Lunch-locaties in Nederland

Mister_RP

MF'er
7 jun 2004
248
30
Culemborg
Hallo allemaal,

Ik zet regelmatig toertochten uit en heb altijd moeite met het vinden van geschikte lunch-locaties, die niet in de stress schieten bij het zien binnenkomen van grofweg 30 tot 40 personen.
De meest logische keuze is een wegrestaurant, maar wanneer je niet direct in de buurt bent van een snelweg, moet je op zoek naar een kleinere uitspanning of café/lunchroom.

Dusss, wie weet of er iets van een lijst of website bestaat waar dit soort handige tips staan vermeld? Zo niet, dan zoek ik nog een leuk stekkie in de directe omgeving van Meppel...

Groeten,
René
 
Als het een geplande toertocht is kan je wellicht van te voren even bellen naar de locatie waar je wilt lunchen..... :?
 
Ja, dat snap ik ook wel...

Maar welke locaties (in Nederland) dus bij voorbaat al uitermate geschikt zijn voor groepen motorrijders, was dus mijn vraag. Ofwel, naar de ervaringen van anderen.
Heb ik een keuze gemaakt, dán bel ik één en ander door.
 
Er is geen enkele gelegenheid die blij is dat er zomaar een groep van 30 a 40 binnenkomt. Geloof me, er komt heel wat bij kijken en het is heel prettig als je wat bent voorbereid op de komst van zo'n groep. (Denk alleen al aan de inkoop) Verder kan de zaak er voor zorgen dat er voldoende plaats is om bij elkaar te zitten enzovoort. Dus: even bellen is sowieso prettig.
 
Les Arches d'Or is een echte aanrader! Kunnen grote groepen mensen aan en er is altijd voldoende parkeerplaats.
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard neem ik vooraf contact op met de gekozen uitspanning, da's niet meer dan logisch.

De camping "Toerstop" is er alvast één, met dank.
Dat "Les Arches d'Or" ligt denk ik niet echt in Nederland, maar toch bedankt.

Wie kent er nog eentje?...
 
Als het een geplande toertocht is kan je wellicht van te voren even bellen naar de locatie waar je wilt lunchen..... :?
:^ Tijdens het uitzetten van je route rij je vast langs een aantal zaken waar je even binnen kunt lopen om het te vragen. En daarbij: wat heb je aan een waslijst aan namen als je route niet langs die plek loopt ;)


Les Arches d'Or is een echte aanrader! Kunnen grote groepen mensen aan en er is altijd voldoende parkeerplaats.
_O- _O-
 
Zal ik mijn kennis van de Franse taal maar weer misbruiken om TS te helpen: hij bedoelt MacDrek :+ .
 
Ik zal toch even een serieuze reactie geven.
Heb nl. hetzelfde bij de hand gehad - alleen niet voor motorrijders, maar voor excursiegezelschappen (70-150 mensen ...). Waar je altijd wel goed terecht kunt is v.d. Valk, zeker als je belt. Maar het is een understatement als ik zeg dat er gezelliger plekken te vinden zijn :+
En verder is het een kwestie van goed je ogen openhouden. Als je ongeveer op de route bent waar je wilt lunchen, stap gewoon een café/restaurant binnen met je vraag. Als zij 't niet kunnen leveren, kunnen ze je vaak wel op weg helpen.
Helaas bleek in ons geval maar al te vaak dat we uiteindelijk de route aan de lunchlocaties dienden aan te passen :( Het blijft lastig.

Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan