Lullig einde van een dagje sturen in de warmte

CBX Blakkie

MF veteraan
25 mrt 2002
1.630
7
Amersfoort
Na een leuk dagje sturen samen met Jeffrey (m'n zoon) op de fiets van zijn moeder was onderstaand verhaal een domper op de feestvreugde. Daar we beiden in de motorrijders outfit waren konden we weinig doen. Je bent door het strakke pak en de helm op je hoofd toch wel beperkt in je vrijheid is nu wel gebleken.

Eemland Zuid 11.50 uur

Utrecht 09-08-2004 - Nieuwsberichten district Eemland Zuid

Getuigen mishandeling gezocht

AMERSFOORT - Zaterdag 7 augustus rond 17.30 uur zijn twee motorrijders mishandeld op de Bergenboulevard in Amersfoort. De motorrijders, vader en zoon van 52 en 21 jaar beide uit Amersfoort, reden langzaam over de middelste (bus)baan om een stilstaande auto op de gewone rijbaan te kunnen passeren. Op de busbaan stonden twee jongemannen te tennissen. Bij het passeren van de tennissers, sloegen deze de jongste motorrijder met het racket. Beide motorrijders zijn afgestapt. Daarop sloegen beide tennissers de jongste motorrijder herhaaldelijk met tennisracket en vuist. Ze duwden hem tegen de grond en sloegen en schopten hem herhaaldelijk. Ook de oudste motorrijder werd geslagen. Omstanders hebben het viertal uit elkaar gehaald. De politie werd gewaarschuwd, maar ter plekke waren de twee tennissers verdwenen.



Het signalement van de tennissers is:



Signalement 1:

* Blanke man
* 24-35 jaar oud
* Donker haar, korte stekels
* Ongeveer 1.65 m. lang
* Breed, sportief postuur
* Wit t-shirt
* Creme/beige broek
* Blauw tennisracket met witte rand



Signalement 2:

* Man met lichtgetinte huidskleur
* 27-30 jaar oud
* 1.70-1.75 m. lang
* Lang, smal gezicht
* Mogelijk met baard
* Zwart/bruin halflang, krullend haar
* Oranje/rood t-shirt
 
|(

het moet niet gekker worden |(

Ooit al eens gedacht aan een kopstoot met een helm. Hij gaat meer hoofdpijn hebben dan jij O-)
 
Sjiiiiiiiiiiit, wat is dit voor een wereld tegenwoordig :X

Ik hoop voor jullie, dat je (naast weinig lichamelijke klachten) mentaal ook goed uit komt...

wat een @#&%*#$&
 
Wat een knuppels wie gaat er nou tennissen op de busbaan :?

suc6 met het opsporen van die mafkeezen B|


Groeten
 
Sjezus dat meen je niet (kijk vic, serieus :P )


Maar volgens mij is het 1 klap uitdelen met je carbon geknokkelde handschoen en ze liggen toch en zo'n motorlaars kan ook flink aankomen.

Maar het moet toch niet gekker worden, is er ook een rede bekend waarom ze dit gedaan hebben :? of was het uit verveling B|
Als dat zo is, ik verveel me ook wel eens maar ik heb dit soort neigingen niet om het als 1e uit te lokken
 
GVD! Vuile kl*relijers! Ik zal mijn ogen open houden (woon in Amersfoort). Niet te hopen dat ik ze voor mijn wielen krijg :(
 
Tis te belachelijk voor woorden, ik hoop dat ze opgepakt worden.

schalkenmettas.jpg

full




:P :9


Tis een geintje, maar echt TE belachelijk voor woorden..........


Inderdaad, een kopstoot met helm doet hun meer zeer als jou ;) ....Ook als je gas geeft en je rijdt ze............ }) .............(sorry ;) )
 
Sjezus dat meen je niet (kijk vic, serieus :P )

je zou me waarschuwen als je serieus ging posten :P



Maar als ze daar op die busbaan stonden te tennissen zullen ze vast wel uit de buurt komen, misschien es een thermosje limonade meenemen en wachten tot je ze weer ziet daar })
 
Ik heb het gelezen op de lokale tv zender hier in Amersfoort. Wat een bizarre lui zijn dat geweest zeg. Hopelijk vinden ze de daders en het liefst zo snel mogelijk.
 
