ook altijd op de breedste baan, maar nooit iemand te zien. Misschien ga ik wel op de juiste tijdstippen als die twee medelanders slapen :z

Ik heb nog nooit staan knokken in m'n leren pak, maar met carbon op je knokkels moet je toch flinke meppen kunnen uitdelen... maar zoals gezegd, nog nooit geprobeerd.

Wanneer komen we samen bij de Mac met z'n allen ? Je zou uit deze persoon het adres van de ander kunnen slaan. Enige nadeel is, als je met een dertigtal motoren langs komt rijden, wordt de politie snel genoeg gewaarschuwd en mag je wel heel snel z'n nieuwe huis verbouwen.

Al met al slaat het nergens op van die buitenlanders en ze krijgen hier echt geen straf of hoge boete voor in Nederland, nee, hier zitten ze (eigenlijk iedereen) prima !


Keep it cool wie weet heeft die kl@@tz@k wel kinderen en een vrouw en die hebben er niets mee te maken ..nogmaals keep it cool.
 
full


Misschien dat DDT dit soort dingen ook wel aanpakt?
Succes in ieder geval.. zulke mensen mogen zelf ook eens een flinke dreun krijgen om het af te leren :S Mishandeling of niet, soms is dat het enigste wat helpt blijkbaar..
 
Sjesus, echt niet normaal wat sommige mensen zich in de kop halen.
Hopelijk krijgen ze de andere persoon ook snel te pakken en krijgt hij zijn verdiende loon!
 
Keep it cool wie weet heeft die kl@@tz@k wel kinderen en een vrouw en die hebben er niets mee te maken ..nogmaals keep it cool.

Niets mee te maken, hadden die twee die begonnen zelf over na moeten denken voordat ze gingen slaan. CBX Blakkie heeft een vrouw en kinderen (z'n kind -voor zover je het nog kind wilt noemen- werd geslagen door die twee losers)... als vrouw/kind me in de weg zouden staan, duw ik ze ook aan de kant om m'n lusten te botvieren op die kerel... maar vandaag is iets te warm om flink te matten.
 
ik zou soms ff gaan kijken zal heus niet de eerste keer zijn dat ze dat doen alhoewel zo een kranten knipsel ze wel alarmeren
 
klote wat er gebeurd is, als je iig weet waar ie woont dan is het probleem opgelost.. trust me!!

Al met al slaat het nergens op van die buitenlanders en ze krijgen hier echt geen straf of hoge boete voor in Nederland, nee, hier zitten ze (eigenlijk iedereen) prima !
je had t kunnen verwachten dat er iemand met deze opmerking zou komen na het subtiel aangeven middels "medelander"... Hij zal het wel gedaan hebben omdat ie "medelander" is, toch!?
 
Terug
Bovenaan Onderaan