Signalement 2:

* Man met lichtgetinte huidskleur
* 27-30 jaar oud
* 1.70-1.75 m. lang
* Lang, smal gezicht
* Mogelijk met baard
* Zwart/bruin halflang, krullend haar
* Oranje/rood t-shirt

Van deze (medelander) is ondertussen bekend waar hij woont. Misschien als er een MF meeting bij de Mac in Amersfoort is kunnen we er langs gaan. Is hooguit 2 min. rijden daar vandaan. Ik heb me voor genomen dat als justitie er niks aan doet ik wel een keer op visite ga. Bel ik bij de voordeur aan en ga er natuurlijk aan de achterzijde (na een interne verbouwing) weer uit. Mijn zoon is geprobeert zijn hoofd te draaien terwijl hij zijn helm nog op had. Dit is door de agent die mijn verklaring opnam gezien (en tevens door getuigen) als poging tot doodslag cq poging tot het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel.
Ik was blij dat ik een rugprotector aan had. Er is namelijk zwaar met een racket op mijn rug geslagen. Had ik hem niet aan gehad lag ik nu waarschijnlijk met een dwarsleasie in het ziekenhuis.
 
Signalement 2:

* Man met lichtgetinte huidskleur
* 27-30 jaar oud
* 1.70-1.75 m. lang
* Lang, smal gezicht
* Mogelijk met baard
* Zwart/bruin halflang, krullend haar
* Oranje/rood t-shirt

Van deze (medelander) is ondertussen bekend waar hij woont. Misschien als er een MF meeting bij de Mac in Amersfoort is kunnen we er langs gaan. Is hooguit 2 min. rijden daar vandaan. Ik heb me voor genomen dat als justitie er niks aan doet ik wel een keer op visite ga. Bel ik bij de voordeur aan en ga er natuurlijk aan de achterzijde (na een interne verbouwing) weer uit. Mijn zoon is geprobeert zijn hoofd te draaien terwijl hij zijn helm nog op had. Dit is door de agent die mijn verklaring opnam gezien (en tevens door getuigen) als poging tot doodslag cq poging tot het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel.
Ik was blij dat ik een rugprotector aan had. Er is namelijk zwaar met een racket op mijn rug geslagen. Had ik hem niet aan gehad lag ik nu waarschijnlijk met een dwarsleasie in het ziekenhuis.
Haal ik hier uit dat we binnenkort een knokploegmeeting in Amersfoort gaan houden :?


8-)

:}
 
Dwaze wereld waar we in leven.

Mag je nog van geluk spreken dat 1 van die twee knuppels geen pistool trekt. Want dat is tegenwoordig 'in'.

Hoop dat jullie beide er 'goed' van afgekomen zijn.

Sterkte!
 
Ik krijg plotseling zin om toch maar wel op die meeting te komen, al is het alleen om met een dikke 400 motoren voor zijn deur te staan en aan te bellen, een klap te verkopen en weer in de menigte op te gaan, ee nknap iemand die dan weet wie het gedaan heeft
 
te gek voor woorden. :X :? :?

was er dan ook schade aan jullie motorfietsen? Hebben ze jullie letterlijk van de motor geslagen? :? Ik kan me best voorstellen dat je door de verrassing / shock niet weet wat te doen, en/of niet de tijd hebt om die carbon geknokkelde handschoen te gebruiken...

succes met de afhandeling iig !!
 
Dwaze wereld waar we in leven.

Mag je nog van geluk spreken dat 1 van die twee knuppels geen pistool trekt. Want dat is tegenwoordig 'in'.

Hoop dat jullie beide er 'goed' van afgekomen zijn.

Sterkte!

tja wat is goed? Lichamelijk zal het wel meevallen maar de psychische dreun die je krijgt is vele malen groter.
 
Ik krijg plotseling zin om toch maar wel op die meeting te komen, al is het alleen om met een dikke 400 motoren voor zijn deur te staan en aan te bellen, een klap te verkopen en weer in de menigte op te gaan, ee nknap iemand die dan weet wie het gedaan heeft

ik weet het ik weet het *D


Het was die ene met die motor *D
 
Van de 2e medelander is ondertussen bekend waar hij woont. Misschien als er een MF meeting bij de Mac in Amersfoort is kunnen we er langs gaan. Is hooguit 2 min. rijden daar vandaan. Ik heb me voor genomen dat als justitie er niks aan doet ik wel een keer op visite ga. Bel ik bij de voordeur aan en ga er natuurlijk aan de achterzijde (na een interne verbouwing) weer uit. Mijn zoon is geprobeert zijn hoofd te draaien terwijl hij zijn helm nog op had. Dit is door de agent die mijn verklaring opnam gezien (en tevens door getuigen) als poging tot doodslag cq poging tot het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel.
Ik was blij dat ik een rugprotector aan had. Er is namelijk zwaar met een racket op mijn rug geslagen. Had ik hem niet aan gehad lag ik nu waarschijnlijk met een dwarsleasie in het ziekenhuis.

Mmmm, zodat we ons kunnen verlagen tot hetzelfde nivo van die twee tennissende klootzakken :?






















Mwah, waarom ook niet. Beetje hakken en zagen moet kunnen... })
 
Erg klote dit soort dingen; vooral omdat je redelijk machteloos bent. Zowel tijdens het incident als daarna. Bereid je voor op een lange 'procedure'. Ik heb 9 maanden geleden een aanvaring gehad met iemand die het nodig vond om mijn parkeerplaats in te pikken - niet zo ernstig als jouw verhaal, maar toch genoeg om aangifte te doen - en dat ligt nu nog ergens op een plank te verstoffen, ondanks dat ik een getuige had en de persoon in kwestie schuld heeft bekend.

Ik heb me voor genomen dat als justitie er niks aan doet ik wel een keer op visite ga. Bel ik bij de voordeur aan en ga er natuurlijk aan de achterzijde (na een interne verbouwing) weer uit.
Logische gedachte, maar of je dat nou op internet moet gaan aankondigen? Lijkt me niet zo héél slim ;)
 
Signalement 2:

* Man met lichtgetinte huidskleur
* 27-30 jaar oud
* 1.70-1.75 m. lang
* Lang, smal gezicht
* Mogelijk met baard
* Zwart/bruin halflang, krullend haar
* Oranje/rood t-shirt

Van deze (medelander) is ondertussen bekend waar hij woont. Misschien als er een MF meeting bij de Mac in Amersfoort is kunnen we er langs gaan. Is hooguit 2 min. rijden daar vandaan. Ik heb me voor genomen dat als justitie er niks aan doet ik wel een keer op visite ga. Bel ik bij de voordeur aan en ga er natuurlijk aan de achterzijde (na een interne verbouwing) weer uit. Mijn zoon is geprobeert zijn hoofd te draaien terwijl hij zijn helm nog op had. Dit is door de agent die mijn verklaring opnam gezien (en tevens door getuigen) als poging tot doodslag cq poging tot het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel.
Ik was blij dat ik een rugprotector aan had. Er is namelijk zwaar met een racket op mijn rug geslagen. Had ik hem niet aan gehad lag ik nu waarschijnlijk met een dwarsleasie in het ziekenhuis.

In vathorst dus.
 
Wat was de aanleiding nou? Niet om lullig te doen maar deden die gasten dit zomaar?

Niettemin horen ze met hun poten van je af te blijven en ook van je zoon.

Al dat geweld belachelijk, ik weet niet of ik me had kunnen inhouden meestal word ik alleen maar nog linker van een paar klappen. Maar het lijdt allemaal maar tot niets. Maar ik had zeker geholpen de partijen uitelkaar te trekken en te cooldownen..

 
Laatst bewerkt:
Kut verhaal; snap de wraak gevoelens, maar voor de volgende keer handje om zijn keel of aan zijn shirt ter hoogte van de borst en flink head bangen, houden ze vrij snel op is mijn ervaring,

In het American football zeggen we altijd hoe kun je de rookies spotten tijdens een vechtpartij, dat zijn de mensen die hun helm niet op hebben,

echt waar kost ze een paar tandjes, neus oogen etc,

dus effe vasthouden onder het hoofd en flink head bangen komt het helemaal goed,
Ik moet eerlijk zeggen dat je je helm na die tijd wel wat lastige schoon krijgt dan wanneer er alleen vliegjes afmoeten !
 
Terug
Bovenaan Onderaan